Uusi koira

NinaH

Hei,

meidän 4 v saku tyttö kuoli sunnuntai aamuna äkillisesti.:(
Nyt on tyhjäolo, kun kotona ei enää kuulu koiran ääniä.
Kävin kasvattajien sivuilta katsomassa uutta pentua, mutta nyt on huono omatunto, kun tyttö kuoli vasta ja minä katselen jo uutta pentua.
Miten nopeasti olette hankkineet uuden koiran?
Suru on suuri ja tyttöä en ikinä tule unohtamaan...
tytön korvikkeeksi en ole ottamassa uutta pentua, häntä ei voi korvata kukaan.

6

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilalle uutta

      vaan itselle uuden ystävän. Ei se korvaa entistä, mutta monesti suru helpottaa kun se voi kertoa heti uudelle pallerolle. Näin ainakin minulla. Jos oli mukava kasvattaja ota häneltä uusikin jos oli tappeluita vaihda toiseen.

    • Joku

      suosittelen sinua ottamaan uuden koiran mahdollisimman piaan, ettei käy niinkuin minulle että meni kymmenen vuotta ennenkuin pystyin ottamaan toisen koiran koska ikävä oli niin suuri. Onneksi tämä nykyinen on yhtä mahtava luonteeltaan kuin minun entinen koirani, elikkä tosi rakas, mutta en myöskään koskaan unohda edellistäkään, olihan se minulla 12v joten sillä on aina paikka sydämmessäni.

      • asian vierestä, mutta meil nyt kaks koiraa. toinen reilu 3 v ja just uus pentu tuli kotiin. Kaikki koirat erilaisii ja ei toista voi korvata, mut uuden ystävän voi ottaa.


    • pipa72

      ottaa uusi pentu.se tuo elämään "eloa" :)
      minulla meni myös äkillisesti toinen koira joulukuun 2pv.yks saksanpaimen on vielä kotona onnex.mutta oon miettiny sille kaveria jo.

    • NinaH

      Tänään meille sitten tulee suloinen saku tyttö. :)

      • Joku

        paljon onnea uuden karvapallon omistajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3422
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      98
      2293
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      323
      2156
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      127
      2075
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1819
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1475
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1284
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1265
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe