mielestäni johnnysta on lähtenyt into pois,siis et mä en ainakaan oo enää nii kiinnostunut =(
sen elokuvat on edelleen ok ja mies on hyvännäkönen mut jotenki en enää vaa jaksa fanittaa sitä,onko muilla sama juttu?
kiinnostus lopahtanut
5
1083
Vastaukset
- ofthe
Mulla ei ainakaan oo sama juttu! Johnny on aivan yhtä ihana ku aina ennekin, mun mielestä.
- zeromjj-d
..mulla on vähän kyl sama juttu..
Tai siis, kyllä mä vielä Johnnyn leffoja seuraan jne, mut jotenki en sit jaksa innostua niistä enää niin paljon..
Mähän tulin Johnnyn faniksi sillon kun Pirates of the Caribbean tuli, ja sen kautta sit otin siitä lisätietoo ja aloin kattoo enemmän sen filmejä..
Nyt en oo kyllä Pirates 3 jälkeen nähny siltä niin hirveesti filmejä.. Ei oo hirveesti ollu aikaa leffoissa pyöriä, mutta kun niitä dvd:lle alkaa tulla, ni enköhän taas ostele.. :) - no..
en ole fani koskaan ollutkaan, mutta Depp on siinä mielessä kiinnostava että on esittänyt mukavia kummajaisroolejakin.
- johnnyfani
Oon ollu Johnnyn fani jo kauan eikä into vaan lopu:)
Näin ekana Saksikäsi Edwartin joskus kaua sitten ja se oli mielestäni huippuleffa.
Sen jälkeen on tullu katottua monta Johnnyn leffaa. - on välillä...
äärimmillään ja välillä vähän hiipunut, mutta samoin käy monen muun näyttelijän kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222