kysyn siis että miten saan verta nenästä? yhteen juttuun tarviin ;D en aio lyödä keneltäkään nenää nuuskaksi, joten ei tarvitse pelätä että hakkaisin ketään. tarvitsenko tällin, jos, niin mihin kohtaan? mulle on kerran käynyt silleen, että heiluriovi osui naamaan, sitten tuli verta nenästä suunnilleen 45 minuuttia, ei loppunut millään ja kun otin mehujätskin (siis tämä tapaus kävi yhdellä leirillä) ja talouspaperin mitkä olin saanut vetäjiltä suojaksi, pois naamalta, nenästä tuli isoja, kiinteitä VERIKLÖNTTEJÄ, kunnes jouduttiin ajamaan sairaalaan. jos et halua vastata positiivisesti, älä vastaa lainkaan. kitoos :D
miten saan
6
3300
Vastaukset
- joujoujujujuj
Työnnä ketsuppi purkki nenään ja töräytä kunnolla!
- fffgffg
ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ihmeessä haluaisit että verta tulisi nenästäsi? Jos johonkin kuvaan aiot, niin voin kertoo paremmat neuvon. Joku tekoveri tai kuvaa muokkaamalla on kivuttomampi. ? O.o
- jjjjjjjo
ei siis dissaavasti, kysyn vaan..Haluutko kiinnittää jonkun huomin suhun, jtn omatekemää leffaa varten, pelästyttääksesi aikuisia..?
- ja minun
jjjjjjjo kirjoitti:
ei siis dissaavasti, kysyn vaan..Haluutko kiinnittää jonkun huomin suhun, jtn omatekemää leffaa varten, pelästyttääksesi aikuisia..?
omaan "leffaan", teemme kohtauksen missä yksi meistä lyö minua niin että tulee verta nenästä. tekoveri ei käyyh olemme niin itsepintaisia luonteeltamme.
- kun isäs opettaa
tee näin: Seiso selkä suorassa ja ala nojata eteenpäin, tee näin kunnes nenä koskettaa lattiaa. :)
- Hauskan pitäjä :DDD
HAHAHAHAHHAAA XDDDDDDD hausskkka jutttu! :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833