joka aamu
viivyit minussa
sykkeenä
lämpönä
ilona
rakkauden tulvana
tunne ylitsevuotava
kiivas
ennenkokematon
piti minua otteessaan
olin orja vapaasta tahdostani
enkä vapaa ole vieläkään
joka aamu etsin isäntää
tunteelle
lämmölle
orjalle vapaaehtoiselle
Orja
10
331
Vastaukset
- padme_amidala
Harva nykyaikana uskaltaa ääneen sellaista tunnustaa. Ihanan tunteikas on lämmin runosi. Pidin. Kiitos lukuhetkestä : )
En odotakaan vapautuvani, ainakaan ihan heti.
Mitäs minä sitten tekisin? :D
Hovikumarrus Sinulle, mukavaa, jos pidit :)
- *Rakkaudenlahja*
ihana ja sanoin kuvaamattoman kaunis etten osaa kommentoida sen paremmin mutta se tuli sydämestä.Kiitos tästä ja yö halaus!
# Orja # ei voi muuta, kuin kumartaa ja kiittää :)
Sinä olet valvonut myöhään, täältä tulee aamuhalaus.
- kaaru
siis tämä on niin omakohtainenkin jostain kaukaa menneestä....huokaa.
Nyt täältä aamukahville, lehden hakuun. Vaarallista jäädä näihin runoihin koukkuun, haaveilemaan...:)Useat jäävät runokoukkuun, minä yksi niistä ja
sitten on muita muita asioita, joihin jää
jumiin ja sitten... orjaksikin voi jäädä ja ...
vitsi, asioita taitaa olla liikaa lueteltavaksi.;)
Nautinnollista kahvihetkeä:)
- lindalinda1
näine aiheinesi, kyllä.
Helkkarin hyvä runo, ei jää epäselväksi mikään.
Oma runosuoni on tukossa, mitään ei synny, eikä
mikään tallennettukaan tunnu miltään, plääh !Kiitosta sanoistasi :)
Ei aina synny, mutta sitten kun sinulta
syntyy, jälki onkin sen näköistä, eli mahtavaa..)
Lumista päivää!
(peekele, kun pitää tehdä lumitöitä :)
- Mysteriet
Marin - runosi teki minusta orjan...
"...joka aamu viivyit minussa" - ihanaa, ihanaa ja ihanaa - huhTaisi nyt tulla liian monta *ihanaa*,
laskit varmasti väärin.
Pokkaan kuitenkin topakasti runoystävälle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412