Mitä olette mieltä, Ollaan ukon kanssa seurusteltu 5 vuotta ja asuttu yhdessä kohta 3 vuotta, eikä sanaakaan kihlauksesta, naimisiin menosta taikka lapsista, ollaan tosin vasta parikymppisiä ja ukko lähti armeijaan pari viikkoa sitten. Itse olisin valmis heti NYT naimisiin!!! Miten vihjasta miehelle hionovaraisesti että eikö olis jo ehkä aika hypätä suhteessa vähän eteenpäin? Kyse ei ole että olis suhde lopahtanut, päin vastoin, helyttely viestejä tulee joka ilta ja loma viikonloput ollaan kiinni kun takiaiset toisissamme, mutta onko se sitten niin että miehelle ehkä riittä se ja vain minä haluan enemmän ja eteenpäin?! Auttakaa, laittakaa mielipiteitä ja paljon....
apuva!
5
819
Vastaukset
- aikaa
Suotta alat painostaa tai vihjailla toiveillasi, sillä uskon että armeijan jälkeen miehesi saattaa hyvinkin löytää samoille linjoille kanssasi..
Opiskeleeko miehesi/ onko hänellä tiedossa työpaikka armeijan jälkeen? Olisiko työ hänen ammattiaan vastaavaa vai jotain mitä hän tekee vain löytääkseen jotain parempaa? Armeija ja tulevaisuus pohdituttavat varmasti nyt eniten, eikä miehesi uskoakseni halua kihlata sinua ennen kuin on selvillä siitä mitä elämältään haluaa (opinnot, työpaikka, jne). Naimisiin meno selkiintyy takuulla sitten kun muut käytännönasiat ja toimeentulo on turvattu. Silloin hänellä on aivan erilaiset lähtökohdat pyytää sinua vaimokseen.
Usko pois. :)
Haaveilla saat ja kannattaa tehdäkin niin (vaikka ääneenkin miehesi kanssa), mutta älä ala painostamaan vaan luota siihen että miehesi kosii kyllä sitten kun hän kokee olevansa siihen valmis.
Kannattaa kuitenkin puhua tulevaisuudesta lapsineen ehdottomasti, sillä ettehän te muuten voi tietää mitä tuleman pitää tai mitä toinen haluaa. Suosittelen ennen kihloihin menemistä niin ei tule yllätyksiä myöhemmin.- _Misty_
Kyllä nykyään nainenkin voi kosia...;)
Ehkä miehesi ei vaan tajua, että olet noin pitkälle jo ajatellut..Voihan se olla miehellesi suuri yllätys, positiivinen..=)
Ei kaikki aina mene yleisen kaavan mukaan...;)
- elämässä.....
Jospa ihan keskustelun aiheesta aloittaisit eli ihan varovainen kysely liittyen nyt vaikka naimisiin menoon ja lapsiin. Samalla voit kertoa omat ajatuksesi asiasta. Jos mies ei kuitenkaan ajatukselle lämpiä, niin painostamaan ei kannata ryhtyä. Olette vielä nuoria, ehditte kyllä.
Jos miehestä ei nyt tunnu aika oikealta voi mieli kyllä muuttua ja esimerkiksi vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen. Tietysti jos sanoo, että ei ikinä aio mennä naimisiin tmv. niin sitten minä ainakin miettisin, että onko yhteistä tulevaisuutta, jos toisella on halu naimisiin. - !!!!!
Ei kannata hoppuilla. Olette nuoria vielä ja mieli voi todellakin muuttua. Itselläni on 8-vuotinen seurustelusuhde nyt kariutumassa, seurustella alettiin teineinä. Olen ikionnellinen, ettei olla edes kihloissa, saatikka naimisissa, eikä lapsiakaan luojan kiitos ole. Itse olin vielä pari vuotta sitten varma, että vietän loppuelämäni tämän ihmisen kanssa ja reilu vuosi sitten olisin halunnut lapsia vaikka heti. Nyt tilanne on kuitenkin se, että olemme eroamassa, kun kumpaakaan ei enää kiinnosta tippaakaan. Haluan nähdä muutakin elämää kuin tätä onnetonta nyhjöttämistä, tutustua uusiin ihmisiin jne. Yleisesti ottaen teinisuhteilla on huono ennuste, yleensä ne päättyvät juuri 7-8 vuoden yhdessä olon jälkeen (tästä on lähipiirissäni lukemattomia esimerkkejä). En tarkoita sitä, että tekin varmasti eroatte. Malttakaa siis vielä!
- KIIREHDI
ETEENPÄIN!
Minä paraskin sanoja, mutta siltikin sen neuvon antaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993