Mistä edullinen verhoilija?

Kissafani37

Mistä löytäisin hyvän ja edullisen verhoilijan pääkaupunkiseudulla,
joka tekisi irtopääliset 2 sohvaan?? Nykyisen verhoilun(alcantara) on kissat saaneet kamalaan kuntoon...

Jos tiedät jonkun hyvän ja laadukkaan tekijän, ilmoitteletko!

[email protected]

11

7228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkk

... kangaskaupassa katsomassa mitä PELKKÄ kangas maksaa.

Sohvan irtopäälliseen menee helposti 6-7 metriä kangasta eli sulla tollaset 13 metriä yhteensä.

Halvimmatkin verhoilukankaat maksaa yli 50 e metri kunnolliset noin 100 e/metri.

HALVIMMILLAANKIN siis (pelkkä kangas ilman työtä ja kuljetuksia tulee) maksamaan 759 euroa jaätähän siis vielä työt ja kuljetukset ja muut mahdolliset tarvikkeet lisäksi.

Verho tai lakanakankaastahan kukaan ei lähde sohvia tekemään - tai jos lähtee niin jossain on vikaa...

• tarjouksesta halvalla

todennäköisesti saat kaupasta uudet sohvat halvemmalla kun verhoilun vanhoihin.

Jos et itse osaa ommella päällisiä, katsele kaupan halpoja irtopäällisiä tai jos sohva on muuten arvokas ai perintöhuonekalu, sitten kunnon verhoilu (joka maksaa vähintään 1000e/sohva).

• Nimetön

No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.

• vanhatt rakkaat
        Nimetön kirjoitti:

jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään

vaan kunnostukseen. Jos auto on sulla alla.. Antiikmööbli restaureerimine http://www.inter.co.yu/kategorije/World/Eesti/Äri/Ehitus/Sisustus/
        http://www.yellowpages.ee/et/index/sadulsepad/?SCatID=433
        valokuva vaan e-mailina ja tingimus = kustanusarvio liikenteeseen

• soleil du monde
        Nimetön kirjoitti:

Onko sulla vielä tallessa verhoilijan yhteystiedot?

• Satumaa11
        Nimetön kirjoitti:

Hei,

olisiko verhoojan yhteystietoja, haeskelen juuri sellaista?

• Rami123

http://gtgmoobel.fi/
        Tätä paikkaa kannattaisi kokeilla. Tyyppi tekee hyvää työtä ja materiaalien hinnat ovat edullisempia kuin muilla.

• Anonyymi
        soleil du monde kirjoitti:

Onko sulla vielä tallessa verhoilijan yhteystiedot?

No voisitko ystävällisesti kertoa kuka hän on? Kiitos

• hasse44

aivan mielettömän mukavaa ja hyvää palvelua sain valon verhoilu ja entisöinnissä. Löysin heidän sivut osoitteesta www.valonverhoilu.fi

Kysele sieltä lisää,

terveisin tyytyväinen asiakas!

• eero2311
    • Sattumalta lukenut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4768
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3572
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      200
      2014
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      34
      1845
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1782
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1621
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19