Skypen kamerapulma

Löytyykö "kaukoparantajaa" VGA SoC PC-Camer@ näkymiseen Skype puheluissa. XP2000-Windowsin läppärissä kameran kuva näkyy upeasti, mutta en saa liitettyä sitä Skypen profiiliini. Kameralla saan otettua jopa kuvan, jonka voin liittää profiiliini, mutta liikkuva kuva ei siirry.
Asensin Skypen uuden 3.6. päivityksenkin, mutta sama tulos. Puhelut Skypessä toimii hyvin. Skypen asetuksiin olen ruksannut, että video saa käynnistyä automaattisesti ja näkyä kontaktiluettelossa oleville henkilöille.

5

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhelun aikana, onko "Käynnistä oma video"-nappi aktiivisena. Se on siinä vastapelurin välilehden vasemmassa alanurkassa.

      • Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.


      • ThreeMice kirjoitti:

        Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.

        Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.


      • kalkkis63v kirjoitti:

        Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.

        että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?


      • ThreeMice kirjoitti:

        että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?

        Sammutin (normaalisti lepotilaan yöksi) koneen yöksi "lepäämään", niin taas yhteys toimi moitteettomasti niin kuvan kuin äänenkin kanssa. Hidas vain tuppaa olemaan kaapelitalouden 1 megan laajakaistasta huolimatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe