PP2 ei toimi. En saa yhteyttä minun tyttökaverin tietokoneeseen eikä se minun. Missä on vika? Mistä pitää painaa ja mitä pitää tehdä? Onnistuuko se edes? Eri paikkakunnilla ollaan että ei istuta "samassa verkossa" tietokoneet vierekkäin.
Pro Pilkki 2 ei toimi...
7
3410
Vastaukset
- Nimetön
Eikö kukaan voi auttaa :D
- jarmo6969
Sun pitäis hei vähän pilkkiii paremmmin ja porata/kairata kakkoseen.
jään alta löytyy kyllä haukia mut... - Paavi vähintään
Otappas selvää teidän sisäverkon IP-osoitteista. Kun tiedät ne, niin laitat siinä valikossa olevan tilalle sen (siis host-koneen sisäverkon IP pitää kirjoittaa clientille). Sitten vain liityt peliin. Muista, että peli käyttää porttia 4500, joten palomuurista tulee sallia liikenne sen kautta.
- Nimetön
Ei se onnistunut.
Voisitko selittää paremmin? - tule #riekale.propilkki kan...
Nimetön kirjoitti:
Ei se onnistunut.
Voisitko selittää paremmin?tule #riekale.propilkki kanavalle quakenetiin
www.mirc.fi
- propilkkijätär
No moi, millä vieheillä saa mitäkin kalaa? Ja nyt vois myös vastata!
- PILKITTÄJÄ
JOO MULKIN ON VIKANEN SIIN MUN KONE ALKAA SEOTA KUN ALAN PILKKIMÄÄN ELI TULEE VIHRETI JA SUN MUIT VÄREI!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645