olisko lähtijöitä kroatiaan?
ja koska?
seura kelpaa,
tähän asti ajanut yksin
onko joillakin uusia vinkkejä?,reittejä?
kroatiaan
5
993
Vastaukset
- vee kakkonen
Käsittääkseni äijällä aika hyvä tietämys kohteesta ja varmaan myös neuvoo.
Kirjoittelee enemmän tonne HD palstalle, mutta ajoittain myös tänne. - Nimetön
Siitä ei ole montaa vuotta, kun sota loppui ja se lopputulos taisi olla Ahtisaarelle sopiva - ei välttämättä kaikille asukkaille?
Itse tulin Sloveniasta 3pvää ennen, kuin todellinen sota alkoi siellä olisko ollut 91-92. KPllä uhkasivat rajalla, kun yritin passiin saada Jugoslavian leimaa. ZZR lähti tullikopilta vilkkaasti kohti Italiaa..
No sulla on varmaan jotain mukavaa mielessä siellä päin? Olen itse kiertänyt nyt Italiaa ja varhaisemman nuoruuden aikaiset ajelut alpeilla ovat tehneet tehtävänsä ja sinne pitää päästä.
Olen itse Tampereen kupeesta, joten Ryanairin suoria lentoja voi hyödyntää esim. viikonloppumatkailussa, koska minulla on tiedossa säilytys. Olen kyllä menossa vähän samaan suuntaan ja voisin viedä jo Helmi-maaliskuulla pyörän toiselle puolelle alppeja. Sieltä voisi sitten singahdella pariksi päiväksi johonkin lähikohteeseen, koska siellä kevät alkaa jo pari kuukautta ennen kuin täällä. Eikä esim. Bergamosta ole Triesteen varmaan kuin joku 350km-400km. Sen verran pääsee Pannarin tankillisellakin... Adrian meren rannat ovat kyllä kiinnostavia!
Yksi asia niiltä kulmilta historian näkövinkkelistä kummastuttaa: vanhoissa historiankirjoissa kehittyi Euroopan johtavia kulttureja ja taidetta/rakennuksia tälle alueelle, mutta nämä ihmiset eivät ole pystyneet hyödyntämään historianperimäänsä oikein mitenkään. Potentiaalia olisi kyllä.- -kävijä-
Enpä minäkään osaa sanoa "mix just kroatiaan", mutta sanoisinpa "mix ei".
Siisti ja turvallinen paikka, inhimillinen hintataso, hyvät tiet, ei kaupustelijoita, hienoja maisemia ja nähtävyyksiä esim kansallispuistot. Uida voi melkein missä vaan ja historiallisia rakennuksiakin riittää lämmintä riittää - viime kesänä 30-35, silti lämmin ei ollut tukahduttavaa leudon tuulen ansiosta kaiketi.
Voisinpa mennä vaikka uudelleenkin, oli se niin mainio reissu. - -kävijä-
-kävijä- kirjoitti:
Enpä minäkään osaa sanoa "mix just kroatiaan", mutta sanoisinpa "mix ei".
Siisti ja turvallinen paikka, inhimillinen hintataso, hyvät tiet, ei kaupustelijoita, hienoja maisemia ja nähtävyyksiä esim kansallispuistot. Uida voi melkein missä vaan ja historiallisia rakennuksiakin riittää lämmintä riittää - viime kesänä 30-35, silti lämmin ei ollut tukahduttavaa leudon tuulen ansiosta kaiketi.
Voisinpa mennä vaikka uudelleenkin, oli se niin mainio reissu.Kotimaan kielellä http://www.dalmatiino.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926