Lauantaita!

Jaahas, onko palsta rauhoittunut:)
tästä tulee meille kaikille hyvä päivä!
Mä aattelin kattoo leffan ja lähteä kiertämään kirppiksiä myös naapurikaupunkiin.!

14

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalankägönen

      Pohjos-Karjalasta!Niin,toivottaan nyt,jotta tuo häirikkö nukkus sen humalasa pois ja suatas olla vähä aikkoo tuas rauhassa:)Siullekkii tulossa siis "ohjelmallinen"päivä:)Mie lähen kans tuonne varuskunttaan kotiväkipäiville-jos tuttuja sattus näkemmään,niin sais enimmät kuulumiset vaihella.Hauskkoo päivvee siulle!

    • tässä ja nyt

      Maa on valkoinen märästä lumesta,aion pestä auton ennen kuin pakastaa, illalla sauna lämmite ja hyvää ruokaa.

      Olen onnellinen tästä aamusta. :)

      • Ira¤

        vettä sataa taivaan täydeltä,ja myrskyää,nuorimman
        tyttären kuume laskenut.Mukavaa alkavaa päivää kaikille.


    • uskoa tuota,

      että sairaat ihmiset jaksaisivat riidellä noin kovin - riitaanhan aina tarvitaan vähintään kaksi - ei kukaan yksinään riitele. Menkää nyt itseenne niin sysit kuin sepätkin, mikä teitä vaivaa? Ei jaksaisi tällaista...

      • toiset palstalaiset

        älkää yllyttäkö tuota käkeä, se kun muutenkin haluaa kukkua aina ylinnä muiden!


      • Ei yllytetä ketään

        Olen samaa mieltä. Kukaan ei riitele yksin, yksin kirjoittelu loppuu lyhyeen. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.


      • näyt osaavan
        Ei yllytetä ketään kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kukaan ei riitele yksin, yksin kirjoittelu loppuu lyhyeen. Jos joku muuta väittää, niin valehtelee.

        ainakin keskustella yksin. aloittaa haukkua ja sovata ja itse omilla vietilläsi vahvistaa itsees. tuntuuko kivalta kun ainakin yksi on joka tukee sinuu ja yksi on sinä itse


    • Raspikurkku

      Jeppikseen asti lähteä ? On vähän märkä ajokeli :-(

      • kun on arvo ja asema

      • Ira¤

      • Raspikurkku
        kun on arvo ja asema kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801187078081_uu.shtml

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.


      • Ira¤
        Raspikurkku kirjoitti:

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.

        kyllä kiitokset hoidosta annan.6 viikkoa ja olin leikkauksessa,ja kiitettävästi pääsi sytoihin ja säteihinkin.Asiantuntevat ja ystävälliset olivat niin lääkärit kun hoitajatkin.


      • jatta
        Raspikurkku kirjoitti:

        Me elämme demokratiassa ja sen suomassa tasa-arvossa. Toiset on vaan tasa-arvoisempia kuin toiset. Mutta näinhän se ihmiskunta on aina käyttäytynyt.
        Ei sitä turhaan ole keksitty että "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
        Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava että meitä syöpäistä rupusakkiakin kyllä hoidetaan ihan kiitettäävän hyvin ja ripeästi, ainakin minun kohdallani ja minä en nyt ole mikään yhteiskunnan tukipilari, ennenminkin käyttökelpoinen huonona esimerkkinä.

        aliarvoit itseäsi. Olet hyvä esimerkki suvaitsevasta ihmisestä.


    • marliisi54

      mukavaa lauantaita, hienoa että toipumisesi on lähtenyt vauhtiin kun jaksat lähteä kirppiksiä kiertämään. Sinänsä se on minustakin mukavaa puuhaa. Itse taidan tyytyä pieneen "happihyppelyyn" tuolla ulkona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe