The Sims 2 Autiosaari PS2 (Hukassa)

Hukassa???

The Sims Autiosaaressa:
-mikä on jalopuuta, ja mistä sitä saa? (koska tarvitsen sitä sen lautan, jolla pääsee takaisin sivistykseen valmistamiseen)
-mikä on santelipuu, ja mistä sitä saa?? (sama juttu)
-Mistä saa niitä värejä? siis että voi värjätä niitä vaatteita. Ku ne mun muut ukot (siis ne joilla mä en pelaa just sil hetkel) ni ne tuo niit värei. Haluisin mennä itekki kerää niit, mut en tiiä mist niit saa.
-Miten voi tehdä monen lajin ruokaa? Ku siin mun ne ei voi tehä ku vaik kalaa, ja sit ne pitää sitä sen nuotion yläpuolella, oksan päässä, ja syö sen sit siit suoraa...??

PS. oon nyt 3 saarel (eli vikal) , jos sil ees on mitää välii xD

Kiitos kaikille vastaajille!!

68

4780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hömshöms

      ei se 3 saari mun tietääkseeni oo viiminen?

      Monen lajin ruokaa voi tehä sillee et pitää valmistaa semmonen 'parempi nuotio' eli ei mitää hätänuotiota vaa semmonen kunnon esim. se Tulisija majaan.

      • ojjth

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti


      • opopopppppppppppppppp

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti
        ja peli loppui.


      • opopopppppppppppppppp

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti
        ja peli loppui.Mitään kuukiveä eitarvi!


      • asdjrdhkfjjdhsgaefdgh
        opopopppppppppppppppp kirjoitti:

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti
        ja peli loppui.Mitään kuukiveä eitarvi!

        kun on korjannu sen temppelis olevan jutun nii sit maa järähtelee ja sit nosee kristalli saari ja se on 1 saaren luona mut siel ei oo muuta ku kristallia..


      • Tajuton(ko)
        ojjth kirjoitti:

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti

        Miten muka voi lähettää hätä viestin?!En tajuu...


      • tino.nieminen

        mistä löytää kivii sims 2 autiosaarest


      • Viekas kysyjä
        ojjth kirjoitti:

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti

        no, jos kerran oot päässy autiosaaren läpi ni kantsis antaa vinkiksi miten saa santelipuuta!!!???


      • moii
        tino.nieminen kirjoitti:

        mistä löytää kivii sims 2 autiosaarest

        Kivii löytää sieltä merirosvoluolasta esim :)


      • aivoton...
        ojjth kirjoitti:

        3 saari on viiminen mätiiän mä oon menny sen the sims autiosaaren läpi tiedoks se sun tieto ei ollu totta pitää mennä 3 saarella vaan tuli vuoren huipulle ja lähettää hätä viesti

        Mist löytää rautaa??


      • Sims2Pro
        aivoton... kirjoitti:

        Mist löytää rautaa??

        Rautaa saa sieltä tulivuoren huipulta kun on tehnyt sen hakun, Kiviä vaan löytää jostain Obsidiaania saa sieltä kakkossaaren luolasta joka on sen lentokoneen nokan vieressä.


    • Hukassa???

      Kiitti, tost oli paljon apua!!!!
      Jos joku viel vois ees vastaa tohon Jalopuu kysymyksee, ni olisin tosi kiitollinen, koska en pääse pos tuolt saarelt ilman sitä!!

      PS. en ollu varma et oliks se vika saari, mut olin lukenu jostain et se oli xD

      • ...

        Ensin sun pitää tehä parempi kirves. Sit vasta tulee joittenkin puitten kohdalla se et pystyy ottaan jalopuuta.. :) Jalopuuta löytyy aika paljon sen ekan saaren viidakosta.


      • ming-vaasi

        niitten kolmen saaren lisäks on viel kristallisaari


      • "Kova Pelaaja"
        ming-vaasi kirjoitti:

        niitten kolmen saaren lisäks on viel kristallisaari

        Miten sinne kristallisaarelle pääsee? Ja miten se hätäviesti juttu tehää? Mitääks siinä kerätä jotakin???

