Kämppiksen kanssa eka kerta

Posliini, nyt

Tiesin että oma hieman runsas karvoitus häiritsi monia miehiä. Himoitsin erityisesti suuseksiä, mutta pikkuhousujeni alta paljastuva karvoitus tahtoi lannistaa miehet. Sain korkeintaan muutaman lipaisun osakseni ja sen jälkeen se olikin sitten jo muuta menoa. Halusin siis päästä eroon karvoistani, mutta en oikein rohjennut tehdä sitä itse, koska pelkäsin satuttavani herkkiä kohtia. Kuitenkin halu saada hellän kielen kosketusta alapäähäni oli jo aivan tainnuttava.

Kämppikseni kanssa otettiin jo kolmansia lasillisia pohjiksi, koska tarkoitus oli lähteä viettämään tavallista sinkkutyttöjen perjantaita kaupungille. Päätin rohkaista mieleni ja kysyin Tiinalta neuvoa pulmaani. Kysyin häneltä kuinka hän hoitaa omaa bikinirajaansa. Hän kertoi ajelevansa ihan tavallisella lady shave terällä omat intiimit aluensa. Sitten hän kysyi kuinka olin kiinnostunut tästä.

Hieman nolona kerroin, että en uskaltanut oikein ajella itseäni, koska pelkäsin satuttavani siten itseni. Varsinkin kun kaikkialle ei pysty näkemään. Tiina laski kätensä reidelleni ja kertoi kuinka helppoa se on. Sanoin, että ehkä uskaltaisin kokeilla joskus. Tiina sanoi yllätyksekseni, että voisi auttaa minua ja näyttää kuinka asia tulisi hoitaa. Hän tarttui kädestäni kiinni ja pyysi tuleaan mukaansa. Hän lupasi näyttää minulle kuinka helppoa se olisi.

Minulla teki kyllä mieli seurata, mutta vastustelin häntä kuitenkin. Hän vaati minua ehdottomasti tulemaan mukaansa pesuhuoneeseen. Ajattelin ettei se voisi olla niin kamalaa, olinhan nähnyt hänet alasti ennenkin, ajattelin että hän näyttäisi kuinka hän ajelee itsensä. Ehkä alkoholi hieman helpotti asiaa ja päätin kuitenkin suostua.

Yllätyksekseni Tiina pyysikin minua riisuutumaan. Luulin hänen näyttävän kuinka hän asian hoitaa, mutta hän aikoikin muuta ja minua alkoi hieman jänittää. Sanoin käsittäneeni, että hän näyttäisi itse kuinka hän asian yleensä hoitaa, enkä ymmärtänyt hänen tarkoittaneen tällaista. Minua ujostutti, vaikka olimmekin hyviä ystäviä.

Tiina pyysi minua riisuutumaan ja hän näyti esimerkkiä aloittamalla itse vaatteiden poistamisen. Hänellä oli enää jäljellä pinkki läpikuultava alusasu. Hänen vartalonsa näytti todella seksikkäältä. Melkein teki mieli koskettaa häntä. Minulla oli pienoinen fantasia kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta ei kuitenkaan kämppiksen kanssa. Tiina pyysi minua vielä kerran, hän sanoi että haluaisin kuitenkin ja alkoi riisua paitaani. En voinut muuta kuin antautua.

Tiina polvistui edessäni ja humuili minulle samalla kun hän alkoi vetää sringejäni alas. Hän kosketti hellästi karvoitustani ja sanoi että sille todella pitäisi tehdä jotain. Minua jännitti ja hengitystäni salpasi. En uskaltanut aluksi tunnustaa edes itselleni, että hänen kosketuksensa kiihotti minua.

Tiina kysyi millaisen leikkauksen hän leikkaisi. En aluksi edes tajunnut hänen kysymystään, nautin vain hänen kosketuksestaan. Hän sipaisi minua uudelleen hyvin hellästi ja kysyi uudestaan. En hallinnut enää itseäni kunnolla ja sanoin vain "mahdollisimman nuoltava." Samassa tajusin mitä sanoin mutta se oli jo liian myöhäistä. Katseemme kohtasivat ja Tiina hymyili samalla koskettaen alahuultaan hampailla.

Hän kasteli karvoitukseni vedellä kosketellen minua hyvin hellästi ja kertoi samalla mitä teki. Hänen kosketuksistaan paistoi selvästi halu koskettaa minua myös herkille alueille. Näin että hän huomasi minun nautivan siitä. Hän levitti vaahtoa ja aloitti karvojeni ajelun. En voinut mitenkään enää peitellä kiihottumistani ja huomasin hänen huomanneen saman. Näin myös, että hänelläkin alkoi nännit nöpöttää rintallivien alla.

Aloin kiihottua jo aivan kunnolla kun huomasin homman olevan valmis. Tiina siveli hitaalla pitkällä vedolla koko häpyni alueen ja totesi sen olevan nyt aivan posliini. Sanoin, että nytkö se on jo ohi ja huokaisin. Tajusin vasta itsekin kuinka selvästi ilmaisin jo itseäni, olin halun vallassa. Tiina vastasi, että kyllä ja riisui itseltään vaattensa. Hän jatkoi että minut pitäisi vielä huuhdella.

Menimme yhdessä suihkuun ja Tiina suuteli rintojani. En enää edes halunnut vastustella. Hän karsoi minuun ja luki silmistäni viestin "jatka."

Suutelimme lämpimän veden alla toisiamme ja kätemme koskettelivat pitkin toistemme vartaloita...








Jos haluatte tietää mitä sitten tapahtui, niin kertokaa.

1

16511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväkin

      mutta,yksityiskohdat,siis tarinan kerronta.. lue esim.Seuralaisen,Daneon,Japin,ja D-novelleissa oli erittäin HYVÄ,Finex,heiltä löytyy SITÄ jotain,juonta ja hitaasti etenevää,ihankuin olisit itse mukana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe