Allekirjoita adressi

kierrättäjä

Löysin adressit.comista hyvän adressin.

Mielestäni eduskunta voisi säätää lain, jossa kierrätys tulisi kaikille pakolliseksi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisen on otettava vastuu omista jätteistään ja viedä se oikeaan paikkaan. Eli mitä vähemmän sekajätettä, sitä parempi kaikille.

Kierrätys ei ole vaikeaa. Monien kauppojen pihalla on kierrätyspiste, jonne voi viedä ilmaiseksi hyötyjätteet. Kun menee kauppaan, voi viedä samalla hyötyjätteet.

Pyydän kaikkia allekirjoittamaan tämän adressin. Pyydän myös kaikkia laittamaan tämä linkki eteenpäin, jotta tähän listaan tulisi paljon nimiä.

http://www.adressit.com/kierratys_pakolliseksi

7

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rovaniemeltä

ennemmin pitäisi kannustaa jotenkin muuten. Nyt kun itse kierrätän kaiken minkä voin ja hyödyn itse rahallisestikin tästä pienempinä jätemaksuina ja kompostimultana, niin kaupunki sitten "palkitsee" minut tästä 30€ ekomaksulla. Siinä se säästö sitten menikin.

• kierrättäjä

pitäisi tehdä joku adressi myöskin. Kyllä se pitäisi olla niin, että kaupunki maksaa ihmisille, jotka kierrättävät.

Kyllä kierrätyksen pitäisi olla ihmisille ilmaista ja pakollista.

• kierrättäjä

minä kierrätän, mutta liian moni ihminen ei sitä tee.

Siksi olisi hyvä tehdä laki tästä asiasta.

• osaa.

ja ostaa joku vanha paku että saa tota paskaa roudattua.

• kierrättäjä

sanaa ''hyötyjätteitä''. Miksi laittaa semmoista tavaraa sekajätteeseen, josta on vielä hyötyä?

Ei välttämättä tarvi ostaa mitään vanhaa pakua. Useiden kauppojen pihalla on pöntöt hyötyjätteille, ne menee samalla, kun menee kauppaan. Myös KÄVELLEN/PYÖRÄILLEN. Vanhat autot saastuttaa paljon enemmän, mitä nämä uudemmat.

• kierrättäjä

että kannattaisi käydä allekirjoittamassa tämä adressi, jos vielä sitä ei ole tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe