Löytyykö "kaukoparantajaa" VGA SoC PC-Camer@ näkymiseen Skype puheluissa. XP2000-Windowsin läppärissä kameran kuva näkyy upeasti, mutta en saa liitettyä sitä Skypen profiiliini. Kameralla saan otettua jopa kuvan, jonka voin liittää profiiliini, mutta liikkuva kuva ei siirry.
Asensin Skypen uuden 3.6. päivityksenkin, mutta sama tulos. Puhelut Skypessä toimii hyvin. Skypen asetuksiin olen ruksannut, että video saa käynnistyä automaattisesti ja näkyä kontaktiluettelossa oleville henkilöille.
Skypen kamerapulma
5
408
Vastaukset
puhelun aikana, onko "Käynnistä oma video"-nappi aktiivisena. Se on siinä vastapelurin välilehden vasemmassa alanurkassa.
Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.
ThreeMice kirjoitti:
Niin, sitten vielä (ehkä olet katsonutkin) Skypen asetuksissa pitää video-välilehdellä olla videolaitteeksi merkittynä tuo kamerasi.
Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.
kalkkis63v kirjoitti:
Kiitos ohjeistuksesta. Lukuisten yritysten jälkeen kuvayhteys näkyy vastaanottajalla. Ongelmaksi jäi vielä ääniyhteyden pätkiminen, johtuisiko huonosta säästä vai sekoittaa asetuksiin lisätty videoyhteys puhelinyhteyttä. Ääni parani hiukan kun kamerapiuhan otti irti ja katkaisi välilehdeltä videoyhteyden, mutta ei toiminut kuitenkaan yhtä hyvin kuin ennen näitä videoyrityksiä. Kaverilla on muuten MACin ohjelmisto.
että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?
ThreeMice kirjoitti:
että löytyi oikeat parametrit. Nuo yhteydet on kyllä niin toisaikaisia; välillä pelittää kuin tyhjää vaan ja välillä sitten ei. Voisiko virustorjunta hidastaa noita virtoja Skypessä?
Sammutin (normaalisti lepotilaan yöksi) koneen yöksi "lepäämään", niin taas yhteys toimi moitteettomasti niin kuvan kuin äänenkin kanssa. Hidas vain tuppaa olemaan kaapelitalouden 1 megan laajakaistasta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241853- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92639- 21632