Meillä on kyseinen peli, mutta säännöt puuttuvat. Tietääkö kukaan sääntöjä?
Herkules Sankarten pelin säännöt?
1
600
Vastaukset
Mulla on kyseinen peli ja huuto.netissä on kaksi niitä pelejä myynnissä 1,5e hintaan.
Taka kannessa sanotaan näin. Herkules on todellinen sankari, koska hän on puoliksi ihminen ja puoliksi jumala, hänellä on yli inhimilliset voimat, joita hän käyttää kamppaillessaan Manalan pahan valtiaan Hadeksen kanssa.
Sankarten pelissä sinä olet herkules. Pelin alussa sinulla on 5 miekkaa, mutta voit menettää ne taistellessasi Hadeksen, Hydran ja muiden hirviöiden kanssa. Selvitäksesi pelistä voittajana ja suurena sankarina sinun pitää kerätä itsellesi 10 miekkaa. Ehditkö löytää miekat ennen Hadeksen, joka lähettää sinut alas Manalaan? Sankarten peli sopii 5 vuotta täyttäneille, 2-4 pelaajalle.
Sisältää: 4 pelinappulaa (Herkules) jalustoineen, 2 noppaa, 38 miekkanappulaa, 20 sankarinappulaa, 4 megara nappulaa, 1 hades nappula sekä säännöt. Mutta sääntöjä ei ole mullakaan.
Kirjalito on kustantaja pelille jos siellä sattuisi olemaan. Toivottavasti ehkä oli apua, mutta jos olet samassa tilanteessa kuin minä niin en voi muuta auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801798
- 921618
- 691613
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k81148- 80978
- 94965
- 71945
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65867