        Ps: Kolmannella saarella oleva kiinnostunut sims 2 autiosaaren pelaaja...


      • Sims2Pro
        "Kova Pelaaja" kirjoitti:

        Miten sinne kristallisaarelle pääsee? Ja miten se hätäviesti juttu tehää? Mitääks siinä kerätä jotakin???

        Ps: Kolmannella saarella oleva kiinnostunut sims 2 autiosaaren pelaaja...

        No kun menee sinne temppeliin kolmossaarella ja korjaa sen pöydän niin tulee maanjäristys ja kristallisaari nousee aloitus- ja Kakkossaaren väliin, Ja sinne vaan pääsee kun ui tiettyyn kohtaan niin tulee latausruutu ja TADAA! olet kristallisaarella.


    • Hukassa???

      Ja siihen santelipuu juttuun... Kiitos

      • Minä täällä....helppisin vä...

        mä saan ainakin itse siinä sims 2 autiosaari pelissä
        sitä jalopuuta viidakoista...kiertelet viidakossa,niin eiköhän sitä sieltä löydy.toivotaan ainakin:D


      • Puukkeli

        Siis molempia puita löytyy melkein mistä vaan mutta pitää vaan olla parempi kirve:)


      • läpi pelannut
        Puukkeli kirjoitti:

        Siis molempia puita löytyy melkein mistä vaan mutta pitää vaan olla parempi kirve:)

        pelin voi päästä 2 tavalla läpi;
        - päästä tulivuorenhuipulle ja lähettää hätäviesti kokoamallaan radiosysteemillä
        -rakentaa merikelpoinen vene viimeiseen satamaan ja purjehtia sillä pois

        pelissä on simpukka-, kivi-, obstikaani- ja rautakirves ja kun on saanut kehitettyä ton rautakirveen ni voi hakata mitä tahansa puulajia mitä haluaa ja niitä löytyy melkein kaikista metiköistä..


      • minääöl
        läpi pelannut kirjoitti:

        pelin voi päästä 2 tavalla läpi;
        - päästä tulivuorenhuipulle ja lähettää hätäviesti kokoamallaan radiosysteemillä
        -rakentaa merikelpoinen vene viimeiseen satamaan ja purjehtia sillä pois

        pelissä on simpukka-, kivi-, obstikaani- ja rautakirves ja kun on saanut kehitettyä ton rautakirveen ni voi hakata mitä tahansa puulajia mitä haluaa ja niitä löytyy melkein kaikista metiköistä..

        voisiko joku kertoa miten toisella saarella pääsee siihen joen toiseen toiseen päähän kun näyttää siltä että siinä on joku muta hommeli edessä ettei sinne pääse??


      • tajuton(ko)
        läpi pelannut kirjoitti:

        pelin voi päästä 2 tavalla läpi;
        - päästä tulivuorenhuipulle ja lähettää hätäviesti kokoamallaan radiosysteemillä
        -rakentaa merikelpoinen vene viimeiseen satamaan ja purjehtia sillä pois

        pelissä on simpukka-, kivi-, obstikaani- ja rautakirves ja kun on saanut kehitettyä ton rautakirveen ni voi hakata mitä tahansa puulajia mitä haluaa ja niitä löytyy melkein kaikista metiköistä..

        Miten voi muka tehä radio jutun?!


      • TAJUTON!
        läpi pelannut kirjoitti:

        pelin voi päästä 2 tavalla läpi;
        - päästä tulivuorenhuipulle ja lähettää hätäviesti kokoamallaan radiosysteemillä
        -rakentaa merikelpoinen vene viimeiseen satamaan ja purjehtia sillä pois

        pelissä on simpukka-, kivi-, obstikaani- ja rautakirves ja kun on saanut kehitettyä ton rautakirveen ni voi hakata mitä tahansa puulajia mitä haluaa ja niitä löytyy melkein kaikista metiköistä..

        MISSÄ ON RAUTAA?!


      • Epäviisas
        Minä täällä....helppisin vä... kirjoitti:

        mä saan ainakin itse siinä sims 2 autiosaari pelissä
        sitä jalopuuta viidakoista...kiertelet viidakossa,niin eiköhän sitä sieltä löydy.toivotaan ainakin:D

        Minkä laisia puita ne on tai milstä alueelta?? alueen nimi?? itsekkään en löydä jalopuuta


      • ganankoipi
        TAJUTON! kirjoitti:

        MISSÄ ON RAUTAA?!

        tulivuoren päältä, 3 saaresta löytyy rautaa ja obsidiaania. onko kukaan saanut muuten sitä aarrekarttaa kokonaan valmiiksi? itellä on jo muuten kaikki menny läpi, mutta keskimmäinen pala aarrekartasta puuttuu. osaisko kukaan auttaa? ja sinne missä näyttää olevan se muta hommeli edessä pääsee merirosvoluolasta joka on kakkossaarella. tarvitsee laittaa päähän se joku laamakuninkaan kruunu joka löytyy temppelistä kolmossaarelta ja se päässä mennä oven viereen ja painaa "tutki".
        ja sen paikan nimi on kätketty laguuni.toivottavasti näistä oli jotain apua =)


      • PurkkaPalloC
        ganankoipi kirjoitti:

        tulivuoren päältä, 3 saaresta löytyy rautaa ja obsidiaania. onko kukaan saanut muuten sitä aarrekarttaa kokonaan valmiiksi? itellä on jo muuten kaikki menny läpi, mutta keskimmäinen pala aarrekartasta puuttuu. osaisko kukaan auttaa? ja sinne missä näyttää olevan se muta hommeli edessä pääsee merirosvoluolasta joka on kakkossaarella. tarvitsee laittaa päähän se joku laamakuninkaan kruunu joka löytyy temppelistä kolmossaarelta ja se päässä mennä oven viereen ja painaa "tutki".
        ja sen paikan nimi on kätketty laguuni.toivottavasti näistä oli jotain apua =)

        Oon Saanu Kaikki Aarrekartan Palat Mut en Tiiä Miten Jatkaa!! Hjelppikää Ny Vähäse


      • SSiimmss!!
        minääöl kirjoitti:

        voisiko joku kertoa miten toisella saarella pääsee siihen joen toiseen toiseen päähän kun näyttää siltä että siinä on joku muta hommeli edessä ettei sinne pääse??

        sen mutajutun yli pääsee kun tutkii sillä puolella olevaa tolppaa. Tolppa on siis sellainen muinainen pylväs. ´Sitten pylväs kaatuu ja pääset sen yli.


      • epätoivoinennnnn
        PurkkaPalloC kirjoitti:

        Oon Saanu Kaikki Aarrekartan Palat Mut en Tiiä Miten Jatkaa!! Hjelppikää Ny Vähäse

        mistä oot löytäny ne kartan palaset? multa puuttuu vielä yks mutten löydä sitä...


      • Sims2Pro
        tajuton(ko) kirjoitti:

        Miten voi muka tehä radio jutun?!

        Mene ja etsi lentokoneen radio, poimi se. Etsi sen antenni, poimi sekin. Mene tulivuoren huipulle ja laita radio sinne, Sitten mene sen luo ja paina X näppintä (Tai jos pelaat jollain muulla kun Ps kakkosella niin avaa valikko) scrollaa sivua kunnes kohta "Kokoa radiolähetin" (tai jotain sen tapaista) korostuu niin paina uudestaan X näppäintä. Sitten vain Lähetät hätäviestin ja Animaatio tulee näkyviin.


      • Mitäääääääääää
        SSiimmss!! kirjoitti:

        sen mutajutun yli pääsee kun tutkii sillä puolella olevaa tolppaa. Tolppa on siis sellainen muinainen pylväs. ´Sitten pylväs kaatuu ja pääset sen yli.

        Miten sillä puolella


      • rethot
        ganankoipi kirjoitti:

        tulivuoren päältä, 3 saaresta löytyy rautaa ja obsidiaania. onko kukaan saanut muuten sitä aarrekarttaa kokonaan valmiiksi? itellä on jo muuten kaikki menny läpi, mutta keskimmäinen pala aarrekartasta puuttuu. osaisko kukaan auttaa? ja sinne missä näyttää olevan se muta hommeli edessä pääsee merirosvoluolasta joka on kakkossaarella. tarvitsee laittaa päähän se joku laamakuninkaan kruunu joka löytyy temppelistä kolmossaarelta ja se päässä mennä oven viereen ja painaa "tutki".
        ja sen paikan nimi on kätketty laguuni.toivottavasti näistä oli jotain apua =)

        Kaikki aarrekartan kappaletta:
        - Löydettiin viestipullossa
        - Löydät lehtipakan apinoilta
        - Sukella West Beachin simpukoita
        - Saadut kun sukellat Ancient Teatterista alas uima-altaaseen
        - Kuumavesilähteissä Volcano Jungle
        - Matkustaminen ylös portaiden Volcano Summit Volcano Overlook
        - Crystal Islandissa suuressa ympyrässä
        - Saadut, kun saalis tiger hain vuoroveden altaat
        - East River Plains piilotettuun laguuniportaaliin. Muinaisen tuhon takana sinä koput


    • suihke!

      peli on aika ppitkällä, mutta miten saa suihku suunnitelmat?? ne eivät ole minulle vieläkään tulleet. Kertoisiko joku vaikka missä on saanut ne suihku suunnitelmat/miten ??

      • ammattilainen

        suihkusuunnitelmat tulee sitte ku oot rakentanu kunnollisen mökin tai majan


      • jalopuuuuuuta
        ammattilainen kirjoitti:

        suihkusuunnitelmat tulee sitte ku oot rakentanu kunnollisen mökin tai majan

        Saako kivikirveellä jalopuuta? Vai pitääkö tehdä se obstikaanikirves? :O ja eikös siihen obstikaanikirveeseen tarvita jalopuuta? ja mulla ei oo yhtään sitä :( kiitos jo etukäteen vastauksista! :)


      • lovetin
        jalopuuuuuuta kirjoitti:

        Saako kivikirveellä jalopuuta? Vai pitääkö tehdä se obstikaanikirves? :O ja eikös siihen obstikaanikirveeseen tarvita jalopuuta? ja mulla ei oo yhtään sitä :( kiitos jo etukäteen vastauksista! :)

        Simpukkakirveellä ei voi hakata jalopuuta. Tee kivikirves.


      • kyyssärikyssärik
        ammattilainen kirjoitti:

        suihkusuunnitelmat tulee sitte ku oot rakentanu kunnollisen mökin tai majan

        minkälain on kunnon mökki tai maja? esim...


    • kiiramoi-

      Kun on kolmannenllla saarella ja on tullut laamatemppelissä maan järistys, niin kartalle ilmestyy neljäs saari pitää vain mennä ensiksi satamarantaan ja sieltä uida sinne ( SITÄ EI NÄY KARTALLLA). Ja kun saat laivan tai radiolähettimen tehtyä voit mennä pois, mutta ei kannata sillä peli jatkuu yhä.. Tässä muutamia aitoja koodeja sivustolta Gamespot: AINA EKAKSI KUTSUT PAIKALLE JEKKUJEPEN KOODILLA R1 L1 nuolialas neliö R2
      Sitten menet JEKKUJEPEN luo ja näppäilet haluamasti koodein:

      Täydet suhteeet kaikkiin: R2 nuoliylös x neliö L1
      Kaikki tarpeet täyteen: R2 nuoliylös x neliö L1
      Kaikkki suunnitelmat: x kolmio L2 neliö R1
      Anna kaikkia aineksia( niitä tulee kaikkii kaloja ja kaikkee laattojakin ja kaikkeee 999 ) neliö kolmio nuoli alas x nuoli vasemmalle
      MAKSIMOI ANNETUT TARPEET nuolivasemmalle nuolioikealle neliö R2 neliö

      niin noi pitää laittaa mut aina eka se JEKKUJEPPE !! sit siinä näppäilet jonku a sit vaa täytä ja tullee esim. täytä kaikki suhteet : ))) niin helppooo ite pääsin pelin 4 päivässä ku laitoin noi :)

      • tino.nieminen

        MITEN PÄÄSEE TULIVUOREN PÄÄLLE


      • korjaus,korjaus

        Täydet suhteet kaikkiin on oikeesti anna kaikki aineet ja ruoat ja anna kaikkia aineksia on anna kaikki raaka-aineet(ainakin mulla) muut on oikein


    • : P

      Värejä voi tehä, jos sulla on se työpöytä jalopuusta : )

      • : P

        Ja muuten kiitti, mä ainakin sain paljon lisätietoo näistä : D


    • tino.nieminen

      mistä sims 2 autiosaarest löytää kiviii!

