Oletteko tietoisia tälläisestä koirasta kuin canis panther joka on "sukua dobermannille" onhan ulkonäkökin kovasti dobermannia muistuttava!
Ovat kovin älykkäitä, kauniita ja upeita suojelukoiria. Kenelläkään tietoa onko näitä jo Suomesssa?
Tässä yksi kenneli
http://www.canispanther.com/
The canis panther
2
2846
Vastaukset
- Jopas murjasit !
Kai niitä sekarotuisia piskejä saa suomestakin ?!
Eikohän noi ole jotain amstaffin ja dopperin risteytyksiä tms, jenkeis noi omat "coctailit" kova bisnes. Väkisinkin tulee mieleen se älytön hölinä koirasusista - kellä nyt sitten sellaisia on (yli kaksivuotiaita: häviävät maaseudulle ketjun jatkeeksi kun sosiaalistumiskausi ohitettu), noin niinku oikeassa elämässä, mukana kaikissa arjen tilanteissa, kaupunkien keskustoissa, lapsiperheissä, ensimmäisenä koirana...
Onhan se puhas dopperikin älykäs, kaunis ja upea suojelukoira - sit kun saat sellasen kestämään lapasessa niin siirry sitten arvaamattomampiin yhdistelmiin mis voikin sit ol ne pahimmat puolet kummastakin/kaikista roduista. - Presa
Mun tietääkseni tuo Rock Of Ages on ainoa kenneli, joka niitä kasvattaa... en tosin takuuseen mene, mutta en itse ole kylläkään muihin kenneleihin, jotka CP kasvattavat, ainakaan vielä törmännyt.
Ei ole suomessa yhtäkään yksilöä, enkä kyllä uskokaan, että tulee olemaan.
Mukavan näkönen ja oloinen otus tosiaan vaikkakin vaikea paremmin tutustua, paitsi ottamalla yhteyttä ja käymällä tuolla ROA kennelissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603