550 euron kassa

stäkki/buy-in?

olisko joku 25e sopiva buy-in-taso per pöytä noulimittiin?

5

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tellustelija

Siis jos tarkoitat rahaa pöydässä yhteen pelisessioon, niin eikähän sillä pärjää. Mutta jos tarkoitat koko rahamäärää mitä sinulla on tilillä käytettävissä, niin ei todellakaan. Itse pelaisin max. vitosen BB:lla (oikeastaan max 2-4).

Tosin, jokainenhan taaplaa tyylillään, ei siinä mitään.

T:Tellustelija

• kymysystä

jos buy-in olisi 25e, niin vitosen BB:llä minulla olisi vain 5 BB:tä. minut syötäisiin elävältä noin tonnin buy-ineillä. siis 25e vs. 1000e, eli ei mitään jakoa.

• kovinkiva

Yleensä kai no limittiin suositellaan 20-30:n buyinin pelikassaa, eli 550/30 = 18.3, siis vähän hilkuilla 0.10/0.25 -blindeille ($25 buyin), 0.05/0.10 lienee oikeampi. Ja pöytäänhän toki kannattaa ottaa niin paljon kuin sallitaan.

Tähän arvioon on ilmeisesti päästy jonkun sortin laskelmalla, minkä verran voitollisesti pelaavan pelaajan kassa todennäköisesti heilahtelee.

Mikäli et pelaa voitollista pokeria, niin häviät sitä enemmän, mitä kauemmin pelaat, eli paras ratkaisu olisi mennä sinne tonnin pöytään yrittämään tuplausta/triplausta ja nauraa koko matka pankkiin.

• kasöör

Riittänee mainiosti NL 0,50/1, eli buy in 100.

• masa1980

0.25/0.5 tasoa 35 taalan buy ineillä... jos tiput 20 taalaan lataa 15 taalaa lisää... että saldona taas se 35 ja että sinulla on kassaa kun kortit osuu taas kohdalle...

ei niin että alotat 35 taalalla... häviät 15 ja sitten osuu aa kun sinulla on 20 taalaa jäljellä... tuplaat ja on 40 taalaa....

vaan niin että kun tiput 20 taalaan lataat 15 lisää.... sillon saldo 35 ja tuplaus tuo
        70 taalaa eikä tuota 40.

ensimmäisellä esimerkillä saldo 5 aa voiton jälkeen.

toisen esimerkin jälkeen saldo (35 15=50)
        70-50 = 20

saldo 20

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe