Millä operaattorilla on laajakaista Haikkoossa? Olen löytänyt ainoastaan Soneran ja se on sikakallis. Haluaisin kilpailuttaa, mutta ilmeisesti kuuluvuutta ei ole muilla...
Laajakaista
8
1213
Vastaukset
Oletko kysellyt?
- Kokemusta on
Ylivoimaisesti kallein . eivätkä suostu edes neuvottelemaan hinnan alennuksesta.
- Haikkoossa?
Kokemusta on kirjoitti:
Ylivoimaisesti kallein . eivätkä suostu edes neuvottelemaan hinnan alennuksesta.
Paljonkos se Porvoon Energia maksaa? Soneran maksaa 36,90 ja edullisempaa ei ole saatavilla. Tuntuu turhalta maksaa niin paljon sähköpostien lukemisesta ja muutamasta nettisivun selailusta.
- "mokkula"
Haikkoossa? kirjoitti:
Paljonkos se Porvoon Energia maksaa? Soneran maksaa 36,90 ja edullisempaa ei ole saatavilla. Tuntuu turhalta maksaa niin paljon sähköpostien lukemisesta ja muutamasta nettisivun selailusta.
Selvitä toimiiko DNA:n 3G-verkko Haikkoossa ja jos toimii, niin hanki heiltä mokkula. Mulla ollut jo pitkään käytössä kotikoneessa tälläinen mokkulan tapainen laite DNA:n sillä pienimmällä 384 MB/s nopeudella ja hyvin toimii.
Hinta 9,90 € kuukaudessa SIM-kortteineen sekä liittymän perusmaksuineen ja jos otat sen mokkulan (arvokas laite) DNA:lta, niin siitä tulee parin vuoden sopimuksella noin viisi Eeroa kuukaudessa lisää maksettavaa. Nopeudet saatavilla muistaakseni 2 MB/s saakka.
Mutta ole ensin varma siitä, että 3G-verkko toimii siellä ja että kenttä on riittävä, sillä voin kertoa, että liittymällä ei tee hevon v....a tavallisessa kännykkäverkossa, alkuaikojen modeemilaitteetkin olivat nopeampia.
Mokkula on myös kätevä, kun sen voi reissuun lähtiessä napata mukaan ja liittää USB-liittimen kautta läppäriin, jolloin netti on aina mukana. - löytyy myös
"mokkula" kirjoitti:
Selvitä toimiiko DNA:n 3G-verkko Haikkoossa ja jos toimii, niin hanki heiltä mokkula. Mulla ollut jo pitkään käytössä kotikoneessa tälläinen mokkulan tapainen laite DNA:n sillä pienimmällä 384 MB/s nopeudella ja hyvin toimii.
Hinta 9,90 € kuukaudessa SIM-kortteineen sekä liittymän perusmaksuineen ja jos otat sen mokkulan (arvokas laite) DNA:lta, niin siitä tulee parin vuoden sopimuksella noin viisi Eeroa kuukaudessa lisää maksettavaa. Nopeudet saatavilla muistaakseni 2 MB/s saakka.
Mutta ole ensin varma siitä, että 3G-verkko toimii siellä ja että kenttä on riittävä, sillä voin kertoa, että liittymällä ei tee hevon v....a tavallisessa kännykkäverkossa, alkuaikojen modeemilaitteetkin olivat nopeampia.
Mokkula on myös kätevä, kun sen voi reissuun lähtiessä napata mukaan ja liittää USB-liittimen kautta läppäriin, jolloin netti on aina mukana...tosin käyttää Soneran runkoverkkoa.
- liiker1
löytyy myös kirjoitti:
..tosin käyttää Soneran runkoverkkoa.
saat laajakaistan kaikilta palveluntarjoajilta. kaikki kuitenkin tulevat soneran verkkoa pitkin joten kovin suurta hinta alea tuskin saat kilpailuttamallakaan.
- Nimetön
liiker1 kirjoitti:
saat laajakaistan kaikilta palveluntarjoajilta. kaikki kuitenkin tulevat soneran verkkoa pitkin joten kovin suurta hinta alea tuskin saat kilpailuttamallakaan.
Muutamiin soitettu ja ei vaan onnistu, esim DNA ja Elisakin sanoi ettei onnistu.
- AbbaSabba
Mahtaisko Nebulan yhteyttä saada, niillä on tällä hetkellä tarjous 8/1M -liittymä 34,90€/kk. Itse vaihdan Elisan Nebulaan het kun soppari loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511