Jos joku mun kontaktilistalla olevista henkilöistä blokkaa mut niin tuleeko mulle siitä joku tieto? Vai näkyykö kaikki mulle normaalisti ja pystyn normaalisti kirjottaan viestejä, mutta mut blokannut
henkilö ei saa niitä viestejä tai jotain?
blokkaamisesta
4
684
Vastaukset 4
ei ei tule mutta näet ketkä on sinun sinut lisänyt listaan jos siellä ei ole kyseisen ihmisen nimeä
on hän blogianut sinut pois.
mene työkalut ja sieltä tietosuoja ja siellä on nappula josta näet kuka on sinut lisänyt listaanssa.
eli ne voi... nähdä mutta
jos joku on vain torjunut sinut niin se ei näy!- deletoitu
Mä luulin ennen että noin käy, se näyttää väärin.
Just äsken eräs tyyppi suuttu mulle kun en tehnyt erästä typerää juttua, joten hän poisti mut listalta ja eräs ohjelma ilmoitti siitä heti että ******* deletoi mut.
Tarkistin vielä asetuksista että olenko hänen listalla niin se vieläkin näyttää että olen. - deletoitu
deletoitu kirjoitti:
Mä luulin ennen että noin käy, se näyttää väärin.
Just äsken eräs tyyppi suuttu mulle kun en tehnyt erästä typerää juttua, joten hän poisti mut listalta ja eräs ohjelma ilmoitti siitä heti että ******* deletoi mut.
Tarkistin vielä asetuksista että olenko hänen listalla niin se vieläkin näyttää että olen.Nyt vasta näkyy että hän puuttuu sieltä listalta eli on ottanut mut pois, meni jonkun aikaa näköjään.
- MimiKKKKK
ei tuu. se tyyppi on vaan sikapitkään offlines. ei näy sulle ´jos se kirjautuu sisää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411937Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101335- 1051098
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13548Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511