7.3.

7.3.

7.3.
voisiko tasavallan resitentti julistaa kansallisen hätätilan ja vapaapäivän, kun kirjakauypat on avoinna yöllä, jotta niiden ei tarvi raahutua kouluun, jotka ostaa kirjan yällä

tosin en tajuu, miksi se pitää ostaa yällä, vaans en takia, ettei joku idiotti pääse aamulla räväyttään ja kertoon juanta

eikö olis parjon paree, et se juani kerrottas jo ny, ettei tarvi odottaa sinne 7.3. aamuun

9

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonksis

kun kirja myydän yöllä,niin minusta se on on kunnioitusta kirjaa kohtaan. mitä järkee on tietää pelkkä juoni,se kun voi eläytyä itse tapahtumiin?!
      jos tämä on sinusta typerää niin voi voi,minä ainakin kannatan,vaikka en ostaisi sitä!

• Liwi

Kyllähän sen juonen voi lukea jo ihan siitä englannin kielisestä kirjasta, tai mennä esimerkiksi vuotis.net-sivuille ja lukea sieltä. (täytyy rekisteröityä)
      Yömyynti on minusta ihan kiva. En ole itse menossa sinne, mutta pidän sitä tapahtumaan kuitenkin jokseenkin tärkeänä. Viimeinen kirja kuitenkin.
      Ja onhan se varmasti aina mukavaa päästä muiden fanien kanssa odottamaan ja jännittämään

• Wikipediasta

• kouluissa

• kun koulupäivä

Mitä järkeä, kun seuraava päivä on koulupäivä ja kylmäkin tulisi...

• aikaan

H.P. myydään yöllä?!

• niille

jotka lukee yöllä ja rehvastelee aamulla silmät ristissä koulussa

Kai joku sentään tutkii poissaolot...

• henkilökohtainen vapaapäivä...

Mä oon ehkä ilkee, mutta mä ehdottaisin, että pitäisit koulusta vapaapäivän perjantaina (eli huomenna,jippiih)! Niin mä ainakin tekisin :D Paitsi jos olet ala-asteella tai jotain niin ei sitten! Silloin ei saa vielä alkaa lintsaamaan. Ei tietysti muulloinkaan, mutta.. :D ONNEKS MULLA ON LOMAA!! Tosin lukuloma tämänkin, mutta viikolopun pyhitän Harry Potterille ja sitten taas siirryn takasin yo-kokeiden valmistautumiseen....... :/

• ehtinyt lukea

sitä yhdessä päivässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9495
    2. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      100
      4681
    3. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      300
      4592
    4. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3643
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      497
      3628
    6. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      209
      3330
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      188
      3226
    8. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2956
    9. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      250
      2939
    10. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      153
      2676
    Aihe