ja masennuin lisää. Näinhän se menee letut ja yms... asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin asiat johon jopa tällä palstalla voisi vaikuttaa...
Minä koitan hävitä ja hävitä aidosti...
Rikastuin,,,hieman
13
648
Vastaukset
- Dellah
Niinpä. Kaikki on pulun vatsanalusta harmaampaa. Vettä sataa. Voiko olla enää tästä kurjempaa.
Yks neuvo, lakkaa kilpailemasta, niin ei tarvitse hävitä.
Minä en kilpaile koskaan muiden kanssa.- henrii
tahdo kiinnostaa näin vapaapäivänä. Niin ja kannattaako metsiä tuhota vessapaperiin.
Lisäksi sellutehtaat haisee.- HTZA
haisevat vain jossain. Ihmiset haisevat jokapuolella, omilla hajuillaan.
Lapissa minä puhdistan sammaltukolla.
Vessapaperi on kyllä mukavampi.
Samoin kun vertailu kylmän puron ja lämpöisen kotisuihkun välillä.
Muuten, nyt alkaa täällä Stadissa tuuli puhaltaa kunnolla, pitkästä aikaa rämisevät kattopellit. - henrii
HTZA kirjoitti:
haisevat vain jossain. Ihmiset haisevat jokapuolella, omilla hajuillaan.
Lapissa minä puhdistan sammaltukolla.
Vessapaperi on kyllä mukavampi.
Samoin kun vertailu kylmän puron ja lämpöisen kotisuihkun välillä.
Muuten, nyt alkaa täällä Stadissa tuuli puhaltaa kunnolla, pitkästä aikaa rämisevät kattopellit.voihan sitä tuoda kiinasta. Ennen neuvostoliitto- lehdellä oli hankala pyyhkiä, Kansan Äänellä se onnistui paremmin.
- 1aaa11sb
henrii kirjoitti:
voihan sitä tuoda kiinasta. Ennen neuvostoliitto- lehdellä oli hankala pyyhkiä, Kansan Äänellä se onnistui paremmin.
ta*aht44 t65vees5!
- cannedheatHenr55---e
henrii kirjoitti:
voihan sitä tuoda kiinasta. Ennen neuvostoliitto- lehdellä oli hankala pyyhkiä, Kansan Äänellä se onnistui paremmin.
05nä ets5bn s5n4t,,,, 24*aan sen s5n433e nyt!
Elämän arki vie ihmisiltä voimat ja osin uskonkin omiin resursseihin vaikuttaa yhteisten asioiden tilaan.
Kai se on nuoriin laitettava usko ja heidän heräämiseen. Jospa he löytävät sen yhteisen "aatteen palon", joka saisi massat liikkeelle ja käymään uusin keinoin muuttamaan maailman menoa.
Moni meistä on lyönyt hanskat tiskiin työelämässä mutta vielä useampi yhteisten asioiden hoitamiseksi muutoin?
Parin vuoden välein käydään äänestyskopissa numero piirtämässä.
Kaikkineen on todettava, että hävinnyt on ideoligiat, mutta ennenkaikkea idealismi. Ilman sitä asioiden eteenpäinvieminen ei tapahdu 'sata lasissa', vaan laskelmoiden, mikä on realistista saavuttaa.
jk.
Kun "koitat hävitä ja hävitä aidosti", niin ehkä löydät sen idealismin siemenen ja tuot sen tänne päivänvaloon, meidän kummasteltavaksi.
Siinä olisi hyvän aloituksen paikka sitten pohtia, mitä idealismi meille on merkinnyt, ja onko sillä tilaa Eu-rattaissa eläville, meille mukautujille, tai meidän lapsille/lastenlapsille..??- CannedHeat
kaipaa ideologioita, mutta idealismin puuttuminen
ja arvojen hämärtyminen on minusta "omituista".
Alistumme, valitamme, olemme tyytymättömiä ja kuten sanoit mukaudumme, eli hyväksymme asiat "sellaisenaan".
Hauskaa asiassa on se, että monen mielestä "näin tulisi ollakin".
Jos et halua rahaa, niin pistä tulemaan minulle, ihmeellistä. Kyllä minulle kelpaa :)
- CannedHeat
niin eiköhän sitä vähän heru:)
Et kai ole tosissasi. Namisukukukin sai "vieraan" ihmisen perinnön ja lahjoitti (!?) hyväntekeväisyyteen.
Hah...hah..tekopyhää !- CannedHeat
"teko":)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550