korttipeli phase 10 ohjeet

pheisten

onko kellään tietoa phase 10 peliohjeista?

9

18946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poingpoing

      jokaiselle jaetaan 10 korttia ja sitte on tasot, jotka täytyy suorittaa
      2 X 3 sarja
      3 sarja, 4 suora
      4 sarja 4 suora
      7 kortin suora
      8 kortin suora
      9 kortin suora
      2 X 4 sarja
      7 korttia samaa väriä
      2 ja 5 kortin sarja
      3 ja 5 kortin sarja

      tähti on sama, ku jokeri ja huutomerkillä voi jättää välistä nimeämänsä henkilön.
      molemmista pakoista voi nostaa, jos ei oo jätetty välistä ja aina laitetaan yks kortti pois.
      jos omat saa pöytään ja joku muu on kans saanu pöytään voivat kortit pöytään saaneet laittaa kädestä tai käteen tulevia toisen sarjojen tai suorien jatkoksi.
      Jos pisteet lasketaan on 1-9 on 5 pistettä ja 10-12 10 pistettä ja huutomerkki 15 pistettä ja tähti 25 pistettä. Pisteet on pahasta.
      hmm.. kun joku saa kaikki kortit kädestä pois loppuu kierros siihen (lasketaan pisteet käteen jääneistä korteista muilla) ja tehdään uusi jako.
      pelin voittaja on se, joka saa ensimmäisenä viimeisen tason valmiiksi tai jos on piste lasku ja kaksi tai useampi saa yhtä aikaa viimeisen tason pöytään ratkaisee pisteet voittajan.

      Meillä itsellä on ollu myös taktiikkana aina merkata viiva sille, joka "voittaa" aina per kierros ja tällä tavoin ratkaista voittaja, jos kaks tai useampi saa viimesen tason pöytään.

      Eiköhän ne aikalailla siinä oo..

    • vvn

      mistä korttipeli phase 10 saapi

      • Anonyymi

        Ainaki kärkkäiseltä:)


    • vvn

      onko kellään tietoa phase 10 peliohjeista?
      korttipeli phase 10 ohjeet

    • Anonyymi

      Ekana on tehtävänä saada 2x3 sarja mutta jos minulla on kädessä myös kolmas sarja niin saanko laittaa sen pöytään?

      • Anonyymi

        Et. Pelaaja voi tehdä vain yhden kortti jakson kunkin kierroksen aikana.


    • Anonyymi

      Miten pelissä korttien nosto? Nostetaanko joka kerta vai miten?

      • Anonyymi

        joka kerta nostetaan ja laitetaan yks kortti pois! jos saat sarjan nostat eka yhen ja sitte laitat sen sarjan ja sit yhen kortin nostopinon veiressä olevaan kasaan!


    • Anonyymi

      mites jos saat laitettua sen suoran mikä pitää laitta niin saako samalla kieorroksella lisätä itselle ja muille vai pitääkö oottaa seuraavaan kierrokseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe