Amy, Amy, Amy

go to rehab

Toivottavasti Amy Winehouse saa itsensä taas kuntoon. Amyn levy on loistava. Harmi, jos se jää Amyn ainoaksi:(

23

8476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiii88

      Ihan vaan tiedoksi, että Amy on julkaissut kaksi albumia, Frank (2003) ja Back to Black (2006)

    • Nimetön

      ihan transun näkönenkin..hah

      • niinpäniinpäniin

        jotku ne on niin hyvännäköisiä, että voivat tulla kertomaan ja niin viisaita, niin viisaita.

        Kerää lisää pahaa karmaa ni tulee jotain happoa.

        Voit itkeä niitä joita olet.

        sisältä paska. haiset kuolemalta.


      • Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??


      • sivullinen...
        Julia_85 kirjoitti:

        Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

        on se vaan hirveän näköinen harakka tuo amy.


      • idioottiko olet
        Julia_85 kirjoitti:

        Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

        ei kaikki ehkä jaksa vaivautua rekisteröityä tänne joten pakko sitten kirjoittaa nimettömänä. kauhean näkönen ämmä toi amy on myös minunkin mielestäni. hyi helevetti


      • Joku
        idioottiko olet kirjoitti:

        ei kaikki ehkä jaksa vaivautua rekisteröityä tänne joten pakko sitten kirjoittaa nimettömänä. kauhean näkönen ämmä toi amy on myös minunkin mielestäni. hyi helevetti

        Ulkonäönkö perusteella musiikkimaku valitaan?


      • rgbhre
        Julia_85 kirjoitti:

        Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

        Narkkari kuin narkkari. ihan samalla tavoin Amy Winehousea voi halveksua hänen huumeongelmansa takia kuin sitä metrotunnelliin uuvahtanutta pahanhajuista heronistiä. Kun erot noiden ihmisten välillä kuitenkin jäävät aika pitkälti siihen, että toinen on myyvä laulaja, ja toinen ei.

        Ei siihen huumeiden vääristämään kehoon liity meidän nimettömyytemme mitenkään. Eikä mahdollinen oma rumuutemme.


      • BornWithIt
        Julia_85 kirjoitti:

        Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

        Crackwhore or not, helvetin lahjakas artisti. Surullista, jos menee lahjat rännistä alas...


      • weskuu
        Julia_85 kirjoitti:

        Aika raukkamaista käydä haukkumaan Amya kun itse et uskalla edes kirjoittaa omalla nickilläsi, vaan pitää kirjoittaa nimettömänä...
        Minkäköhänlainen rumilus itse olet??

        Kehuja annetaan tekaistulla nimellä ja haukut oikeilla ,niin vai.Toi muija on sekopää ja ei osaa laulaa,siinä kaksi asiaa.On vain hetken ilmiö ja se siitä ,ei mikään ikoni tai tähti lainkaan.Vetäköön överit heti kun kerran sitä haluaa.Yks paskanisti vähemmän taas.


      • amy!
        BornWithIt kirjoitti:

        Crackwhore or not, helvetin lahjakas artisti. Surullista, jos menee lahjat rännistä alas...

        mun mielest amy winehouse on ihan hyvän näkönen jos niitä sen huumetörttöilyjä ei lasketa! ja sairaan hyvä laulamaan! tottahan toki, jokaisella on mielipiteet ja niitä pitää arvostaa! tiiättekö mihin sille vois laittaa postii? ;O


    • Guest Star

      "They tried to make me go to rehab I said no, no, no."

      • Mar_iee5

        Yeah, she totally said "no,no,no", and she totally has made her decision of her way to go...


    • Höh

      Enpä kyllä koskaan ole kuullut enkä nähnyt. Kurkistin videota mielenkiinnosta pätkän, mutta jätin kesken. Eipä kiinnosta enenpää. Mikä lie alamäkeä laskeva hörhelö, ulkonäkö ei ihastusta herättänyt.

    • KLJHKV

      ILYFGF

    • Aivanniin...

      Oon samaa mieltä, se on tietämättään nero. Eikä vaan tavallisten tallaajien mielestä vaan nimenomaan musiikintuntijoiden mielestä. Tää on taas tätä Kurt Cobain meininkiä. Muija pääsee hengestään ja siitä tulee legenda. Se on vaan niin kaikkea muuta ku 2000 lukua... Onko kukaan lukenu miks se alko tekee tota musiikkia mitä se tekee? En muista tarkkaan sitä selostusta mutta se oli muistaakseni aika puolivahinko ja Amy on muutenkin vaan "tehny" niitä biisejä. Ei mitään järjellistä selitystä oo sen suusta kuulunut mitä se todella niistä on ajatellut valmistusprosessissa yms. Taitaa olla pää aika pehmee ton kokan takia. Harmillista mut eihän se olis muuten tosimuusikko ja legendaksi ei pyritä muulla tavalla noin nopeesti. :) Kauankohan se elää vielä? En ees viitti veikata!

      • legenda

        mutta fanit haluaa elävän legendan ei kuollutta.
        Amy on kyllä itse sanonut joskus viiime vuonna, että tulee todennäköisesti kuolemaan vuoden sisään.


      • kuin 2000-luvun Diana
        legenda kirjoitti:

        mutta fanit haluaa elävän legendan ei kuollutta.
        Amy on kyllä itse sanonut joskus viiime vuonna, että tulee todennäköisesti kuolemaan vuoden sisään.

        Media on seurannut Amyn sanomisia ja tekemisiä koko viime vuoden ajan suurennuslasin kanssa medialla on joku ihme pakkomielle Amysta,
        Youtubesta löytyy paljon paparazzien Amyn jahtaus videoita ja ne ovat karmeata katsottavaa.
        24/7 helvetti


      • Malania
        kuin 2000-luvun Diana kirjoitti:

        Media on seurannut Amyn sanomisia ja tekemisiä koko viime vuoden ajan suurennuslasin kanssa medialla on joku ihme pakkomielle Amysta,
        Youtubesta löytyy paljon paparazzien Amyn jahtaus videoita ja ne ovat karmeata katsottavaa.
        24/7 helvetti

        Olen tässä vähän aikaa miettinyt että Winehousehan seurustelee ( on kihloissa,naimisissa?) Pete Dohertyn kanssa, kyseinen jätkähän on ymmärtääkseni myös Kate Mossin ex?
        Ja tuntuu että siitä ei ole kauheita aikoja kun Pete oli Katen kanssa??

        Eli kuinka kauan Winehouse on ollut Pete Dohertyn kanssa?


      • Malania
        Malania kirjoitti:

        Olen tässä vähän aikaa miettinyt että Winehousehan seurustelee ( on kihloissa,naimisissa?) Pete Dohertyn kanssa, kyseinen jätkähän on ymmärtääkseni myös Kate Mossin ex?
        Ja tuntuu että siitä ei ole kauheita aikoja kun Pete oli Katen kanssa??

        Eli kuinka kauan Winehouse on ollut Pete Dohertyn kanssa?

        Vielä sitä että onko Pete siis tällähetkellä jossain vankilassa? vai miten? :o


      • Malania
        Malania kirjoitti:

        Vielä sitä että onko Pete siis tällähetkellä jossain vankilassa? vai miten? :o

        Nyt täällä netissä surffailin juttuja amysta englanniksi ja nyt ymmärsin että Pete haluaa erota amysta?? :o

        Eli miten asiat siis on?


      • Idas.
        fanittaa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=25DtUYRxkqE

        Minä en pidä kauheasti Amystä, se on tehnyt niin tyhmiä valintoja elämässään. Itse on tiensä valinnut.

        Se oli hyvä se I'm no good laulu. Nykyään Amy on niin sekaisin, ettei saa kunnolla laulettua. Harmillista, koska varmasti pystyisi parempaan.

        http://idanblogi.com/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe