Mistä edullinen verhoilija?

Kissafani37

Mistä löytäisin hyvän ja edullisen verhoilijan pääkaupunkiseudulla,
joka tekisi irtopääliset 2 sohvaan?? Nykyisen verhoilun(alcantara) on kissat saaneet kamalaan kuntoon...

Jos tiedät jonkun hyvän ja laadukkaan tekijän, ilmoitteletko!

[email protected]

11

7811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkk

... kangaskaupassa katsomassa mitä PELKKÄ kangas maksaa.

Sohvan irtopäälliseen menee helposti 6-7 metriä kangasta eli sulla tollaset 13 metriä yhteensä.

Halvimmatkin verhoilukankaat maksaa yli 50 e metri kunnolliset noin 100 e/metri.

HALVIMMILLAANKIN siis (pelkkä kangas ilman työtä ja kuljetuksia tulee) maksamaan 759 euroa jaätähän siis vielä työt ja kuljetukset ja muut mahdolliset tarvikkeet lisäksi.

Verho tai lakanakankaastahan kukaan ei lähde sohvia tekemään - tai jos lähtee niin jossain on vikaa...

• tarjouksesta halvalla

todennäköisesti saat kaupasta uudet sohvat halvemmalla kun verhoilun vanhoihin.

Jos et itse osaa ommella päällisiä, katsele kaupan halpoja irtopäällisiä tai jos sohva on muuten arvokas ai perintöhuonekalu, sitten kunnon verhoilu (joka maksaa vähintään 1000e/sohva).

• Nimetön

No itse asiassa löysin todella edullisen verhoilijan
        jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään
        sohvat. Joten kiitos kuitenkin vastanneille.

• vanhatt rakkaat
        Nimetön kirjoitti:

jonka työpalkkio on 600€ kahdesta sohvasta. Tietenkin kankaat päälle, joten hintaa tietty tulee.
        Mutta nykyaikana on myös ajateltava kierrätystä ja tuntuu suorastaan tyhmyydeltä heittää hyvät ja aikanaan 20.000 mk maksaneet sohvat kaatopaikalle.. Joten en kuitenkaan alle 2.000€ saa kahta LAADUKASTA sohvaa, joten olen päätynyt kuitenkin päälystämään

vaan kunnostukseen. Jos auto on sulla alla.. Antiikmööbli restaureerimine http://www.inter.co.yu/kategorije/World/Eesti/Äri/Ehitus/Sisustus/
        http://www.yellowpages.ee/et/index/sadulsepad/?SCatID=433
        valokuva vaan e-mailina ja tingimus = kustanusarvio liikenteeseen

• soleil du monde
        Nimetön kirjoitti:

Onko sulla vielä tallessa verhoilijan yhteystiedot?

• Satumaa11
        Nimetön kirjoitti:

Hei,

olisiko verhoojan yhteystietoja, haeskelen juuri sellaista?

• Rami123

http://gtgmoobel.fi/
        Tätä paikkaa kannattaisi kokeilla. Tyyppi tekee hyvää työtä ja materiaalien hinnat ovat edullisempia kuin muilla.

• Anonyymi
        soleil du monde kirjoitti:

Onko sulla vielä tallessa verhoilijan yhteystiedot?

No voisitko ystävällisesti kertoa kuka hän on? Kiitos

• hasse44

aivan mielettömän mukavaa ja hyvää palvelua sain valon verhoilu ja entisöinnissä. Löysin heidän sivut osoitteesta www.valonverhoilu.fi

Kysele sieltä lisää,

terveisin tyytyväinen asiakas!

• eero2311
    • Sattumalta lukenut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3111
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2223
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1707
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1230
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1215
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      103
      1208
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      59
      1120
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      77
      1085
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      62