Moi kaikille
Mulla hankinnassa olis verstaaseen pora-jyrsinkone, hinta about 2000.
Kokemuksii eri koneista, hiikulla ja uranustuonnilla vissiin saman tyyppiset laitteet.
Mihis kiinnittaa huomiota laitteissa.....
samoin kokemukset pikku sorveista kiinnostaa....
Porajyrsin
Rane99
2
861
Vastaukset
- esimerkiksi?
Minulla on Proxxonin jyrsin ff400. Siihen olen ollut tyytyväinen.
Muun merkkistä ei ole ollut joten vaikea verrata.
Proxxonilla on myös sorveja, mutta niitä en ole käyttänyt. - Rautajätti
Www.Rautajätti.Fi
Tarjoaa Suomen edullisimmin laadukkaat metallintyöstökoneet, sekä puuntyöstökoneet kattavalla varaosa-palvelulla.
Takaamme Sinulle, että ystävällinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme jatkuu pitkään myös tuotteen oston jälkeenkin !
Tutustu ja pyydä tarjous !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42889- 66745
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai100689Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645