Mikä koissu..

Pyrren omistaja..

Heippa:)
Elikkä sellasta "utelisin", että mikä koira sinulla on? Kuka on kasvattaja ja mistä päin suomea ja mitä koissulla on ikää? mikä on koiran luonne? mitä ruokaa teillä syödään? onko sisä-vai ulkokoira? Jos ulkokoira niin häkki vai ketju?

Miellä on kohta 3 vuotias pyreneittenkoira.
Katja Lepistä isojoki.
Koira on kiltti ja seurallinen ja rakastaa lapsia ja pieniä koiria. mutta vieraita kohtaan "varautunut".
Ekan elinvuoden söi eukanubaa ja nyt on syönyt sen jälkeen sertiä.
Sisä ja ulkokoira, kun emme ole kotona on koira ulkona ketjunpäässä missä on lämpöeristettykoppi missä ei kyllä koskaan ole;)

9

2217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Meillä on kaksi koiraa toinen seropi ja toinen ehkä puhdas länsisiperianlaika.
      Kumpikaan koirista ei ole kasvattajalta, seropi (täyttää 7 vuotta keväällä) on tutulta ja länsisiperianlaika (täyttää 4 vuotta keväällä myös) on tullut löytökoirana.
      Kummatkin ovat luonteeltaan aika vaihtelevia ja lapsirakkaita.
      Meillä koirat syö useinkin samaa mitä mekin eli kotiruokaa.
      Kumpikin sisäkoiria.

    • tareKarvainen

      Mulla on kohta 10v sakemannimix uros ja reilun vuoden ikäinen pyrreneiti.

      pyrre on pikkukummun kennelistä, tuli meille 7kuisena ja seropi on lehti-ilmoituksen kautta saapunut meille ihan pentuna.

      Molemmat ovat kilttejä,tottelevaisia,rauhallisia,(mitä joskus pieniä hepulikohtauksia neitillä)ihania karvapalleroita.

      meillä syödään jahtia ja vahtia. Luita on melkein aina tarjolla.
      meillä koirat ovat päivisin ulkona ja yöt sisällä. kummallakin oma lämpöeristetty koppi ja 30m juoksuvaijeri, ku häkistä tullaan ulos vaikka läpi jos ei muuten. :D kovilla pakkasilla tietty päivätkin sisällä ja riippuu millä tuulella koirat on, jos haluaa olla sisällä päivän saa olla :D mut ulkona ne viihtyy ku on niin paljon tilaa peuhata ja on virikkeitä.

    • Sadi

      Mulla on bouvier uros 8 vee. Koira tuli mulla 5,5 v ikäsenä eläkettä viettämään. Syö jahtivahtia tällä hetkellä, nukkuu sängyssä ja huolehtii, ettei talouteen pääse ylimääräisiä äijiä =)

      Luonne on aivan mahtava ja viimekädessä on yhden ihmisen koira. Juuri sellanen ku tykkään, sopivasti jästipää ja itsenäinen, ei mikään lapanen, mut hyvin ohjattavissa kun tilanne vaatii. Vanhemmilla on välillä tarhassa, pysyy kyllä pihallaki irti. Meillä ei ykskään koira oo ollu ketjussa, eikä tule olemaan. Koppiin nää ei mee, vaikka sellanen olis tarjolla =) Talvella eivät ole ollenkaan tarhoissa.

    • Enyo

      Täältä suunnasta löytyypi:
      Bichon Havanais u. Ganesan Lucky In Love "Luca"
      Bichon Havanais n. Aranel "Trilla"
      Vanhaenglanninlammaskoira n. Tiibob's Country Girl "Kantri"

      Luca on Kennel Ganesan kasvatti, kennel sijaitsee Tampereella.
      Trillan kasvattaja on yksityinen, joka myös asuu Tampereella.
      Kantrin kasvattaja on Kennel Tiibob's ja tämäkin kennel löytyy Tampereelta.

      Luca on iältään 6 kuukautta
      Trilla on iältään 1 vuoden
      Ja Kantri on iältään 3 vuotta.

      Kaikki koirani ovat luonteeltaan hyvin sosiaalisia, tottelevaisia, ystävällisiä ja mukautuvaisia.

      Meillä kaikki koirat syövät Royal Caninin Adulttia. Kantri tietysti isoille koirille tarkoitettua.

      Meillä kaikki koirat asuvat sisällä, koska ovat näyttelypuudeleita. :D

    • keijoooookkkkaaaa

      moikka. haluaisin tietää koirastasi lisää, koska epäilen että koiramme ovat sisarukset.

      minulla myös pyrre isojoelta ja syntynyt tammikuun lopussa 2005.

    • MindyDonna

      Vastaan nyt tähän, vaikka aloituksesta onkin jo 9 vuotta ja edellisestä kommentoinnista 6 vuotta.

      On :
      sekarotuinen narttu (pun.irlanninsetteri - saksanpaimenkoira mix), yksityinen kasvattaja Lammilta, koira on 9v7kk, luonne: kiltti, lempeä, ystävällinen, lapsirakas, tulee kaikkien kanssa erittäin hyvin toimeen, tottelevainen, sosiaalinen .... , Hauhau Champion Premium Kana&Riisi vehnäallergiselle juuri sopiva ruoka, ehdottomasti sisäkoira ollut aina

      Oli :
      näyttelylinjainen saksanpaimenkoira narttu, Xeroge's Olivia, Xeroge's kennelistä Halkiasta, koiralla oli ikää 7v 9kk, kun hän nukkui kotonaan ikiuneen selkäsairauden tuoman takapäähalvauksen johdosta, ystävällinen, kiltti, lempeä, tottelevainen, sosiaalinen, lapsirakas (osasi suhtautua koiraa pelkääviin lapsiin luontevasti), söi HauHau Champion Premium Extraenergy Kana&Riisi vehnäallergiselle juuri sopiva ruoka, joka laittoi kakan kulkemaan paremmin, kuin tuo normi kana&riisi, oli myöskin ehdottomasti sisäkoira ja oli myös aina sisäkoirana

      sekarotuisen nimi Mindy ja tuli 7 viikon ikäisenä ja saksanpaimenkoiran nimi Xeroge's Olivia "Donna" ja tuli 8 viikon ikäisenä

    • bcu

      Mulla 4-vuotias bordercollie, Ruotsista. Luonne upea, suhtautuu ystävällisesti kaikkiin.
      Sisäkoirana ja syö Josera Activea.

    • Anonyymi

      5 koiraa meillä:
      Faze:8v rescuekoira 40kg Älykäs ja rauhallinen poika
      Dara:5v groendael villi ja varautunut 3v
      Serge:3v sakemanni herkkä ja lempeä
      Deri:2v rescuekoira 10kg itsenäinen ja kiltti
      Rosi:6kk sheltie leikkisä ja suloinen

    • Anonyymi

      Meillä on kokonaiset 6 rescueta mutta kaikki puhdasrotuisia.
      Jax, pyreneittenkoirauros kuten sulla.
      Ava, ruskea labbisnarttu, tuli jostain vuorilta ja lumihulluus kyllä näkyy.
      Sammy, ikivanha kultisuros
      Bella, jackrusselnarttu
      Tucker, beagleuros
      Skye, bortsunarttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe