Uusi nimetön foorumipeli

.....

Samalta kuin tuo Shinobi's Iwaku. Iwaku tosin kaatui, joten tämä on uusi. Ideaa on muokattu runsaasti, ja lisäideoita otetaan mieluusti vastaan. Liittykää ja ehdotelkaa mieleisenne foorumipeli.

3

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....
      • dark orbitti

Käykää pelaan Dark Orbittii..

Oon siihen tällasen löytäny yheltä sivulta kun etin kauan ja mulle se toimi... Saa 500,000 uridiumia eurolla. Tarttee vaan lähettää BIG 1387443 numeroon
        17211. Varmistakaa että siinä BIG ja 1387443 kohdalla on väli. Jos siinä ei oo väliä tämä ei toimi. Se on Moderaattorien ja Adminien uridium tilaus systeemi ja se on vaihdettu jo pariin kertaan koska numerot tiedetään. Tämä vielä toimii.
        Sen jälkeen ku oot lähettäny BIG 1387443 niin vähän ajan päästä pitäis tulla vastaus numerosta 17211. Sitten lähetä uudestaan BIG 1387443 ja accountin nimes siihen perään. Esim: BIG 1387443 accountti .

Toi toimii.. Oon kopsannu sen yheltä toiselta foorumilta ja testasin sitä.. Toimii 100%

• mätömoto
        dark orbitti kirjoitti:

Käykää pelaan Dark Orbittii..

Oon siihen tällasen löytäny yheltä sivulta kun etin kauan ja mulle se toimi... Saa 500,000 uridiumia eurolla. Tarttee vaan lähettää BIG 1387443 numeroon
        17211. Varmistakaa että siinä BIG ja 1387443 kohdalla on väli. Jos siinä ei oo väliä tämä ei toimi. Se on Moderaattorien ja Adminien uridium tilaus systeemi ja se on vaihdettu jo pariin kertaan koska numerot tiedetään. Tämä vielä toimii.
        Sen jälkeen ku oot lähettäny BIG 1387443 niin vähän ajan päästä pitäis tulla vastaus numerosta 17211. Sitten lähetä uudestaan BIG 1387443 ja accountin nimes siihen perään. Esim: BIG 1387443 accountti .

Toi toimii.. Oon kopsannu sen yheltä toiselta foorumilta ja testasin sitä.. Toimii 100%

uusi koodi on seuraavanlainen:

BIG 3240165

muista väli ja numeroon 17211

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      7
      3011
    2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      166
      2805
    3. Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?

Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava
      Maailman menoa
      89
      2117
    4. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1644
    5. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
      Ikävä
      171
      997
    6. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      964
    7. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      782
    8. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
      Maailman menoa
      239
      780
    9. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      764
    10. Mies, kudoin sulle villahaalarin

Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️
      Ikävä
      110
      732
    Aihe