miten telepatiaa voi

harjoitella?

Olisko antaa jotain neuvoja tai kirjallisuusvinkkejä?

13

3508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekniikka.

      Tuskin kukaan tietää telepatian koko mekaniikkaa, mutta hyväksi telepaatikoksi tullakseen on aktivoitava kolmas silmä.

    • Markku.S

      Telepaattinen kuin muukin ns.paranormaali kyky tulee perimänä joko fyysisen tai inkarnaatiosuvun kautta.Telepatiallahan luodaan ajatusyhteys joko ajatusten vaihtoon,tai kaukoparantamisen yhteydessä tai tiedon siirtoon tai tehdessä ns.aivojen skannaus,eli luetaan jonkun ihmisen tietoja ja ajatuksia mielialaa,j.n.e...
      Telepatiaa voi harjoitella jos on annettu tämä luojan lahja.Kyvyt voi tulla myös onnettomuuden seurauksena jolloin pää on saanut kovan iskun jolloin aktivoituu suotuisissa tapauksissa tämä kyky,esim.David Morehouse sai luodin ohimoonsa hän toimi myöhemmin CIA:n kaukokatsojaryhmässä,joista kokemuksista kirjoitti kirjankin Selvänäköinen soturi.

      • luonnonlajha.

        Kun puhumme mistä tahansa psi-kyvystä -vaikkapa telepatiasta- puhumme ulosannista. Mekaniikka on valmiina jokaisella myötäsyntyisenä, mutta se ei aktivoidu itsestään kaikilla, vaan se on aktivoitava.

        Selvänäköinen Soturi on sepitetty, eli nykyslangilla feikki.


      • rvw
        luonnonlajha. kirjoitti:

        Kun puhumme mistä tahansa psi-kyvystä -vaikkapa telepatiasta- puhumme ulosannista. Mekaniikka on valmiina jokaisella myötäsyntyisenä, mutta se ei aktivoidu itsestään kaikilla, vaan se on aktivoitava.

        Selvänäköinen Soturi on sepitetty, eli nykyslangilla feikki.

        Puhut David Morehousesta, hänen kirjastaan "Selvänäköinen soturi" valitettavasti täyttä potaskaa.
        Morehouse toimi useita vuosia huippulahjakkaana kaukokatselijana silloin salaisessa kaukokatseluprojektissa. Minä olen laittanut tänne aikaisemmin videolinkkejä kyseisestä projektista, Star Gate. Jos katsoisit ne saisit lisää tietoa eikä tarvitsisi mutu-pohjalta kirjoitella.

        Morehousen kohdalla ongelma syntyi kun hän alkoi haluta tuoda julki kaukokatselun ja käyttää sitä muihin jalompiin asioihin kuin vakoilutarkoituksiin. Tästä seurasi viranomaisten vainoa jossa hänen henkensäkin oli vaarassa. Juuri tästä eloonjäämistaistelusta on hänen kirjassaan kysymys.

        Dokumentteja Morehousen ja muidenkin ohjelmaan kuuluneiden kaukokatselu-sessioista löytyy seuraavasta:
        http://www.remoteviewed.com/remote_viewing_history_military.htm
        Heti alussa on näyte Ingo Swannilta vuodelta 1973, jossa hän löytää Jupiterin renkaat vuosikausia ennen tähtitieteilijöitä. Kaikille vähänkään vakavammin parapsykologiaan suhtautuville ja siitä kiinnostuneille todella suosittelen tutustumista siihen.


      • sie!
        rvw kirjoitti:

        Puhut David Morehousesta, hänen kirjastaan "Selvänäköinen soturi" valitettavasti täyttä potaskaa.
        Morehouse toimi useita vuosia huippulahjakkaana kaukokatselijana silloin salaisessa kaukokatseluprojektissa. Minä olen laittanut tänne aikaisemmin videolinkkejä kyseisestä projektista, Star Gate. Jos katsoisit ne saisit lisää tietoa eikä tarvitsisi mutu-pohjalta kirjoitella.

        Morehousen kohdalla ongelma syntyi kun hän alkoi haluta tuoda julki kaukokatselun ja käyttää sitä muihin jalompiin asioihin kuin vakoilutarkoituksiin. Tästä seurasi viranomaisten vainoa jossa hänen henkensäkin oli vaarassa. Juuri tästä eloonjäämistaistelusta on hänen kirjassaan kysymys.

        Dokumentteja Morehousen ja muidenkin ohjelmaan kuuluneiden kaukokatselu-sessioista löytyy seuraavasta:
        http://www.remoteviewed.com/remote_viewing_history_military.htm
        Heti alussa on näyte Ingo Swannilta vuodelta 1973, jossa hän löytää Jupiterin renkaat vuosikausia ennen tähtitieteilijöitä. Kaikille vähänkään vakavammin parapsykologiaan suhtautuville ja siitä kiinnostuneille todella suosittelen tutustumista siihen.

