Minkälainen paikka Hahn on? Lukemani mukaan pieni, mutta onko alueella mitään, esim. minkäänlaisia shoppailumahdollisuuksia ja jos on, niin millaisia? Onko edes lähistöllä mitään paikkaa, minne mennä shoppailemaan? Hintatasokin on kai ihan ok, koska paikka on hieman syrjemmässä...vai?
Kertokaahan nyt kaikenlaista, mitä mieleenne juolahtaa... Kaikki tieto on tervetullutta ja kullanarvoista.
Kertokaa Hahnista!
2
507
Vastaukset
- lentokenttä
Se on hyvin mukava kenttä. Pienehkö (ei kuitenkaan aivan pikkukenttä), toimiva. Paljon bussiyhteyksiä moniin pikku- ja keskikokoisiin kaupunkeihin, ei siis ainoastaan melko kaukana olevaan Frankfurtiin, mutta myös esim. Mainziin, Koblenziin, Trabachiin, Trieriin, Saarbrückeniin, jopa Luksemburgiin. Itse kentälläkin kauppoja löytyy melko paljon http://www.hahn-airport.de/default.aspx?menu=shopping&cc=en - saman sivuston välityksellä löytyy myös tiedot linja-autojen aikatauluista.
- vielä.
Jos tarkoitat Hahnin kylää, niin sinne ei oikein pääse, koska se sijaitsee kiitoradan toisella puolella. Vaihtoehdoksi jäisi ehkä Lautzenhausen ja Büchenbeuren. Lautzenhausen on hyvin pieni paikka, joitakin kauppoja löytyy Büchenbeurenista http://www.buechenbeuren.de/links.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228