MYRAMAR, Fuengirola

Millainen?

Kertokaa millainen tämä huoneistohotelli on?
Alkuviikosta olis tarkoitus matka varata. Fuengirola kovasti mielessä, mutta olisko Torrenomolinos parempi sittenkin? VINKKEJÄ! nimimerkillä eka kerta espanjaan.

8

4905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotankolo

Jos minkä vaan muualta löydät niin suosittelen. Vältä tätä viimeiseen asti.

• Ekaa kertaa espanjaan..

Osaatko suositella jotain muuta hotellia/huoneistohotellia Fuengirolasta?

• paikkoja
        Ekaa kertaa espanjaan.. kirjoitti:

Osaatko suositella jotain muuta hotellia/huoneistohotellia Fuengirolasta?

mutta saattoi olla jotain Nevala/Nivada /Navida- tapaista, jonne muutimme ja olimme tyytyväisiä.
        Ehkä matkatoimisto osaa auttaa.

• Kivapaikka

Minulla on hyviä kokemuksia Nina de Orosta. Kiva apartmentti, ihan vieressä marketti ja talon takana kauppa ja ravintolakatu. Silti rauhallinen. Rantakin ihan noin 200 metrin päässä. Bussilla pääsee hyvin Fuengirolaan ja myös paikallisjunalla.
      Malagaan kannattaa mennä, vanha Espanjalainen kaupunki, junalla pääsee torresta.
      Fuengirola on isompi kun Torre, itse viihdyn Torressa paremmin. Lähes puolet ajasta tulee kuitenkin vietettyä Fugessa. Siellä on paremmat soppailumahdollisuudet ja lauantaimarkkinat on aina pakko kokea!

• tekisinkin

silleen että etsi yrityksiä http://maps.google.fi ohjelmalla siis hotellia fuengirola,espanja josta näkyisi kirkkaalla ilmalla afrikkaan asti sekä koko fuengirolan rantakatu/satama,oltava ainakin 10 kerrosta sekä parveke merenpuolella joo

• myramaria

en suosittele,myramar sijaitsee huonolla paikalla,suoraan kauppojen yläkerrassa,melua on päivällä sekä varmasti myös illalla,eikä hotelli ole muutenkaan kovin siisti. Hyviä vaihtoehtoja on florida spa( olisiko ollut 5 vai 4 tähden hotelli,jos etsii sen tasoista).sitten aivan florida span lähellä pyr- hotelli (kehuttu hyväksi,3 tähteä).kuitenkin itse pidin hinta-laatu-suhdetta parhaimpana sen nimisessä hotellissa kun hotel villa de lareido, aivan rannassa(3 tähteä) siisti,pienehkö hotelli :)
      mutta harkitse vielä kyseistä kaupunkia! se on erittäin suosittu meidän suomalaisten keskuudessa, ja oma mielipiteeni on että epämiellyttävin muusta kolmikosta(fuengirola, benalmadena,torremolinos)kaupungin rumuuden,likaisuuden perusteella.Itse kylläkin asuin fuengirolassa 3 kuukautta.
      torremolinos on fuengirolaa selvästi pienempi kaupunki, ja siellä palveluita on myös vähemmän, benalmadena taas oli minun mieleeni,kaunis kaupunki ja hyvä yö elämä :) kukin valitsee mieluisansa,hyvää matkaa rannikolle!

• Mikä Myramar hotelli

Tarkoitatteko Myramar Castle Beachia vai jotain muuta Myramar hotellia.
        Onko hotelli Calle Miramar -kadulla?

• liekö sekoitettu
        Mikä Myramar hotelli kirjoitti:

Tarkoitatteko Myramar Castle Beachia vai jotain muuta Myramar hotellia.
        Onko hotelli Calle Miramar -kadulla?

Jos kyseessä Myramar Castle Beach niin se ei ole kauppojen yläkerrassa, vaan on todella hyvä (isot altaat pihalla), ison ostoskeskuksen lähellä. Huoneet hyvät ja siistit. Hieman sivussa keskustasta mutta hyvin jaksaa kävellä sekä bussillakin pääsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4591
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2558
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2288
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    9. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      49
      1248
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    Aihe