        Olen lukenut kirjan, ja lukemani perusteella väitän että hömppää on! Näitä "huipputasolla" tapahtuneita ja sitten paljastettuja sensaatiojuttuja tulee USA:sta liukuhihnalta -ja palaa takaisin dollareina tekijöilleen kuin liukuhihnalta.


      • rvw
        sie! kirjoitti:

        Olen lukenut kirjan, ja lukemani perusteella väitän että hömppää on! Näitä "huipputasolla" tapahtuneita ja sitten paljastettuja sensaatiojuttuja tulee USA:sta liukuhihnalta -ja palaa takaisin dollareina tekijöilleen kuin liukuhihnalta.

        vielä linkki jälkipolville kuitenkin:
        http://www.lfr.org/LFR/csl/media/videoclips/StarGate/nightline.html

        Kaikkea hyvää sinulle henkisen etsintäsi tiellä ;=)


      • rvw
        rvw kirjoitti:

        Puhut David Morehousesta, hänen kirjastaan "Selvänäköinen soturi" valitettavasti täyttä potaskaa.
        Morehouse toimi useita vuosia huippulahjakkaana kaukokatselijana silloin salaisessa kaukokatseluprojektissa. Minä olen laittanut tänne aikaisemmin videolinkkejä kyseisestä projektista, Star Gate. Jos katsoisit ne saisit lisää tietoa eikä tarvitsisi mutu-pohjalta kirjoitella.

        Morehousen kohdalla ongelma syntyi kun hän alkoi haluta tuoda julki kaukokatselun ja käyttää sitä muihin jalompiin asioihin kuin vakoilutarkoituksiin. Tästä seurasi viranomaisten vainoa jossa hänen henkensäkin oli vaarassa. Juuri tästä eloonjäämistaistelusta on hänen kirjassaan kysymys.

        Dokumentteja Morehousen ja muidenkin ohjelmaan kuuluneiden kaukokatselu-sessioista löytyy seuraavasta:
        http://www.remoteviewed.com/remote_viewing_history_military.htm
        Heti alussa on näyte Ingo Swannilta vuodelta 1973, jossa hän löytää Jupiterin renkaat vuosikausia ennen tähtitieteilijöitä. Kaikille vähänkään vakavammin parapsykologiaan suhtautuville ja siitä kiinnostuneille todella suosittelen tutustumista siihen.

        "alkoi haluta tuoda julki kaukokatselun"
        Tulipa huolimattomasti kirjoiteltua. Kaukokatseluhan sinänsä - sen tieteellinen puoli - oli alusta asti julkista, vain armeijan yksikkö ei.
        Se että Morehouse täysin vaikenee tästä kaukokatselun peruskivestä joka mainitaan muissa asiaa käsittelevissä kirjoissa sivulla yksi on vain yksi monista puutteista hänen kirjassaan. On jossain määrin valitettavaa että lukuisista erinomaisista kaukokatselua käsittelevistä kirjoista on suomeksi saatavana ainoastaan kirja jossa kaikki asiat on yksipuolisesti valjastettu palvelemaan omaa selviytymistä kirjoittajan sisäisesti ja ulkoisesti kaoottisessa tilanteessa.


    • kanttii lukea

      tehdään tämä harjoitus helpoimmasta päästä. koska et luultavasti ole kovinkaan edistynyt.

      tarvitset tähän: hiljaisen paikan ja kaverin (monempi parempi).

      0. meditaatio harjoitus olis hyvä, ei pakollinen.

      1. asettukaa vastakkain istumaan. toinen teistä on vastaanottaja ja toinen lähettäjä. (päättakää kumpi). simmut kiinni. tyhjentakää mielenne.

      2. visualisoikaa kumpikin ohut valkoinen nuora energiaa kummankin päästä päähän jatkakaa niin pitkään kunnes tunnetta kumpikin jotain. (tämän tarkoitus on luoda siltaus päästä päähän)

      3. lähettäjä miettii jotain musiikkikappaletta, soittaa sitä päässään ja soittaa sitä vastaanottajalle.

      4. vastaanottaja on hiljaa niin pitkään kunnes alkaa jokin musiikkikappale soimaan päässä. sano mkä kappale soi päässäsi. toistakaa 3-4 joitain kertoja. vaihtakaa sitten vuoroa.

      5.eka kerta ei saata toimia, älkää lannistuko, kyllä se onnistuminen aikanaan tulee. ja muistakaa ettei jokainen saata tietää jokaista musiikkikappaletta jonka sinä tiedät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe