lämpö
se jäi minuun
teen sinusta syyllisen
siihen
että sydämeni
hehkuu tänään
Syyllinen
18
584
Vastaukset
- padme_amidala
vähin sanoin paljon tunnetta. Olen kateellinen lämmöstäsi. Hieno runo.
- hehkuu
tänään.
- jpntar
Rekkauduit siis...:)Onnitteluni uudesta "nimestäsi"!
Tekisin niin kai itsekin, mutta tuskin kannattaisi, kun aikaa on enää harvemmin..
Se kirje...?Kiitos, pakko oli rekkautua,
"rouvat" olivat minulle jo niin vihaisia, ettei ollut muuta mahdollisuutta.
Tuo kirje? juttu ei avaudu minulle???- jpntar
marinfrist kirjoitti:
Kiitos, pakko oli rekkautua,
"rouvat" olivat minulle jo niin vihaisia, ettei ollut muuta mahdollisuutta.
Tuo kirje? juttu ei avaudu minulle???Jossain sopivassa välissä...:)...lisää.
- *Rakkaudenlahja*
on todella kaunis ja sellainen jossa on paljon tunteita.Sydämesi on lämmin jossa hehkuu lämpö ja rakkaus siksi kiitos!
- kaaru
Muutamalla sanallasi
sydämesi hehkuu
tunnen sen ten points ja gratulis vihdoin....
palailen kun syyllisyys helpottaa..;-)
Tarkkis;)
Käsiraudat on jo kiillotettu,
antamasi pisteet ovat kiitoksen arvoiset,
saatanpa jopa punastua:)
- Mysteriet
Teit ihan itte itsesei syylliseksi siihen että mun sydämeni on sykkyrällä =)
Tää runo sopis muuten siihen marinfrist sanoo - kohtaan...
Tää on jotenkin niin Sua - ihanuus =)Tämä runo sattui just tähän kohtaan,
ja tunnustan, minä se olen....
tähän syyllinen.
Tässä on nyt emäntä ihan hämillään taasen:)
- lindalinda1
runosi äärellä. Sinusta on kehkeytymässä mestari
lyhyiden runojen kirjoittaja huomaan.
Tämä on mahtava !Jos minä sain sinut melkein sanattomaksi,
niin ... menin sanattomaksi ;)
Mahtavasti kiitoksia Sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644