Le Coco Beach,Belle Mare

pääsiäisenä matkaava

Onko kukaan ollut Le Coco Beachin bungaloveissa?
Millainen siisteys ja oliko jotain hämähäkkejä tms.?Mitä kuuluu siellä All inclusiveen?Miten rahan vaihto onnistuu paikan päällä?Mikä olisi hyvä vaihtosumma, eli onko hintataso sama kuin suomessa kaupoissa, vai kalliinpi? Mitä sieltä kannattaa tuoda suomen?

7

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siru

      Hei!
      Oltiin joulukuussa Mauritiuksella ja hieno paikka oli:)
      Rahaa vaihdettiin ennen lähtöä ja parempaan kurssiin kuin ne, jotka vaihtoi vasta paikanpäällä.
      Joten ainakin minä suosittelen vaihtamaan sitä jo täällä Suomessa. Saahan ne setelit(jos ei kaikkea saa menemään)sitten vaihdettua takaisin euroiksi,kotiintultua.
      Lentokentällä siellä ainakin vaihdettiin rahaa, jos sitä tykkää siellä vaihtaa.
      Hintataso oli halvempi kuin Suomessa, muttei mielestäni mitään huippuhalpaa.
      En osaa sanoa mitä kannattaisi varsinaisesti tuoda, no ehkä sentään vaniljarommia:)
      Aurinkoista matkaa!!

      • pääsiäisenä matkaava

        Kiitos vastauksestasi.Ehkä parempi vaihtaa suomessa rahat, ja vaihtaa sitten takaisin jos jää.Hyvää kevään odotusta sinulle.


      • justback

        Ainakin itse saimme enemmän rimpuloita lentokentältä kuin Hesan Foreksista samalla rahalla. Hotellien vaihtokurssit RYÖSTÖÄ! Eli itse suosittelen paikallista kenttää.


    • Costeira

      Hotelli alueineen todella siisti, huoneet siivotaan päivittäin. Huoneisiin saattaa tulla oven alta pieniä sisiliskoja, mutta ne ovat harmittomia. Syövät sieltä hyönteiset tai hämähäkit jos löytävät. Meillä vieraili pari päivää sisilisko, aluksi sitä tietysti säikähti kun se oli mennyt karkkipussiin namujen perässä, mutta kun laitettiin kaikki syötäväksi kelpaava piiloon niin se hävisi muutaman päivän päästä. Kai tuolla on hyvä pitää laukutkin kiinni, ettei tuo vahingossa kaveria Suomeen. Saarella ei muuten ole yhtäkään myrkyllistä tai vaarallista eläintä luonnonvaraisena, joten aika turvallisin mielin voi olla. Rahaa voi vaihtaa myös hotellin respasta, me ainakin saimme ihan kohtuulliseen kurssiin. Pääsiäisenä oli muuten jälkiruokapöydässä isoja suklaahahmoja joita saa syödä. Saa ainakin suklaahimon tyydytettyä. Ostoksista senverran että tingata kannattaa. Pienoismalli-tehtailla kannattaa vierailla, näkemisen arvoinen paikka. Saa sanalle "pienoimalli" uuden käsityksen. Taksikuskit yleensä tietävät noita paikkoja.

    • auringonpalvoja

      lauantaina tosiaan palasin mauritiukselta. olin aluksi 4 pv länsirannikolla ja loput 10 pv itärannikolla, coco beachissä. asuin villassa, josta oli 20 m matka rantaan. siisti iso hotelli, lapsiperheystävällinen. palvelu pelaa, ja hotellista löytyy myös medical center, jossa sairaanhoitaja päivystää koko päivän ja soittaa lääkärin tarvittaessa tai lähettää taksin apteekkiin. hämähäkkejä ei ollut, ja itsekin kaikkia hyönteisiä pelkäävänä olin positiivisesti yllättynyt. vaikka moskiitoista puhuivatkin paikanpäällä kukaan ei minua kiusannut. all inclusiviin kuuluu aamiainen, lounas ja illallinen buffassa. uimaaltaalla tarjoillaan myös lounas ja illallinen ja siinä välissä a la carte snacksejä - hampurilaisia, pizzaa, snadwichejä, jälkkäreitä. kaikki kuuluu hintaan. juomista paikalliset oluet, vesi, mehut, limut ja kaikki muut alkoholit, rommit, brandyt, whiskit jne sekä tietenkin cocteilit. etelä-afrikkalaisia viinejäkin sai ilmaiseksi. maksaessa saa sitten tuotuja alkoholibrandejä, ja shamppanjaa jne. kahvit teet ja kaakaot kuuluvat myös hintaan. rannalla ajelee vielä pieni golf auto, josta saa juomaa ja naposteltavaa suoraan biitsillä. myös huoneen minibaari kuuluu all inclusiveen, sieltä löytyy suklaata, sipsejä, olutta, vettä ja limuja sekä kahvia ja teetä. hotellista löytyy sitten myös vielä seafood ravintola jossa joutuu maksamaan, mutta saa 9.5 euron alennuksen jos on all inclusive asiakas. ei kauheasti auta, sillä alkuruoat olivat about 20euroa, pää 30-50, ja jälki 10-15. näin. rahaa voi vaihtaa paikanpäällä, eipä kauheasti häviä, pari rupia ehkä, ja kurssi on noin 1euro=40rupia. sama kuin esim forexissa suomessa. lentokentällä sama kurssi myös. hotellissa on hyvin kallista, mutta ulkopuolelta saa sitten palveluita ja tuotteita halvempaa. mainittakoon nyt että hotellissa tupakka-aski maksoi 8 euroa...

      • pääsiäisenä matkaava

        Kiitos paljon.Sain todella kroppakaupalla vastauksia kysymyksiini.Odotan innolla sinne pääsyä.Hyvää kevättä.


      • okokokoko

        olisitko kertonut vielä tarkentavasti kyseisestä matkastasi...oliko lentomatka pitkä..onko paikan päällä suomalainen opas vai joku skandinaavialainen?itse suunnittelemme matkaa kyseiseen hotelliin lapsen kanssa tammikuun lopussa ja kaikki hyödyllinen tieto on tervetullutta.millainen sää oli reissussa..harmittaa vaan jos viikon sataa kun noin kauas matkustaa..tosin eipä sitä voi koskaan tietää varmasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe