Mercure Paris Monty Opera Hotel?

"Odotusta täynnä"

Huhtikuun loppuun suunniteltu Pariisiin pidennettyä vkonloppua. Eka kertaa ollaan siellä liikkellä. Olisiko jollakin kokemuksia kyseisestä hotellista? Miten lentokenttä kyyditys onnistuu parhaiten? Tullaan pe aamuna ja lähdetään ma iltana. Lähin metroasema on Grands Boulevards. Siis taksi vai joku muu? Paljonko tästä on ns. keskustaan? Kaikki muukin tieto on tervetullutta, jos jotakuta kiinnostaa valistaa meitä vaille nelikymppistä pariskuntaa :)

2

1573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariiiiisi

Itsellä suunniteillä pariisinmatka kesäkuun alussa... Olen ollut aiemminkin pariisissa lukion ranskanryhmän kanssa, mutta sillon kaikki hoitui helposti kun mitään ei tise tarvinnut miettiä. :) Mutta toi Grands Boulevards on hyvän metrolinjan varrella, sillä linjalla suoraankin tai yhdellä vaihdolla pääsee jo hurjan moneen paikkaan.. Suosittelen paris visité- metrolipun hankkimista. Saa kulkea rajattomasti ja maksaa esim. kolmelta päivältä n.20e!(rakastuin metroon viime käynnillä, oli niin kätevä, ja itse metrolla menokin on elämys koska metroasemat ovat erilaisia riippuen paikasta)
      Teidän hotelli on siinä Operan alueella, eli käytännössä se on aivan keskustaa. Tai siis pariisin keskustahan on sen verran laaja että sen takia tuo metro on hyvä...Mutta tosta teidän metropysäkin kohdaltakaan ei oli kovinkaan pitkä matka esim. Louvreen ja LaFayetten ostoskeskukseen on tosi kyhyt matka.
      Tuo hotelli kannattaa laittaa hakuun www.tripadvisor.com, siitä on ainakin mulle ollu suurtahyötyä kun olen etsinyt hotellia kesäkuulle, koska tavoitteena olisi saada mahd edullinen, mutta siisti ja mukava hotelli.
      Tuolle Operan alueelle, eli varmaan kohtuullisen matkan päähän hotellistánne kulkee Charles de Gaulle kentältä bussi "Roissybus" ja takaisin, maksoi muistaakseni vaan jotain n.8e. Noista kaikista liikennejutuista ja muistakin, esim. hinnoista löytyy paljon täältä: http://www.ratp.info/touristes/index.php?langue=en

• keskustassa

Olen ollut pari vuotta sitten ko. hotellissa. Tulimme lentokentältä Roissybussilla Oopperan viereen ja kävelimme siitä hotelliin. Paluumatka tehtiin huvin vuoksi siten, että bussilla hotellin vierestä Gare du Nordille (muistaakseni tämän niminen asema?) ja siitä junalla lentokentälle. Molemmat oli käteviä tapoja, mutta lentoasemalla junalaiturilta oli yllättävän pitkä matka lähtöselvitykseen. Pidin suoraa bussia melkeinpä parempana vaihtoehtona.

Hotellin sijainti on erinomainen. Kävelymatka moneen nähtävyyteen, mutta tosiaan bussi- ja metrohommatkin onnistuu mainiosti. Sijaitsee rauhallisella sivukadulla. Huoneemme oli ylimmässä kerroksessa, josta kivat näkymät (ransk.parveke) mm. Sacre Coeurin kirkolle. Huone oli aika tilava ja siisti. Itse ohjelmoitava tallelokero vaatekomerossa. Aamiainen yllättävän runsas. Meille ainakin jäi mukava kuva hotellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe