Ja muutkin S-ryhmän tarjoukset...Eihän siellä ole niitä!Kannattaa keskittää kaikki ostokset s.ryhmän kauppoihin niin saat vuodessa hyvät bonukset...mutta kuinka siinä säästää jos esim.kirjolohi filee maksaa prismassa n.13-14e/kg ja minimanissa n.6-euroa ja kahvikaan siellä koskaan tarjouksessa(tarkoitan kokkolan prismaa,p.saaren prismassa on tarjouksia ko.tavaroista)pistää hieman miettimään et jos alkais käydä kaupassa naapurikaupungin prismassa aina ku mahdollista...tai sit hakee ne kalat,lihat ja kahvit toisesta kaupasta ja tarttuuhan siinä samalla ne muutkin ruokatarvikkeet ostoskärryyn!
Prisman
9
2295
Vastaukset
- Säihkysei
olen huomannut jo vuosia sitten. Bonusta tulee, mutta pisteiden hinta on kallis.
Paljon siellä asiakkaita ilmeisesti käy, onko kansa rikasta vai tietämätöntä?- hyvä kauppa
ja laatutavaraa .halvat hinnat ja huono tavara ovat muualla
- sieltähän
hyvä kauppa kirjoitti:
saa nykyään aivan samat kotimaiset peruselintarvikkeet, kuin kaikista muistakin kaupoista.
Onneksi Kokkolassa on vaihtoehtoja mistä valita. kauppojen keskinäinen kilpailu on suorastaa "ruudinkäryistä" ja sehän pitää hintatason kuluttajan kannalta edullisena.
Kuulema mimi-manikin on laajentamassa.... - Pipi-Pää
hyvä kauppa kirjoitti:
eihän kaikki mahdu samaan kauppaan, missä ostokset saa huomattavasti edullisemmin kuin Prismasta, näin se vaan on.
- tuotteen laatu
hyvä kauppa kirjoitti:
jos siitä toisessa kaupassa maksaa korkeamman hinnan.
- prismasta
paljon halvempi ku kokkolas ja siellä on oikeesti tarjouksia!eihän se muuten ois niin paljon myyvä kauppa!kuuluu pohjanmaan top vitoseen,siihen ei pääse yksikään kokkolan kauppa ja silti jeppikses paljon vähempi asukkaita!!!
kaupan päällikö tietää miten asiakkaat saa liikkeelle.- on kyllä
Kyllä minä ainakin olen huomannut että prismassa on paljon kalliinpaa kuin esim. minimanissa. Jopa maidon hinnassa on suuri ero. Koittakaa tehdä hintavertailu. Ostakaa prismasta viidelläkympillä ruokatavaroita ja hakekaa sitten samat tavarat esim. minimanista. Sinne menee noin neljäkymppiä. Ne bonukset tulee kyllä pirun kalliiksi kerätä. Ja eihän kukaan kauppias mitään tarjouksia laita jos tyhmät ihmiset ostaa niitä tuotteita normaalihinnoillakin. Nyt vaan pitäis äänestää jaloilla ja siiryä muualle tekemään ostokset.
- on...
on kyllä kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen huomannut että prismassa on paljon kalliinpaa kuin esim. minimanissa. Jopa maidon hinnassa on suuri ero. Koittakaa tehdä hintavertailu. Ostakaa prismasta viidelläkympillä ruokatavaroita ja hakekaa sitten samat tavarat esim. minimanista. Sinne menee noin neljäkymppiä. Ne bonukset tulee kyllä pirun kalliiksi kerätä. Ja eihän kukaan kauppias mitään tarjouksia laita jos tyhmät ihmiset ostaa niitä tuotteita normaalihinnoillakin. Nyt vaan pitäis äänestää jaloilla ja siiryä muualle tekemään ostokset.
juuri viikonloppuna vertasin erään tuotteen hintaa: sama tuote Minimanissa 29,90, Prismassa 34,90. Vastaava tuote toiselta valmistajalta Minimanissa 24,90, Prismassa 29,90. Kumpikaan ei ollut tarjouksessa, vaan ihan normaali hinta. Arvata saattaa keräänkö bonuksia vai otanko ne suorana säästönä heti maksaessa....eikä tämä vertaus ollut ainutkertainen, näin käy usein että Prisman hinta on kalliimpi.
- kalliimmasta hinnasta
saa enenpi bonusta ja kaupan vetonaulahan on bonus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719