Halvat ja hyvät kaiuttimet?

Pitäs ostaa Salora 6600 Hi-Fi sarjaan uudet kaiuttimet.Pitäs saada vähän vinkkiä mikä vois olla hinta/laatusuhteeltaan suht.hyvä ja edullinen?

11

6837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persekärpänen

      selvitäpä ensin itsellesi, paljonko rahaa on käytettävissä. tuleeko kauittimet lattialle vai hyllyyn yms.

      4000€ kaiuttimetkin saattavat olla halvat.

      • Hyllyyn tai sitte ihan seinälle pikku kaiuttimet kun ei ole tilaa isoille lattiakaiuttimille.200-300 euroa vois olla ihan sopiva hinta.En kehtais enempää sijoittaa.


      • heppu huippuheikki
        muumi57 kirjoitti:

        Hyllyyn tai sitte ihan seinälle pikku kaiuttimet kun ei ole tilaa isoille lattiakaiuttimille.200-300 euroa vois olla ihan sopiva hinta.En kehtais enempää sijoittaa.

        hifimaailma 5/2007 testasi jalustakaiuttimia 319€-399€. lehti saattaapi löytyä kirjastosta.

        paremmusjärjestyksessä? (pisteet kuuntelusta):
        Usher S 520 II (8-/8 )
        Jamo C603 (7 /8 )
        PSB Image B15 (7.5/8)
        KEF iQ1 (8 /7 )
        Klipsch RB-15 (7 /8-)

        eli eipä juuri eroja löydy. paras tietenkin olisi jos joitakin noista saisi kotiin kuultavaksi.


      • heppu huippuheikki kirjoitti:

        hifimaailma 5/2007 testasi jalustakaiuttimia 319€-399€. lehti saattaapi löytyä kirjastosta.

        paremmusjärjestyksessä? (pisteet kuuntelusta):
        Usher S 520 II (8-/8 )
        Jamo C603 (7 /8 )
        PSB Image B15 (7.5/8)
        KEF iQ1 (8 /7 )
        Klipsch RB-15 (7 /8-)

        eli eipä juuri eroja löydy. paras tietenkin olisi jos joitakin noista saisi kotiin kuultavaksi.

        Joo mutta tuohan on ihan asiallinen testi.Hintaluokka alkaa kuitenki olla minun budjetille aika sopiva.Pittää käydä kirjastolla tsiikaamassa jos löytäs,yleensä kyllä löytyy.Eipä tosiaan näytä isoja eroja olevan.Täytynee käydä liikkeessä kysymässä että antasko ne koekuunteluun koska se tila mihin ne vie on kuitenki niin erilainen kuin testitila!
        Kiitos sulle avusta!


    • Nakkipää 44

      Tilaa Paavon Koneesta Audio Pro Ego 212 kaiuttimet ja subbari Sub hintaan 228 ecua, et kadu (En tajua miten ne niin halvalla myy)...

      • Pittää kyllä soittaa.Eihän tuon halvemmalla varmaan saa mistään.Vielä subbarin kans.Tai näin ainakin luuulisin en tiedä olenko väärässä?!?!Kiitos sulle!


      • Nakkipää 44
        muumi57 kirjoitti:

        Pittää kyllä soittaa.Eihän tuon halvemmalla varmaan saa mistään.Vielä subbarin kans.Tai näin ainakin luuulisin en tiedä olenko väärässä?!?!Kiitos sulle!

        Ne Ego 212:set sopii hyllyyn hyvin ku ne on pienet. Sub on vaan apubasso niille mun käytössä ainakin. Isoon kuuntelutilaan en suosittele, mut pienemmässä huoneessa tosi hyvät. Egot 99 ecua ja Sub 129 ecua tarkalleen. Käyppäs Paavon nettisivuilla. Ne edustaa Audio Proota ja minusta se on hyvä kaiutin vaikka jotkut haukkuvat jopa, en ymmärrä...


      • heppu huippuheikki
        muumi57 kirjoitti:

        Pittää kyllä soittaa.Eihän tuon halvemmalla varmaan saa mistään.Vielä subbarin kans.Tai näin ainakin luuulisin en tiedä olenko väärässä?!?!Kiitos sulle!

        ko. audio pro kaiuttimista en tiedä, mutta...
        Täytyy todeta, ertä jos musiikkia kuuntelee paljon, ei kannata ostaa halvimpia kaiuttimia jotka löytää.

        jos kuuntelu on vähäistä, niin eipä sitten väliä vaikka sekin vähäinen into hiipuu kaiuttimien takia.

        ps. käytettyjäkin kannattaa katsella. esim.

        http://www.hifimaailma.fi/foorumi/viewforum.php?f=6&sid=55151cd05f530ebb99969abd9e80d6ce


    • jöps

      Ehdottomasti magnepaanit kantsii ostaa.

    • Audio Pro

      Audio Pro ego 212 99 ecua pari ja Sub 129 ecua.

    • tööts

      Tais olla just jossain hifilehdessä testissä.
      Hinta jotain 230€ voi myös sijoittaa seinälle tai hyllyyn. Hyvä ääniset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe