Mikä vika on omega B 2.5 td. Starttauttaa pitkään ja tyhjäkäynti sekoilee ja auto saattaa sammua yhtä aikkiä jos ei ole tarpeeksi kierroksia. Tyhjäkäynti "hiaa" ja liikkeelle lähtiessä sammuu jos ei ole riittävästi kierroksia.
Opel omega 2.5 td starttaa pitkään ja tyhjäkäynti sekoilee ja humppaa..?
7
1790
Vastaukset
- jospa näin
ilma vaivalta polttoaine järjestelmässä, joko suodattimen tiiviste, tankilta pumpulle menevät letkut, tai sitten tankin huohotin tukossa.
- edellinen
Onko vika tullut pikkuhiljaa, silloin voisi olla myös syöttöpumppu kulunut väljäksi, eli suihkutuspaine heittelee.
- maukkis6
Jako noissa menee pois säädöstä kun ketju venyy-> on aika kallis remppa.
- Nimetön
Vika oli imusarjan tiivisteet hajalla, vaihdoin ne niin nyt toimii.. Makso alle 9 euroa..
- tehot kateissa
mulla 98- omega 2.5td jossa samanlaista vikaa kuin VAIKKA ASKOlla.
olen vaihtanut suodattimen,imusarjan tiivisteet ja puhaltanu paineilmalla imu/paluu letkut puhtaiks eikä silti auta
kylmänä lähtee hyvin käyntii,lämpösenä saa sahata jonku 15s tai pitempää ennen kuin hörähtää käyntii. alavääntö kateissa,lähtee vetämää kunnolla jossain 3000 lähellä. ahtaa normaalisti 1500= 0.5bar 2500= 1.1-1.2bar
ja aika usein ajaessa kun höllää kaasua ni sammuu. tyhjäkäyntiä käy tasaisesti ja ajaessakaa ei nyi eikä kierrokset seilaa. kävin OBD mittauksessa jossa tuli koodi 41 joka on (korkeapaine,alhainen jännite). tarkottaako MAP anturia???- 1.9 cdti
Mulla oli aikanaan G-Astra 2.0 dti:ssä sama ongelma, ja merkkiliikkeesä epäilivät heti polttoaineen paluuletkun murtumaa jolloin ilmaa pääsee, tankkiin ja auto ei meinaa käynnistyä.
Murtuma oli vaikea löytää ja letkut pitäisi vaihtaa n. 120 tkm välein. - tehot kateis
1.9 cdti kirjoitti:
Mulla oli aikanaan G-Astra 2.0 dti:ssä sama ongelma, ja merkkiliikkeesä epäilivät heti polttoaineen paluuletkun murtumaa jolloin ilmaa pääsee, tankkiin ja auto ei meinaa käynnistyä.
Murtuma oli vaikea löytää ja letkut pitäisi vaihtaa n. 120 tkm välein.täytyy vaihtaa uus paluuletku ja kattoo auttaako. mutta kiitos vinkistä. auttoks sul sen korjaaminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796