Semmonen ongelma ois, kun en ymmärrä kun lensin esim. Heathrowissa ja en löytänyt yhtään jetwayssiä?? kun yritin käydä kattoo pelin englanninkielisillä sivuilla niin en oikeen löytänyt selkeetä vastausta. Eli onko niitä edes joka lentokentällä ja pitääkö ne jotenkin kutsua JNE.? Kun en löydä mistään että miten ne toimii.. Muuten peli on kyllä toiminut moitteettomasti mutta noi ei vaan toimi..
FSX jetway
5
415
Vastaukset
- onhan...
...niitä mutta ei joka kentällä. yleensä isoilla kentillä niitä on. tarkista scenery asetukset asetuksista sieltä voi valita onko niitä yms...
- asetukset
pitää ehdottomasti olla täysillä, että niitä näkyy. Eli autogen täysille ja fps = 0
Niitä ei ole kuin muutamalla suurimmalla kentällä.
- FSX
joo no ton autogen löysin mutten tota fps,, mistäköhän sen löytää?,, ei näy vielläkään vaikka autoge olikin täysillä....
- tuota siis
se fps on freimejä sekunnissa, eli kuinka monta kuvaa sekunnissa se simu piirtää.
Tietenkin jos pistät autogenin täysille ja siellä on näkyvissä ihan hitosti tavaraa, niin tietokone ei jaksa piirtää kaikkea, jolloin freimit laskevat ja siitä jouhevasta menosta tulee pelkkä tökkivä diashow.
Omalla koneella autogenia ei voi laittaa täysille, koska sen jälkeen tulee yksi kuva parissa sekunnissa ja sillähän ei sitten lentele enää pirukaan.
Mutta jos haluat tarkastella sitä kuinka monta kuvaa sinun simusi oikein oikein piirtää. Paina simuilun aikana pari kolme kertaa shift z
Silloin sinne yläkulmaan tulee kaikennäköistä tietoa joista yksi on tuo fps.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253