miten tehään ps2 versiossa backflip ja se sivuttain käännös.
mx vs atv unleashed
8
2246
Vastaukset
- omg!!!
ohjeet voit lukea lehdästä joka on pelin kansien sisällä
- cheater!!!
jos haluat tietää koodeja tässä olis ::::
koodit mitä ne hyödyttävät
| |
Huckit = All Freestyle Tracks
minimoto = unlocks 50cc bikes
TOOLAZY = Unlock Everything
WARDROBE = All Gear
WANNABE = All Riders
BROKEASAJOKE = 1,000,000 Points
LEADFOOT = All Machines - kod424
kiitos ku autoit muakin.
- em
cheater!!! kirjoitti:
jos haluat tietää koodeja tässä olis ::::
koodit mitä ne hyödyttävät
| |
Huckit = All Freestyle Tracks
minimoto = unlocks 50cc bikes
TOOLAZY = Unlock Everything
WARDROBE = All Gear
WANNABE = All Riders
BROKEASAJOKE = 1,000,000 Points
LEADFOOT = All Machinesmiten niitä voi pistää
- backflip master
no painat r1 pohjas ja se et lentää korkeelle nii eli hyppyrin pohjall paina tattii alas ja sit päässä ylös ja alaspäi tatti pohjaa!!!!!!!!!! koklaaa mut ensi harjottele
mut oon 9v - bacflip master
mä täs tääs kuka tietää miten tehään no footer?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- no nimi sitte
niin justiin kertokaa miten tehään no footer ku mä en tiiä
- MiGo
mikä ois mx vs atv unleashed ps2 peli läpi koodi ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681