Annatko anteeksi.
Kun pyydän oikein kauniisti.
Osaisinko olla.
Tarpeettomasti nolla.
En kaiketi.
Mut ikävä kaihertaa.
Tekee reikää.
Nakertaa.
Tekee levottomaksi elää.
En osaa tehdä mitään.
Ajatus harhailee.
Lentää kauaksi.
Kaipuuseen.
Unelmaan.
Ikävä
7
230
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
varmasti jossain vaiheessa katoaa pois mutta kaikki vie aikaa.Minäkin elän vaihetta elämässä jossa on suurta ikävää ja uutta saapuvaa rakkautta.Pidin paljon runostasi sydämellinen kiitos ja halaus!
- vakava
Sulje ovesi ikävälle
anna ulkona olla sen
älä laske sitä sisimmälle
se ei ole mieleinen
ei tekosi olleet pahoja tarpeeksi
että niitä pitäis pyytää anteeksi
kun ensikerran tapaat ystävän uudelleen
ota hellästi hänet vastaan suudellen
Moi moi Margitta / ec ♥♥Unelmani.
Niin tee kun tapaan rakkaani.
Suudelmilla hyväilen.
Sanoilla ihailen.
Silloin.
Oi silloin.
Olen niin onnellinen.
Elän.
Kiitos EC, nyt jo hymyilen
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Ïkävä -
Laittaa raskaat kengät jalkoihin
Se sitoo kädet ja mielen
Se käskee istumaan ja huokaamaan -
Se haluaa kaiken huomion
Ikävä - Tee jotain
Tuo hänet etes täksi yöksi
Ikävä - Ikävä - Toisit jo
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Muru antaa ~~lämpöisen~~ virtuaalihalin 'rutziz' :D täältä
*huoh*....muutan en voi vaikka kuinka haluaisin.. :\Joka päiväinen muistelo.
Olet elämäntapa jo.
Nyt haukaan sinsistä suklaata.
Enkä saisi syödä sitä laisinkaan.
Kiiiiiiitti
Välillä meitä kalvaa itsetunnon puute.
Jos nyt vain saisit jotain muuta ajateltavaa...
Helppohan se on tietenkin sanoa.
Olet tärkeä monelle ihmiselle.
Se sinun pitää muistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394