vetinen valkovuoto

Nainen 24 .....

Tässä on nyt ollut ajoittain ongelmaa valkovuodon kanssa.

Nykyään valkovuoto on vetistä ja todella nestemäistä. Se näyttää hyvin sulaneelta jäätelöltä, sävy on vain hieman kellertävä, ei siis valkoinen. Ongelma on se, että tuota valkovuoto valahtaa tai holahtaa pöksyihin kerralla joku reilu teelusikallinen. Näin saattaa olla pari kertaa päivässä. Sitten on pöksyt ihan märät. Ja se todella on valkovuotoa ja tulee emättimestä.

Tuo valkovuoto ei haise, ei kutise eikä kirvele. Tai oikeastaan toisinaan haju saattaa olla selkeästi hapan.

Lopetin pillerit syksyllä ja kuukautiskierto on ollut 27-28 päivää. Kuitenkin ihan päivän tarkkuudella alkaa seuraavat menkat (vaikka oletin että kierto olisi ihan sekaisin).

Mistään taudista johtuvaa se tuskin on vaikka testeihin ei päästetykään (terkkari oli sitä mieltä ettei kannata testata mitään kun mahdollisuus on hyvin pieni). Toinen terkkari sentään päästi klamydia -testiin joka oli puhdas.

Seksiä olen harrastanut viimeksi ennen juhannusta, mutta tämä "vaiva" on alkanut vasta tässä talven kuluessa.

pillereitä söin niin kauan, etten enää edes muista millaista on esim. pms- oireet tai normaali valkovuoto.

7

22565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan...

...normaalilta. Itselläni on aina ollut ihan samanlaista valkovuotoa, ja sitä tulee tosiaan aina välillä (erityisesti aamulla kun nousee ylös sängystä) oikein hulahtamalla. Välillä se on läpinäkyvämpää, välillä valkoisempaa tai kellertävääkin.

En ole ikinä ajatellut, että se olisi ongelma, kun se ei kerran haise pahalle tai ole kokkareista. Ettei olisi koko ajan housut märkänä, niin käytän ihan ohuita kestositeitä (omatekoisia) pikkuhousunsuojina. Ne eivät ärsytä ihoa jokapäiväsessä käytössäkään.

Jos kuitenkin haluat testeihin sukupuolitautien varalta (vaikka ei kyllä kuulosta todennäköiesltä syyltä vaivoihisi), niin sukupuolitautien poliklinikalla ainakin Helsingissä pääsee kyllä ilmaiseksi testeihin, eikä tarvitse juuri selitellä syitä. Ja voithan aina mennä terkkarille ja sanoa, että olet harrastanut suojaamatonta seksiä jonkun epäilyttävän ja tuntemattoman ulkomaalaisen kanssa, niin etköhän pääse testeihin...:)

• Anonyymi

keltainen valkovuito. hoidoksi Dalacin

• marski 23

no huuhu miks pitäis sanoo että ulkomaalaisen kanssa voihan niitä tauteja saada ihan hyvin suomalaiseltakin ps se on ihan normaalii jos tulee vitistä valko vuotoa mutta siinä vaiheessa kun sitä tulee ja on samalla maha kipua kannattaa mennä lääkäriin voi olla lievä hiivatulehdus

• samaa vaivaa

Mulla on samanlaista aina välillä, lääkäri oli sitä mieltä että liittyy vaan kierron vaiheisiin eikä ole sen kummempaa. No, kai se voi näin olla mutta ei minulla vaan ennen ole tuollaista ollut, vasta tässä 1-2 viimeisintä vuotta aina silloin tällöin (on alkanut samassa yhteydessä kun muut, vähän vulvodynia-tyyppiset oireilut jotka tosin nyt ovat olleet kutakuinkin poissa).

Lääkäri saattoi kyllä olla oikeassa siinä, että tuo liittyisi kiertoon vaan, koska olen huomannut tuota vuotoa tulevan vähän ennen kierron puoliväliä yleensä. Vastaavasti normaali ovulaatiovuoto on typistynyt sellaiseksi hyvin vähäiseksi, sitkeäksi ja huomaamattomaksi. Ennen ovulaation aikaan tuli sellaista "kananmunan valkuaista" ihan reilusti. Eli kun ennen vuoto oli ovulaation aikaan runsasta, liukasta limaa, nykyään se on useimmiten ensin tuota "vettä" ja sitten tulee hiukan sellaista ikään kuin kasaan kuivunutta versiota tuosta aikaisemmasta "oikeasta" ovulaatiolimasta.

En ole käyttänyt pillereitä koskaan, paitsi joskus nuorena 3 kk ajan. Minulla siis se ei voi olla syynä, mutta hirveä stressi takavuosina (ja vähän nytkin) varmaan sekoitti kehoani aika pahasti ja sai hormonitkin jotenkin huonoon jamaan.

• ehkäp

Voisko olla sytolyysi?
      Mulla ainakin papassa näky se ja oireena just vetinen valkovuoto jota tulee tiettyinä aikoina kierrosta.
      Se on vaaraton homma.

• Anonyymi

Tuo on Div-tulehfus, johon tulee Dalacin-voide. Antibiootti. Olen käynyt proffalla. Jorma Paavonen

• Anonyymi

Dalacin- hoito

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe