Osaako kukaan tällä palstalla neuvoa miten saisin 12V käyttöjännitteen Pioneer PL 200Z levysoittimeen ns. miniplugin kautta..? Ko. levarissa ei siis ole omaa virtajohtoa vaan laite on alunperin ottanut käyttövoimansa vanhasta Pioneer merkkisestä vahvistimesta.
-rahinaa ilman musiikkia-
Levarille virtaa...
4
1565
Vastaukset
- tuota, luulisin
että 12V syöttävä virtalähde auttaisi.
Niitä saa kaupoista, ihan yleistavarataloistakin. - juuttu
En löytänyt adapteriin sopivaa päätä kaupasta joten katkaisin tuon miniplugin ja adapterin päät pois ja yhdistin ja - sokeripalaliitoksellla. Onko sun soittimessa sisäinen RIAA? Mulla on tuo Pioneer PL221Z ja en saa sitä toimimaan suoraan vahvistimeen kytkettynä, liekkö esivahvistimen tarve..
- timppa100
Paikallisesta sähköliikkeestä löysin muuntajan jossa on jännitteenvalitsin (3-6-9-12V) lisäksi piti rakennuttaa liitinadapteri johto ennenkuin pääsin kuuntelemaan levyjä. Oletko kytkenyt soittimen vahvistimen phono-liitäntään? En tiedä onko äänirasia vääräntyyppinen mutta diskantit toistuvat minun soittimessa hieman korostuneesti kun vertaa sitä cd-soittimeen. Soittimessa on nopeuden hienosäätö, tosin hieman hankalassa paikassa levylautasen alla vasemmassa reunassa!
- tuota
timppa100 kirjoitti:
Paikallisesta sähköliikkeestä löysin muuntajan jossa on jännitteenvalitsin (3-6-9-12V) lisäksi piti rakennuttaa liitinadapteri johto ennenkuin pääsin kuuntelemaan levyjä. Oletko kytkenyt soittimen vahvistimen phono-liitäntään? En tiedä onko äänirasia vääräntyyppinen mutta diskantit toistuvat minun soittimessa hieman korostuneesti kun vertaa sitä cd-soittimeen. Soittimessa on nopeuden hienosäätö, tosin hieman hankalassa paikassa levylautasen alla vasemmassa reunassa!
phono liitäntää vahvarisssa. KOrjaimen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464502Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781689Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532- 511251
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 461017
- 591003