Lauantaita!

Jaahas, onko palsta rauhoittunut:)
tästä tulee meille kaikille hyvä päivä!
Mä aattelin kattoo leffan ja lähteä kiertämään kirppiksiä myös naapurikaupunkiin.!

14

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalankägönen

      Pohjos-Karjalasta!Niin,toivottaan nyt,jotta tuo häirikkö nukkus sen humalasa pois ja suatas olla vähä aikkoo tuas rauhassa:)Siullekkii tulossa siis "ohjelmallinen"päivä:)Mie lähen kans tuonne varuskunttaan kotiväkipäiville-jos tuttuja sattus näkemmään,niin sais enimmät kuulumiset vaihella.Hauskkoo päivvee siulle!

    • tässä ja nyt

      Maa on valkoinen märästä lumesta,aion pestä auton ennen kuin pakastaa, illalla sauna lämmite ja hyvää ruokaa.

      Olen onnellinen tästä aamusta. :)

      • Ira¤

        vettä sataa taivaan täydeltä,ja myrskyää,nuorimman
        tyttären kuume laskenut.Mukavaa alkavaa päivää kaikille.


    • uskoa tuota,

      että sairaat ihmiset jaksaisivat riidellä noin kovin - riitaanhan aina tarvitaan vähintään kaksi - ei kukaan yksinään riitele. Menkää nyt itseenne niin sysit kuin sepätkin, mikä teitä vaivaa? Ei jaksaisi tällaista...

      • toiset palstalaiset

        älkää yllyttäkö tuota käkeä, se kun muutenkin haluaa kukkua aina ylinnä muiden!


      • Ei yllytetä ketään

        Olen samaa mieltä. Kukaan ei riitele yksin, yksin kirjoittelu loppuu lyhyeen. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.


      • näyt osaavan
        Ei yllytetä ketään kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kukaan ei riitele yksin, yksin kirjoittelu loppuu lyhyeen. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.

        ainakin keskustella yksin. aloittaa haukkua ja sovata ja itse omilla vietilläsi vahvistaa itsees. tuntuuko kivalta kun ainakin yksi on joka tukee sinuu ja yksi on sinä itse


    • Raspikurkku

      Jeppikseen asti lähteä ? On vähän märkä ajokeli :-(

      • kun on arvo ja asema

      • Ira¤

      • Raspikurkku
        kun on arvo ja asema kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801187078081_uu.shtml

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.


      • Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.

        kyllä kiitokset hoidosta annan.6 viikkoa ja olin leikkauksessa,ja kiitettävästi pääsi sytoihin ja säteihinkin.Asiantuntevat ja ystävälliset olivat niin lääkärit kun hoitajatkin.


      • jatta
        Raspikurkku kirjoitti:

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.

        aliarvoit itseäsi. Olet hyvä esimerkki suvaitsevasta ihmisestä.


    • marliisi54

      mukavaa lauantaita, hienoa että toipumisesi on lähtenyt vauhtiin kun jaksat lähteä kirppiksiä kiertämään. Sinänsä se on minustakin mukavaa puuhaa. Itse taidan tyytyä pieneen "happihyppelyyn" tuolla ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe