halvin lento ??

kohta-karkaa

Mistä saan halvimman lennon Amsterdammiin ?
3 kylää mistä voin lähtee ja ovat Helsinki, Turku tai Tamperee. Itse kattelin ja halvin oli ebookers.fi, 197.51 EUR, helsinki jos lähtee 22 toukokuu ja takas 26.

8

3540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adam

      http://fi.seat24.com/

      tuolta löyty sun päivämäärillä 196 €.

      mut ei niitä paljoa halvemmalla saa, varsinkin kun silloin on sesonkiaika. itse olen käynyt amsterdamissa aina tammi-maaliskuun aikana jolloin lennot ja hotellit melkein puolta halvempia.
      ja talvella todellakin mukava paikka. ei niin liikaa ihmisiä ja kaunista. lämpöä kuitenkin talvisinkin n. 10 astetta.

      tosin kyllä kesällä tulppaanipellot ym on upean näköisiä, mutta itse tykästyin enemmän tähän talvimatkailuun :)

    • vertaa.fi

      195,37 Travelstart vertaa.fi -sivuston kautta haettuna.

      • avulias aatu

        Kannattaa katsoa suoraan lentoyhtiöiden sivuilta. Amsterdamiin lentää suoraan vain Finnair, KLM ja (satunnaisemmin) Blue1. Niiden sivuilta saa ajantasaiset tiedot ilman välikäsiä. Hakukoneet etsii ns. halvinta, joka voi sisältää myös vaihtoja. Tietysti ellei se haittaa... Mutta helpointa toki mennä suoralla lennolla. www.klm.fi sivulla halvin noille päiville 190 euroa. Finnairilla reilu 240 e veroineen. Suora lento on aina kätevin.


      • KLM:n oma hinta 223
        avulias aatu kirjoitti:

        Kannattaa katsoa suoraan lentoyhtiöiden sivuilta. Amsterdamiin lentää suoraan vain Finnair, KLM ja (satunnaisemmin) Blue1. Niiden sivuilta saa ajantasaiset tiedot ilman välikäsiä. Hakukoneet etsii ns. halvinta, joka voi sisältää myös vaihtoja. Tietysti ellei se haittaa... Mutta helpointa toki mennä suoralla lennolla. www.klm.fi sivulla halvin noille päiville 190 euroa. Finnairilla reilu 240 e veroineen. Suora lento on aina kätevin.

        Kyllä niistä hakukoneista on joskus hyötyäkin. Ja molemmat lennot on suoria, sama lentoyhtiö, KLM.


      • Anonyymi

        Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15048&currency=EUR&locale=fi Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.


    • tmo

      Mee sil Finskin 8.15 koneella ja se lähtee takas noin klo 12. Näin pääset heti viemää kamat hotelliin ja mikä parasta ei tartte notkuu iltaan asti jos tuut vast iltalennol pois. Tälleen pääsee suoraan hotellista kentälle,eikä tartte notkuu iltaan asti Damissa ku ne linkasee hotellista jo viimeistään klo 11. Kerran tehny sen virheen,enkä toista krt tee. Eikä se halvin tossa ratkase,sul menee siel notkuessa paljon enemmän rahaa,jos on iltakone mil tuut pois eikä tartte kantaa kamoja koko päivää. Se ei niin iso erotus oo,jos meet Finskin koneella ku kumminki sun lähes pakko ostaa jotain jos kone lähtee takas vast 19.00. Tulee paljon kalliimax se notkuminen Damissa ja viel kamojen roudaaminen kaupan päälle,ei kiitos. ps.viimex maksoin Finskin lennosta 216e ja varmasti tuli halvemmax ku notkuu Damis iltaan asti,et pakkohan siinä on ostaa jotain,mut tee niinku haluat mut mun mielest tää on kaikist järkevin v.ehto mitä oon käyttäny monta kertaa.

      • 'KLM

        Terve nimimerki tmo. Olet tosiaan oikeessa! Mekin käytetään tota Finskin 8.15 meno ja 11.55 paluu lentosysteemiä. Kaikkein järkevin hotellien check-in aikojen kanssa joista ei tietenkään yleensä jousteta.

        Viimeeksi oltiin tosin KLM:n aamulento 6.15 (joka oli liian aikaisin, rasittavaa) mutta paluu oli OK 13.55. Se oli hiukkasen halvempi kuin Finski, mut ei merkittävästi.


      • tmo
        'KLM kirjoitti:

        Terve nimimerki tmo. Olet tosiaan oikeessa! Mekin käytetään tota Finskin 8.15 meno ja 11.55 paluu lentosysteemiä. Kaikkein järkevin hotellien check-in aikojen kanssa joista ei tietenkään yleensä jousteta.

        Viimeeksi oltiin tosin KLM:n aamulento 6.15 (joka oli liian aikaisin, rasittavaa) mutta paluu oli OK 13.55. Se oli hiukkasen halvempi kuin Finski, mut ei merkittävästi.

        nii tai sit KLM:män 6.15 kone,mut tahtoo olla vähän turhan aikasin Damissa. No ei se enää haittaa vaik lähtiskin sil 6.15 koneella,on tullu paikat niin tutuix.Et jos meen 6.15 koneella sit painan coffee shop Barneykseen aamiaiselle,joka on ilmanen ja helkkarin hyvät tötsy laadut. Viel ku sattuu olee vakkari hotelli,siin ihan vieressä ettei se enää oo ongelma.Mut jompi kumpi kanzii ehdottomasti valita,siel Damis notkuminen ei oo kovinkaan hauskaa iltaan asti ja kamat viel pykälässä,jollei saa hotelliin jättää.Mut silti oon mielummin jo kotona ku se iltakone lähtee,ehtii kotiin hyvissä ajoin ku ottaa jomman kumman paluulennon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe