Mistä edullinen verhoilija?

Kissafani37

Mistä löytäisin hyvän ja edullisen verhoilijan pääkaupunkiseudulla,
joka tekisi irtopääliset 2 sohvaan?? Nykyisen verhoilun(alcantara) on kissat saaneet kamalaan kuntoon...

Jos tiedät jonkun hyvän ja laadukkaan tekijän, ilmoitteletko!

[email protected]

10

6438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkk

      ... kangaskaupassa katsomassa mitä PELKKÄ kangas maksaa.

      Sohvan irtopäälliseen menee helposti 6-7 metriä kangasta eli sulla tollaset 13 metriä yhteensä.

      Halvimmatkin verhoilukankaat maksaa yli 50 e metri kunnolliset noin 100 e/metri.

      HALVIMMILLAANKIN siis (pelkkä kangas ilman työtä ja kuljetuksia tulee) maksamaan 759 euroa jaätähän siis vielä työt ja kuljetukset ja muut mahdolliset tarvikkeet lisäksi.

      Verho tai lakanakankaastahan kukaan ei lähde sohvia tekemään - tai jos lähtee niin jossain on vikaa...

    • tarjouksesta halvalla

      todennäköisesti saat kaupasta uudet sohvat halvemmalla kun verhoilun vanhoihin.

      Jos et itse osaa ommella päällisiä, katsele kaupan halpoja irtopäällisiä tai jos sohva on muuten arvokas ai perintöhuonekalu, sitten kunnon verhoilu (joka maksaa vähintään 1000e/sohva).

      • Nimetön

        No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.


      • vanhatt rakkaat
        Nimetön kirjoitti:

        No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.

        vaan kunnostukseen. Jos auto on sulla alla.. Antiikmööbli restaureerimine http://www.inter.co.yu/kategorije/World/Eesti/Äri/Ehitus/Sisustus/
        http://www.yellowpages.ee/et/index/sadulsepad/?SCatID=433
        valokuva vaan e-mailina ja tingimus = kustanusarvio liikenteeseen


      • soleil du monde
        Nimetön kirjoitti:

        No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.

        Onko sulla vielä tallessa verhoilijan yhteystiedot?


      • Satumaa11
        Nimetön kirjoitti:

        No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.

        Hei,

        olisiko verhoojan yhteystietoja, haeskelen juuri sellaista?


      • Rami123

        http://gtgmoobel.fi/
        Tätä paikkaa kannattaisi kokeilla. Tyyppi tekee hyvää työtä ja materiaalien hinnat ovat edullisempia kuin muilla.


    • hasse44

      aivan mielettömän mukavaa ja hyvää palvelua sain valon verhoilu ja entisöinnissä. Löysin heidän sivut osoitteesta www.valonverhoilu.fi

      Kysele sieltä lisää,


      terveisin tyytyväinen asiakas!

    • eero2311
    • Sattumalta lukenut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe