Allekirjoita adressi

kierrättäjä

Löysin adressit.comista hyvän adressin.

Mielestäni eduskunta voisi säätää lain, jossa kierrätys tulisi kaikille pakolliseksi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisen on otettava vastuu omista jätteistään ja viedä se oikeaan paikkaan. Eli mitä vähemmän sekajätettä, sitä parempi kaikille.

Kierrätys ei ole vaikeaa. Monien kauppojen pihalla on kierrätyspiste, jonne voi viedä ilmaiseksi hyötyjätteet. Kun menee kauppaan, voi viedä samalla hyötyjätteet.

Pyydän kaikkia allekirjoittamaan tämän adressin. Pyydän myös kaikkia laittamaan tämä linkki eteenpäin, jotta tähän listaan tulisi paljon nimiä.

http://www.adressit.com/kierratys_pakolliseksi

7

427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rovaniemeltä

ennemmin pitäisi kannustaa jotenkin muuten. Nyt kun itse kierrätän kaiken minkä voin ja hyödyn itse rahallisestikin tästä pienempinä jätemaksuina ja kompostimultana, niin kaupunki sitten "palkitsee" minut tästä 30€ ekomaksulla. Siinä se säästö sitten menikin.

• kierrättäjä

pitäisi tehdä joku adressi myöskin. Kyllä se pitäisi olla niin, että kaupunki maksaa ihmisille, jotka kierrättävät.

Kyllä kierrätyksen pitäisi olla ihmisille ilmaista ja pakollista.

• kierrättäjä

minä kierrätän, mutta liian moni ihminen ei sitä tee.

Siksi olisi hyvä tehdä laki tästä asiasta.

• osaa.

ja ostaa joku vanha paku että saa tota paskaa roudattua.

• kierrättäjä

sanaa ''hyötyjätteitä''. Miksi laittaa semmoista tavaraa sekajätteeseen, josta on vielä hyötyä?

Ei välttämättä tarvi ostaa mitään vanhaa pakua. Useiden kauppojen pihalla on pöntöt hyötyjätteille, ne menee samalla, kun menee kauppaan. Myös KÄVELLEN/PYÖRÄILLEN. Vanhat autot saastuttaa paljon enemmän, mitä nämä uudemmat.

• kierrättäjä

että kannattaisi käydä allekirjoittamassa tämä adressi, jos vielä sitä ei ole tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1959
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1780
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1410
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1357
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1328
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1252
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      114
      1108
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      1032
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      965
    10. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      952
    Aihe