Ollaan suunnittelemassa noin kuukauden mittaista reissua Kreikan saarille syksyllä. Saari on vielä hakusessa, haluaisimme käydä useammalla saarella, mutta majoittua samaan paikkaan koko ajaksi. Olisiko sinulla vinkkejä yksityisistä majoituspaikoista (n. 5 hlöä) sekä kaikesta muusta, esim. saarelta toiselle siirtymisestä.
Kuukaudeksi Kreikan saarille
4
733
Vastaukset
Miksi jäädä yhdelle saarelle kun on noinkin paljon aikaa? Majoitus löytyy helposti syksyllä ja hinnat ovat edulliset. Kuukaudessa ehditte kiertää monta mukavaa saarta.
Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä! Olen lisäillyt niihin majoistusvinkkejä, lauttayhteyksiä ja hintatietoja.
[email protected]- kristallivesi
Olen kierrellyt Kreikan saaria teltan kanssa yksin (nainen) ja kaikkialla on ollut ihanaa. Voin suositella erityisesti Milosta ja Parosta.
Mykonoksella olin viime kesänä, samoin Tinoksella. Kaikkialta löytyy halpaa ja mukavaa majoitusta helposti, itse haluan olla camping-alueella. Silloin tunnen olevani luonnon helmassa ja on ihana herätä kukon lauluun. Laivamatkat ovat halpoja ja helppoja. Tilaan ne netistä etukäteen, selailen sivustoja, etsin halpoja yhteyksiä ja lähettelen sähköposteja. Olen opiskellut jopa kieltä jonkin verran.
Ateenassa menkää Backpackers-reppuhotelliin. Se on siisti ja halpa. Valitkaa isot laivat, ne ovat halpoja.
Hyvää matkaa. - Räkä
Naxos voisi olla hyvä tukikohta.
Miksi kuitenkin maksaa huoneesta jos liikutte eri saarilla. Rohkeasti vaan saarihyppelylle. Syksyllä on highseason ohitse ja hinnat melko edulliset. - vinkeistä kiitollinen
Selvennän matkasuunnitelmaa miksi halutaan majoittua yhteen paikkaan. Vakioporukan lisäksi yhdeksi viikoksi mukaan tulee lapsenlapset, jolloin ollaan yhdessä paikassa, toisella taas tytär poikaystävän kanssa, jolloin voidaan reissata enemmän. Kiitos edellisistä vinkeistä ja lisääkin voi lähettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671