Kuukaudeksi Kreikan saarille

vinkeistä kiitollinen

Ollaan suunnittelemassa noin kuukauden mittaista reissua Kreikan saarille syksyllä. Saari on vielä hakusessa, haluaisimme käydä useammalla saarella, mutta majoittua samaan paikkaan koko ajaksi. Olisiko sinulla vinkkejä yksityisistä majoituspaikoista (n. 5 hlöä) sekä kaikesta muusta, esim. saarelta toiselle siirtymisestä.

4

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi jäädä yhdelle saarelle kun on noinkin paljon aikaa? Majoitus löytyy helposti syksyllä ja hinnat ovat edulliset. Kuukaudessa ehditte kiertää monta mukavaa saarta.
      Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä! Olen lisäillyt niihin majoistusvinkkejä, lauttayhteyksiä ja hintatietoja.
      [email protected]

• kristallivesi

Olen kierrellyt Kreikan saaria teltan kanssa yksin (nainen) ja kaikkialla on ollut ihanaa. Voin suositella erityisesti Milosta ja Parosta.
      Mykonoksella olin viime kesänä, samoin Tinoksella. Kaikkialta löytyy halpaa ja mukavaa majoitusta helposti, itse haluan olla camping-alueella. Silloin tunnen olevani luonnon helmassa ja on ihana herätä kukon lauluun. Laivamatkat ovat halpoja ja helppoja. Tilaan ne netistä etukäteen, selailen sivustoja, etsin halpoja yhteyksiä ja lähettelen sähköposteja. Olen opiskellut jopa kieltä jonkin verran.
      Ateenassa menkää Backpackers-reppuhotelliin. Se on siisti ja halpa. Valitkaa isot laivat, ne ovat halpoja.
      Hyvää matkaa.

• Räkä

Naxos voisi olla hyvä tukikohta.

Miksi kuitenkin maksaa huoneesta jos liikutte eri saarilla. Rohkeasti vaan saarihyppelylle. Syksyllä on highseason ohitse ja hinnat melko edulliset.

• vinkeistä kiitollinen

Selvennän matkasuunnitelmaa miksi halutaan majoittua yhteen paikkaan. Vakioporukan lisäksi yhdeksi viikoksi mukaan tulee lapsenlapset, jolloin ollaan yhdessä paikassa, toisella taas tytär poikaystävän kanssa, jolloin voidaan reissata enemmän. Kiitos edellisistä vinkeistä ja lisääkin voi lähettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe