Löytyykö "kaukoparantajaa" VGA SoC PC-Camer@ näkymiseen Skype puheluissa. XP2000-Windowsin läppärissä kameran kuva näkyy upeasti, mutta en saa liitettyä sitä Skypen profiiliini. Kameralla saan otettua jopa kuvan, jonka voin liittää profiiliini, mutta liikkuva kuva ei siirry.
Asensin Skypen uuden 3.6. päivityksenkin, mutta sama tulos. Puhelut Skypessä toimii hyvin. Skypen asetuksiin olen ruksannut, että video saa käynnistyä automaattisesti ja näkyä kontaktiluettelossa oleville henkilöille.
Skypen kamerapulma
5
408
Vastaukset
puhelun aikana, onko "Käynnistä oma video"-nappi aktiivisena. Se on siinä vastapelurin välilehden vasemmassa alanurkassa.
Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.
ThreeMice kirjoitti:
Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.
Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.
kalkkis63v kirjoitti:
Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.
että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?
ThreeMice kirjoitti:
että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?
Sammutin (normaalisti lepotilaan yöksi) koneen yöksi "lepäämään", niin taas yhteys toimi moitteettomasti niin kuvan kuin äänenkin kanssa. Hidas vain tuppaa olemaan kaapelitalouden 1 megan laajakaistasta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504