yhä muistan
ehkä muistan
seuraavassakin elämässä
ei ole syytä unohtaa
sanojen kirpeää kauneutta
eikä häntä
Kirpeää.
10
369
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
voi aina sydämessä säilyttää eikä niitä tarvii unohtaa.Sydämellinen kiitos tästä ihanasta runostasi ja ilta halaus!
- padme_amidala
tuli mieleen runostasi, niin kirpeä, että vie hampaatkin mennessään. Todella kaunis ja herkkä pieni runo.
Pidin : )Meinasi lähteä tukkakin päästä, hitsi
jos olisi lähtenyt hampaatkin;)
Padmea kiittäen, Marin:)
- lindalinda1
Kerron Sinulle
muistini muistaa Sinut yhä
äänesi raikkauden
ja kosketuksiesi palon ihollain.
En ole valmis
kääntämään uutta lehteä elämässä
sallithan minulle sen
kuuletko edes minua enään ? - kaaru
Jätit minuun
palan Sinua
en unohda
kirpeitä sanoja
en Sinua
Vien ne muistoina
kauniina
seuraavaan elämäänKun on saanut paljon,
on muistojakin paljon
kaikki säästämisen arvoisia,
sydän muistaa hyvin, kaiken:)
tulet uomaan sydämellisen runon
lumituiskun ympäröivään majaani.
en tiedä miten vastata,
pohdin ja pohdin, imeskelen nolona sivellintä
(Ryokan Taigu), kirjasta Suuri hupsu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122249Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712123Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051919Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151339Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1131123
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086