Onks joku käynyt yllä mainittuissa paikkoissa, joka sijaitse Cattolican lähellä? Kumman valitsitte jos pitäis valita?
Gabbice mare tai Cervia-Milano Marittima?
3
491
Vastaukset
- adr1at1co
En valitsisi kumpaakaan. Monta kertaa Adrian turistirannoilla olleena olen sitä mieltä, että Italiassa on tuhansia ainutlaatuisen kauniita, aitoja, historiallisesti kiintoisia ja kaikin puolin viehättäviä paikkakuntia, eivätkä Adrianmeren rantakohteet kuulu niiden joukkoon. Ne ovat oikein kivoja turistikyliä, mutta siinä kaikki.
- Italianfani
No, mitä sinä suosittelet? Paikka täytty kuitenkin olla Adrianrannikolla tietyistä syistä.
- Adrian rannikko ei paras
Italianfani kirjoitti:
No, mitä sinä suosittelet? Paikka täytty kuitenkin olla Adrianrannikolla tietyistä syistä.
Hei!
Olen käynyt Adrian rannikolla Cattolicassa pari kertaa, Riccionessa ja Riminissä. Maisemiltaan eivät ole parasta Italiaa eikä merivesi kovin puhdasta. Olen kuitenkin viettänyt alueella mukavia lomia, syönyt hyvää ruokaa ja tehnyt retkiä esim. San Marinoon ja Venetsiaan eli viihtynyt olen. Olen saanut tehtyä myös ihania vaateostoksia. Cattolica on noista kolmesta mielestäni mukavin, pienin ja idyllisin. Turisteissa plussaa on se, että siellä on paljon italialaisia turisteja. Ihan kivoja paikkoja, mutta kun on nähnyt pohjoista Italiaa, Rooman, Caprin, Sorrenton, Amalfin rannikon niin ei voi verratakaan, niin erilaista on ympäri Italiaal
Eka vaihtoehto tuo rannikko ei ole, mutta ihan kivaa siellä silti voi olla! Niin, Cabicce Marehan on ihan kiinni Cattolicassa, pieni satama erottaa ne ja se oli ihan kiva paikka myös. Taisi olla vielä eri maakuntaa kuin Cattolica, muistaakseni Marchen maakuntaa kun taas Cattolica Emilia Romagna ja ero juuri siinä välissä, erottaa niin pohjoisen ja etelän.
Mukavaa matkaa! Kyllä sulla siellä kivaa on! Itsekin Italiaan ennen kesää taas menossa, nyt Gardalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423683Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182840Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2732254
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3061721- 911662
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461429Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163