Jos joku mun kontaktilistalla olevista henkilöistä blokkaa mut niin tuleeko mulle siitä joku tieto? Vai näkyykö kaikki mulle normaalisti ja pystyn normaalisti kirjottaan viestejä, mutta mut blokannut
henkilö ei saa niitä viestejä tai jotain?
blokkaamisesta
4
649
Vastaukset
ei ei tule mutta näet ketkä on sinun sinut lisänyt listaan jos siellä ei ole kyseisen ihmisen nimeä
on hän blogianut sinut pois.
mene työkalut ja sieltä tietosuoja ja siellä on nappula josta näet kuka on sinut lisänyt listaanssa.
eli ne voi... nähdä mutta
jos joku on vain torjunut sinut niin se ei näy!- deletoitu
Mä luulin ennen että noin käy, se näyttää väärin.
Just äsken eräs tyyppi suuttu mulle kun en tehnyt erästä typerää juttua, joten hän poisti mut listalta ja eräs ohjelma ilmoitti siitä heti että ******* deletoi mut.
Tarkistin vielä asetuksista että olenko hänen listalla niin se vieläkin näyttää että olen. - deletoitu
deletoitu kirjoitti:
Mä luulin ennen että noin käy, se näyttää väärin.
Just äsken eräs tyyppi suuttu mulle kun en tehnyt erästä typerää juttua, joten hän poisti mut listalta ja eräs ohjelma ilmoitti siitä heti että ******* deletoi mut.
Tarkistin vielä asetuksista että olenko hänen listalla niin se vieläkin näyttää että olen.Nyt vasta näkyy että hän puuttuu sieltä listalta eli on ottanut mut pois, meni jonkun aikaa näköjään.
- MimiKKKKK
ei tuu. se tyyppi on vaan sikapitkään offlines. ei näy sulle ´jos se kirjautuu sisää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900