      • SimSims

        Kivii löytyy ainakin kolmannelta saarelta rannoilta. Ne voi vaan poimia siitä...


      • tino.nieminen
        SimSims kirjoitti:

        Kivii löytyy ainakin kolmannelta saarelta rannoilta. Ne voi vaan poimia siitä...

        mistä löytää lasii


      • tino.nieminen
        tino.nieminen kirjoitti:

        mistä löytää lasii

        MITEN PÄÄSEE TULIVUOREN PÄÄLLE


      • Miia1223
        tino.nieminen kirjoitti:

        MITEN PÄÄSEE TULIVUOREN PÄÄLLE

        Miten paljon sims2 autiosaari maksaa?


      • Höhlä
        tino.nieminen kirjoitti:

        MITEN PÄÄSEE TULIVUOREN PÄÄLLE

        Laama temppelistä ainakin.


      • Sori...
        Höhlä kirjoitti:

        Laama temppelistä ainakin.

        Sori viesti tuli väärään kohtaan. Vastasin tino.niemisen kysymykseen miten pääsee tulivuoren päälle.


    • joku...

      miten sims 2 autiosaares voi tehä radion?

    • mu jthentgjiefnjoih

      Se muuten maksaa 10e

    • lolled hard :D

      Se maksaa n. 20e käytettynä :pp

    • APUAAA

      AUTTAKAAAA PLIIS MULLE TULI YHTÄKKII ILMOTUS ET KAVERI KUOLI PELISSÄ ENKÄ LÖYDÄ SEN HAUTAKIVEE MISTÄÄ ET SAISIN OTETTUU SIIT KALMANKUKAN! MIHIN SE ON VOINU KATOO SE HAUTAKIVI?

    • Avuton autiosaaren1p

      Moi kaikki vaan. tarvin apua koska en ole pelannu et mitenkäs niit tutki juttuja saa auki ja kaikki nämä ihmeelliset tehtävät oon aiva ullalla näis asioista. Mistä löytyy se laamakuninkaan kruunu ja mistä sen kalmankukan saa ja värit ja kaikki ne suunnitelmat ja tarvikkeet. miten voi mennä tulivuoren päälle ja mistä saa ne kaikki osat siihen lähettimeen ja siel on niitä muita perheen jäseniä miten ne löytyy ja millä saarella on se kristalli höskä ja niillä saarillahan on paljon kaikkia erillaisia paikkoja niin miten niihin pääsee. ja kaveri oli sanonu että siel jossain saarella on sitten Magmaa :D Voiko se tuli vuori purkautua ja miten teen ne veneet että pääsen sinne ihmeen toisille saarille ja miten niitä laatikoita voi aukaista ja villi sikoja pyydystää ja kaloja kans. voiko niitä simpanseja pyydystää ja syyä ja mistä ne hieroklyfit löytynee. ja mitä kaikkia temppeleitä niillä saaarilla on ja onko mahollista että se sim ukkeli kuolee kesken matkan ja miten sen veneen voi tehä et pääsee takasi sivistyksen pariin ja miten se elämä jatkuu siellä saarella jos se ei lähe kotiin sieltä. Eniten mua ihmetyttää se Laaman kruunu ja millon se pitää viiä sinne kakkos saarelle että pääsee sinne piilo-laguuniin ;D
      Miten voi tehä niitä monia ruokia samaan aikaan ja syyä ne yhesä ja mistä saa keihään ja miten siinä alussa pääsee sinne viidakkoon ja mistä saa liani köynnöstä.

      Sori jos kyselen liikaa mutta oon aivan avuton tän pelin kanssa!
      (kIITOS etu käteen kaikille) :))))

    • The simssin pelaaja

      miten ees pääsee laamatemppeliin?:) voisko joku ihana neuvoo

    • minävaantäälläpäin

      laamatemppelii pääsee ku kerää kaikki hieroglyfit ja laittaa ne siihe ovee

    • minäseko

      Miten se radiolähetin tehään???? Ja missä on santelipuuta? Mulla on kivikirves mutta en löydä sitä mistään!

      • minäseko

        Aijoo, nyt tajusin ettei kivikirves ja rautakirves oo sama asia...


    • Rellola

      TULIVUOREN päälle pääsee laamatemppelistä ja LASIA voi tehdä laamatemppelissä olevalla ahjolla kun on eka korjannut sen ahjon. Lasiin tarvitaan HIEKKAA jota löytyy muistaakseni sieltä kristallisaarilta joihin pääsee vissiin ekalta ja tokalta saarelta ihan uimalla. LAAMATEMPPELIIN pääsee kolmannelta saarelta , en muista paikkaa nyt mut siellä on se seinä mis on se suorakulmio juttu niin sitte kun on kaikki hieroglyfit ja se hieroglyfi taulu koottu(?). KALMANKUKKA löyttyy sieltä haudalta ja hauta voi olla oikeestaan missä vaan,. se hauta on semmonen pieni kivikasa jossa o se kukka, ja se on kyl aika huomaamaton, se hauta meinaan. SIMPANSSIT on kavereita kun niihin tutustuu ja se voi laittaa auttamaan, jolloin ne tuo lehtinyyttejä joissa on kaikkea tarvikkeita ja ruokaa, milloin mitäkin. KALOJA saa pyydystettyä eka keihäällä, bambukeihäs muistaakseni riittää, sitte sillä ansalla tai sillä (en muista nyt sitä nimee) ja sitte tavallaan viimine väline on onki, jonka voi tehä muistaakseni aika lopussa.

      TOIVOTTAVASTI AUTTOI AINAKIN JOITAKIN. :D

      Ja mullakin olis yks kysymyt: MITEN SEN RADIOLÄHETTIMEN VOI KOOTA, JOTTA SAA LÄHETETTYÄ SEN HÄTÄVIESTIN?

    • Rellola

      KORJAUS: KALOJA voi pyydystää siis jo ihan sillä obsaani keihäällä, tai mikä onkaa. iha vaa joku7 keihäs riittää niitten pyydystämiseen ja seuítte se ansa ni on siis merta :D


      ja taas kysyisin : MISSÄ ON KUUKIVIÄ??

    • F Xp

      Vastatkaa mulle pian!! Pelaan tota samaa autiosaarta ja oon toisel saarel. Oon rakentanu kanootin, mut en pääse matkustaa sillä?? Mun tyyppi vaa sanoo et se on liian väsyny, vaik on just nukkunu

    • sinis2

      F xPlle: Sinun simi on sen takia väsynyt, koska se ei ole nukkunut sängyssä. Sun pitää rakentaa jonkinlainen sänky niin sitten se pystyy matkustan sillä

    • lol2

      Juu itse pääsin sen just tänää läpi ja tota en löytäny (yhtää) santelipuut!:( Vaik mul oli raúta kirves.Pidän itse simsistä tosi paljon!:)

      • lol2

        Ja viel yks kyssäri mist voi löytää niitä hiedofly paloi vai mitä ne on!


      • lol2
        lol2 kirjoitti:

        Ja viel yks kyssäri mist voi löytää niitä hiedofly paloi vai mitä ne on!

        Haluun kertoo apuu kaikille! Jos et tajua 2 saarelta jotain juttuu voin kertoo siit jalopuu on paksua ja tummaa sitä löytää helpoiten metsistä.Ja pehmee puu on esim.papaija puu josta siis saa papaijoita!


      • lol2
        lol2 kirjoitti:

        Haluun kertoo apuu kaikille! Jos et tajua 2 saarelta jotain juttuu voin kertoo siit jalopuu on paksua ja tummaa sitä löytää helpoiten metsistä.Ja pehmee puu on esim.papaija puu josta siis saa papaijoita!

        Ja viel tiedotteita 3 saaresta lähde tasangolla sun pitää valmistaa taltta ja sit sänky josta saa hyvin energiaa ja taltal sä vähän niikun meet hakkaan kiven (ison) kiven alas ja sit meet nukuuu ja pääset sinne tulivuoren juureen. siel sun pitää valmistaa semmonen sänky jost saat 7 energiaa.jos sitä ei oo sä et pääse tulivuoren huipulle etkä laama temppelii eli tee tavoitteita saat sen sit rakennat sen ja nukut jos meet suoraan huipulle tai laama teppelii portaita pitki!VINKKI:rakenna sänky niin lähelle niit portait tai sitä huippuu niin pääset sinne.Ja jos teet niikui mä eli teet eka sängyn tulivuoren huipulle niin tulivuoren huipulle tarvitaan kunto 9 sen saa kun kalastat ja keräät raaka aineita ja kiipeilet puissa.sitku oot tulivuoren huipul voit kerätä sieltä rautamalmia eli rautaa sielt löytyy rautaa.sit kun meet laamateppelii niin tutki kunnolla kaikki paikat kruunu löytyy valtaistuinten takaa!;) sit kun meet muinaisiin raunioihin siel lukee jotain hypäää niin tarviit sinnekki kunto 9 ja hyvän sängyn hyppäät pois ja pääset ranalle ja siel lukee rakenna purjevene eli se on taas muinainen satama!:) sil voi matkata kotii kun oot tehny sen ja myös koonut raaka aineet tai meet tulivuoren huipulle otat radion esiin ja sit siin pitäis lukee kokoo radio lähetin kokoot sen ja lähetät hätäviestin sit peli päätyy!


      • lol2
        lol2 kirjoitti:

        Ja viel tiedotteita 3 saaresta lähde tasangolla sun pitää valmistaa taltta ja sit sänky josta saa hyvin energiaa ja taltal sä vähän niikun meet hakkaan kiven (ison) kiven alas ja sit meet nukuuu ja pääset sinne tulivuoren juureen. siel sun pitää valmistaa semmonen sänky jost saat 7 energiaa.jos sitä ei oo sä et pääse tulivuoren huipulle etkä laama temppelii eli tee tavoitteita saat sen sit rakennat sen ja nukut jos meet suoraan huipulle tai laama teppelii portaita pitki!VINKKI:rakenna sänky niin lähelle niit portait tai sitä huippuu niin pääset sinne.Ja jos teet niikui mä eli teet eka sängyn tulivuoren huipulle niin tulivuoren huipulle tarvitaan kunto 9 sen saa kun kalastat ja keräät raaka aineita ja kiipeilet puissa.sitku oot tulivuoren huipul voit kerätä sieltä rautamalmia eli rautaa sielt löytyy rautaa.sit kun meet laamateppelii niin tutki kunnolla kaikki paikat kruunu löytyy valtaistuinten takaa!;) sit kun meet muinaisiin raunioihin siel lukee jotain hypäää niin tarviit sinnekki kunto 9 ja hyvän sängyn hyppäät pois ja pääset ranalle ja siel lukee rakenna purjevene eli se on taas muinainen satama!:) sil voi matkata kotii kun oot tehny sen ja myös koonut raaka aineet tai meet tulivuoren huipulle otat radion esiin ja sit siin pitäis lukee kokoo radio lähetin kokoot sen ja lähetät hätäviestin sit peli päätyy!

        Sit jos et oo löytäny osii radio lähettimeen no 2 saaren eteläjoen viidakossa rikkinäisen lentokoneen vieressä on radio lähettimen osaa HUOM.osia on vain 2 eli radio ja semmonen pitkä osa !:) Tässä oli tärkeää tietoa jota moni ei ehkä heti keksisi!


    • hjääälp

      Miten ja milloin sen taltan voi rakentaa? siihen tarvii jonkin toisen työpöydän? Minkä? Auttakaa mua :DDD Oon avuton.. :/

      • Lähdekallio

        Miten sinne lähdekalliolle pääsee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe