Amy, Amy, Amy

go to rehab

Toivottavasti Amy Winehouse saa itsensä taas kuntoon. Amyn levy on loistava. Harmi, jos se jää Amyn ainoaksi:(

23

8564

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii88

Ihan vaan tiedoksi, että Amy on julkaissut kaksi albumia, Frank (2003) ja Back to Black (2006)

• Nimetön

ihan transun näkönenkin..hah

• niinpäniinpäniin

jotku ne on niin hyvännäköisiä, että voivat tulla kertomaan ja niin viisaita, niin viisaita.

Kerää lisää pahaa karmaa ni tulee jotain happoa.

Voit itkeä niitä joita olet.

sisältä paska. haiset kuolemalta.

• Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

• sivullinen...
        Julia_85 kirjoitti:

Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...

on se vaan hirveän näköinen harakka tuo amy.

• idioottiko olet
        Julia_85 kirjoitti:

Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...

ei kaikki ehkä jaksa vaivautua rekisteröityä tänne joten pakko sitten kirjoittaa nimettömänä. kauhean näkönen ämmä toi amy on myös minunkin mielestäni. hyi helevetti

• Joku
        idioottiko olet kirjoitti:

ei kaikki ehkä jaksa vaivautua rekisteröityä tänne joten pakko sitten kirjoittaa nimettömänä. kauhean näkönen ämmä toi amy on myös minunkin mielestäni. hyi helevetti

Ulkonäönkö perusteella musiikkimaku valitaan?

• rgbhre
        Julia_85 kirjoitti:

Narkkari kuin narkkari. ihan samalla tavoin Amy Winehousea voi halveksua hänen huumeongelmansa takia kuin sitä metrotunnelliin uuvahtanutta pahanhajuista heronistiä. Kun erot noiden ihmisten välillä kuitenkin jäävät aika pitkälti siihen, että toinen on myyvä laulaja, ja toinen ei.

Ei siihen huumeiden vääristämään kehoon liity meidän nimettömyytemme mitenkään. Eikä mahdollinen oma rumuutemme.

• BornWithIt
        Julia_85 kirjoitti:

Crackwhore or not, helvetin lahjakas artisti. Surullista, jos menee lahjat rännistä alas...

• weskuu
        Julia_85 kirjoitti:

Kehuja annetaan tekaistulla nimellä ja haukut oikeilla ,niin vai.Toi muija on sekopää ja ei osaa laulaa,siinä kaksi asiaa.On vain hetken ilmiö ja se siitä ,ei mikään ikoni tai tähti lainkaan.Vetäköön överit heti kun kerran sitä haluaa.Yks paskanisti vähemmän taas.

• amy!
        BornWithIt kirjoitti:

Crackwhore or not, helvetin lahjakas artisti. Surullista, jos menee lahjat rännistä alas...

mun mielest amy winehouse on ihan hyvän näkönen jos niitä sen huumetörttöilyjä ei lasketa! ja sairaan hyvä laulamaan! tottahan toki, jokaisella on mielipiteet ja niitä pitää arvostaa! tiiättekö mihin sille vois laittaa postii? ;O

• Guest Star

"They tried to make me go to rehab I said no, no, no."

• Mar_iee5

Yeah, she totally said "no,no,no", and she totally has made her decision of her way to go...

• Höh

Enpä kyllä koskaan ole kuullut enkä nähnyt. Kurkistin videota mielenkiinnosta pätkän, mutta jätin kesken. Eipä kiinnosta enenpää. Mikä lie alamäkeä laskeva hörhelö, ulkonäkö ei ihastusta herättänyt.

• KLJHKV

ILYFGF

• Aivanniin...

Oon samaa mieltä, se on tietämättään nero. Eikä vaan tavallisten tallaajien mielestä vaan nimenomaan musiikintuntijoiden mielestä. Tää on taas tätä Kurt Cobain meininkiä. Muija pääsee hengestään ja siitä tulee legenda. Se on vaan niin kaikkea muuta ku 2000 lukua... Onko kukaan lukenu miks se alko tekee tota musiikkia mitä se tekee? En muista tarkkaan sitä selostusta mutta se oli muistaakseni aika puolivahinko ja Amy on muutenkin vaan "tehny" niitä biisejä. Ei mitään järjellistä selitystä oo sen suusta kuulunut mitä se todella niistä on ajatellut valmistusprosessissa yms. Taitaa olla pää aika pehmee ton kokan takia. Harmillista mut eihän se olis muuten tosimuusikko ja legendaksi ei pyritä muulla tavalla noin nopeesti. :) Kauankohan se elää vielä? En ees viitti veikata!

• legenda

mutta fanit haluaa elävän legendan ei kuollutta.
        Amy on kyllä itse sanonut joskus viiime vuonna, että tulee todennäköisesti kuolemaan vuoden sisään.

• kuin 2000-luvun Diana
        legenda kirjoitti:

mutta fanit haluaa elävän legendan ei kuollutta.
        Amy on kyllä itse sanonut joskus viiime vuonna, että tulee todennäköisesti kuolemaan vuoden sisään.

Media on seurannut Amyn sanomisia ja tekemisiä koko viime vuoden ajan suurennuslasin kanssa medialla on joku ihme pakkomielle Amysta,
        Youtubesta löytyy paljon paparazzien Amyn jahtaus videoita ja ne ovat karmeata katsottavaa.
        24/7 helvetti

• Malania
        kuin 2000-luvun Diana kirjoitti:

Media on seurannut Amyn sanomisia ja tekemisiä koko viime vuoden ajan suurennuslasin kanssa medialla on joku ihme pakkomielle Amysta,
        Youtubesta löytyy paljon paparazzien Amyn jahtaus videoita ja ne ovat karmeata katsottavaa.
        24/7 helvetti

Olen tässä vähän aikaa miettinyt että Winehousehan seurustelee ( on kihloissa,naimisissa?) Pete Dohertyn kanssa, kyseinen jätkähän on ymmärtääkseni myös Kate Mossin ex?
        Ja tuntuu että siitä ei ole kauheita aikoja kun Pete oli Katen kanssa??

Eli kuinka kauan Winehouse on ollut Pete Dohertyn kanssa?

• Malania
        Malania kirjoitti:

Olen tässä vähän aikaa miettinyt että Winehousehan seurustelee ( on kihloissa,naimisissa?) Pete Dohertyn kanssa, kyseinen jätkähän on ymmärtääkseni myös Kate Mossin ex?
        Ja tuntuu että siitä ei ole kauheita aikoja kun Pete oli Katen kanssa??

Eli kuinka kauan Winehouse on ollut Pete Dohertyn kanssa?

Vielä sitä että onko Pete siis tällähetkellä jossain vankilassa? vai miten? :o

• Malania
        Malania kirjoitti:

Vielä sitä että onko Pete siis tällähetkellä jossain vankilassa? vai miten? :o

Nyt täällä netissä surffailin juttuja amysta englanniksi ja nyt ymmärsin että Pete haluaa erota amysta?? :o

Eli miten asiat siis on?

• Idas.
        fanittaa kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=25DtUYRxkqE

Minä en pidä kauheasti Amystä, se on tehnyt niin tyhmiä valintoja elämässään. Itse on tiensä valinnut.

Se oli hyvä se I'm no good laulu. Nykyään Amy on niin sekaisin, ettei saa kunnolla laulettua. Harmillista, koska varmasti pystyisi parempaan.

http://idanblogi.com/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe