Mistä löytyy hyviä nettipelejä??!

mistälöytyis?

Hei! Olen yrittänyt jo vähän aikaa etsiä hyvää, ehkäpä tytöille tarkoitettua nettipeliä. Se voi olla joku virtuaalipeli tai rope. Kertokaa myös nettisivustoja, joissa paljon pelejä.

75

7113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsinnän

      Hockey Arena


      http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=201693


      Hockey Arena (HA) on jääkiekkopeli jossa manageroit jääkiekkojoukkuetta kilpaa muiden ympäri maailmaa olevien managereiden kanssa

      Olet managerin ja osittain myös valmentajan roolissa . Tehtäviisi kuuluu mm. pelaajien ostaminen ja myyminen, hallisi kohentaminen, nuorien lupauksien kehittäminen ja joukkueesi kokoonpanon asettaminen otteluita varten.
      Tule ottamaan selvää onko sinussa ainesta aateloitua todelliseksi "Hockey Manageriksi". Löydät varmasti tasoistasi vastusta ja peli vie sinut mennessään.

      Aktiivisimmille löytyy hienosäätöä joka päivälle - et menetä joukkuettasi etkä häviä mitään vaikket kirjautuisi 40 vrk.
      Avoimet palaajamarkkinat tuovat oman suolansa mukaan pelin tiimellykseen, jossa reaaliaikaisen huutokaupan tavoin managerit tavoittelevat vahvistuksia joukkueisiinsa.


      "Hockey Arena on nettijääkiekkopeli, jossa johdat omaa joukkuettasi, taistelet noususta ykkösliigaan ja edustat maatasi World Leaguessa. Sinulla on mahdollisuus tulla maajoukkueen manageriksi ja pelata maajoukkueen kanssa MM-kisoissa. Vastustajasi ei ole tekoäly, kuten monissa muissa peleissä, vaan tuhannet muut kyvykkäät ihmiset yli 50 maasta ympäri maailmaa. Peli simuloi oikeata jääkiekkkokauden kulkua: joukkueet voivat nousta tai pudota, uusia pelaajia tulee joukkueisiin juniorikoulutuksesta, pelaajat vanhenevat ja heidän ikäsidonnaiset kykynsä heikkenevät. Uusia maita luodaan jatkuvasti ja maiden kasvun myötä myös uusia kieliversioita.
      Ja mikä tärkeintä:

      Hockey Arena on täysin ilmainen ..."


      linkistä reisteröimään oma lätkäjoukkue, vielä kerkiää hienosti runkosarjakahinoihin mukaan enne PlayOff.seja


      http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=201693

    • onlyme

      uusi peli/chat sivu suomessa!!! http://www.onlinebandit.fi painaa pelaa&voitaa, asenna ja uusi jäsen. siellä löydät pelit niin kuin yatzy, väri yatzy, ludo esim. tervetuloa :D

    • Jormazz
    • AfterWorld

      AfterWorld http://www.afterworld.ru/
      rekisteröinti täällä http://my.afterworld.ru/
      Jos pidät RCE peleistä (Entropia Universe, SecondLife jne.)niin tämä peli on hyvä haastaja siellä rintamalla. RCE eli "Real Cash Economy" elikkäs voit pistää rahat sisään peliin ja ottaa ulos milloin haluat. Tietysti AfterWorldia voi pelata myös ilman pistämistä rahaa peliin. Peli on vielä Alpha testissä niimpä kaikki mukavuudet eivät ole implementoituina.
      Kokeilun arvoinen ainakin. Tuolla on ainakin paljon tyttöjä.    

    • nectanikko

      tuolta sivulta löytyy nettisivuja tytöille ja pojille joissa voi pelata nettipelejä.

      • nectanikko

    • onkostamavarattu
    • Ehkäpä MoiPal voisi olla sellainen mitä haet. Siinä käytetään yhtä hahmoa, se lähetetään kaupungille tutkimaan tai suorittamaan tehtäviä. Aikalailla saa odotella, mutta ihan mielenkiintoinen peli silti. Päivitysten jälkeen siitä tosin tuli hiukan sekava,, enkä itse enää tykkää pelata sitä.. Mutta tässäpä linkki http://www.moipal.fi/index.jsp

      • viiveli666

        Team tanks on addiktoiva nettipeli, jossa taistellaan joko punaisessa tai sinisessä joukkueessa tankeilla toisia vastaan. Helppoa ja hauskaa. Erityisen kiva pelata kaveriporukalla. Ei kovin suuria laitteistovaatimuksia. Flash pitää kyllä varmaan päivittää jos ei inahda heti käyntiin. Suosittelen kaikille, koska ei ole liian väkivaltainen. Luvasssa on paljon hauskoja aseita ja kenttiä. Pelin voittaa se joukkue, joka saa liput eli tässä tapauksessa energia kentät vallattua itselleen.


      • Hymiö1700

        Maksaa


    • suhddf

      lataa jonnewebistä,siellä niitä on

    • ;)

      Moi, itte tykkään heppa fanina howrsesta ja käyn myös stardollissa :) suosittelen :D

    • CRISTAY
    • Jeejoumies
    • BrittaPro

      Ehdottomasti howrse tai stardoll. Myös zoomumba ja panfu ovat ihan hauskoja

    • aapelimies

      www.aapeli.com

    • kantsii mennä

      www.obbah.ORG

    • somefreak

      goSupermodel on kokonaan tytoille, ja Stardoll. Myos Howrse on hyva, jos tykkaa hepoista.

    • jasmilla

      suosottelen: moipal, stardoll, gosupermodel, runescape, howrse, bellasara, panfu, spelen, sooda.com, 5street (ladattava koneelle), world of kaneva ( ladattava), imvu (ladattava), habbo, travian, lemmikki.se, lastenkirkko, winx club, petran planeetta ja club benguin!!!! sopii kaiken ikäisille suunnilleen :DDD

      • pelijen etsiä

        mä kokelin bellasaraa ja se on hyvä peli kiitti vinkistä!


    • jokudorkavaa

      howrse se on kiva peli! Ite oon pelannu kauan! Ja panfu kans mut se oli ärsyttävä. Yritin gosupermodelia mutta en tajunnu mtn. sama moipalis. mut noi 2 ekaa (:

    • moi vaan
    • auttaja

      olis hyvä sulle ehkä gosupermodel(tytöille) tai 1001 pelit (työile ja pojille)

    • casthunter
    • poikienpelit

      tietääkö kukaan hyvää nettipeliä pojille?

    • emt.....-
    • Kivoja pelejä =)

      No, tässä on pari vaihtoehtoa:

      -Stardoll
      -Moipal
      -Gosupermodel
      -Moviestarplanet
      -Howrse
      -Prohotel

      Oon pelannu kaikkia ja jokainen on hyvä peli =) Tällä hetkellä pelaan (noista vaihtoehdoista) Howrsea ja prohotellia. Kannattaa kokeilla kaikkia!!!

      PS Howrsessa nimeni on Magu. En ole kauhean pitkällä pelissä mutta voitteko pyytää silti kamuksi jos pelaatte sitä?

      • Jokuihmedorkavaan

        Myhymyhyy. En löytänyt sinua D:


    • Hansudiudau
    • Annonymous
    • 1234567
    • pelienetsiä

      moi etsin hyvää virtuaali peliä ennimmäkseen tytöille mutta se voi olla myös tytöille ja pojille ku ois kiva pelata jotain uutta mä oon jo panfussamgo supermodelissa ja habbossa mut oon jo kyllästyny vähän kaikkiin eli voitteko kirjottaa jotain kivoja pelejä mulle kiitti jo etu käteen ps. mä etin siis sellasii pelejä joihin pitää kirjautuu
      sähkö postil ja et se tallentuu eli ei esim:1000peliä tai pelikonetta .

    • pelien etsiä12345678

      moi etin virtuuali pelejä oon jo gosus panfus yms mut oon kyllästyny niihin vähän
      voitteko kirjottaa mulle pari pelii jos tiiätte ja muuten ei mitään poikien juttuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Pelaamaan.net
    • JOO....JOO

      stardoll habbo howrse prohotelli.net habbo panfu skyrama rahalaakso

    • Howrse,...

      mä oon ettiny kauan uutta pelii, mutta aina sitä vaan ei löydä. Viime vuonna olin päivätpitkät Habbossa =D kyl mäki jaksoin olla tyhmä. Mutta en enää sitten käynyt kun Moviestarissa ja nyt on pula KAHESTA ASIASTA Robin fanitus ja pelit eli Fanitan LIIKAA Robinia mulla on robin levy ja sitte Söin ABC:llä Robin-Aterian siitä sen sai ja mun kamun pikkuveli sai sen leyn mutta kamu taas ei kun oli kamulla, ja pelipula on paha suosituksen kuitenkin menneisyydestä on: Gosupermodel, Prohotelli, Panfu ja ehkä tykkää joku kans semmosesta kun Howrse sitä mä fanitan ja en kyllä oo käyny viikkoon joten ehkä tästä luikin Howrseen . KIITOS .

    • League of Legends

      http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f906b10e1c1d691821341

      Lähinnä pojille suunnattu peli mutta tiedän muutaman tytönkin jotka tuota pelaa :) Hyvä peli ja ilmainen pitää kyllä asentaa koneelle yms. Alussa peli nihkeä mutta sen jälkeen kun oppii pelaamaan ihan saatanan hyvä peli. Ite tullu pelattua 2000 tuntia nytten puolen vuoden aikana ja en ikinä kyllästy!

    • LadyInPink-
    • begone
    • Mushroomguy
    • Evangelyne
    • Nimimerkitöns
    • Scheiße.

      Jotai tytöille suunnattua muotipeliä ettisin, mut ei mitää vitun gosupermodelia -.- ihan paska paikka, joku mis ois ehkä 13 vuotiaitaki, tai sit joku virtuaalimaailma. Panfu on mun mielest iha lapsellinen, ja rahalaaksoki, habbo on kunnon scheißee. Stardollissa ei voi tehä oikee mitää, jos ei osta jotai jäsenyyttä, ja samaten moviestarlanet. Eli joku muu, ku edellä mainittu? EIKÄ myöskää mitää habbo retroja, jolt hotel, pro hotell yms.

    • ImekääJormanMunaa

      www.kongregate.com koska sieltä löytyy parhaat nettipelit koko internetistä, mutta jos haluatte jonkun online pelin jossa seikkaillaan jollaikin homo hahmolla niin suosittelen Drakensang Onlineä.

    • HEVOSHULLU!!!!!!!!!

      EI STARDOLL OO TYTÖILLE SE ON MYÖS POJILLE!!!!!!!!!!!!

    • systrop

      Erepublik on yhteiskuntasimulaattoripeli. Pelissä luot ukon johonkin valtioon ja jollekkin alueelle. Rupeat poliitikoksi, sotilaaksi, liikemieheksi, kaikiksi näistä tai ihan vain tavalliseksi työntekijäksi joka päivittäin kehittää voimaansa ja työskentelee.

      Suomi on pelissä varsin pieni, mutta silti varteenotettava maa. Meillä on maailman tehokkaimmat puolustusvoimat suhteutettuna väkilukuumme. Väkilukumme, joka on pienentynyt valtavalla tahdilla. Suomi oli ennen pelissä Norjan vallan alla. Kun asia saatiin ihmisten tietoon, alkoi valtava baby boom ja se pysähtyi 3.5 tuhannen paremmalle puolelle. 6.12.2008 Suomi vapautui Norjan vallan alta ja sai ensimmäisenä valtiona erepublikissa kaikki alkuperäiset alueensa takaisin. Tämän jälkeen Suomen väkiluku lähti laskemaan tappavan tasaiseen tahtiin ja nyt se on ~1000. Se on hälyyttävän vähän ja tarvitsemme kovasti lisää pelaajia. Toivon että edes kokeilet. Tee ukkosi Suomeen ja aloita menestyskulkusi!

      Yhteisö on myös erittäin tärkeä tässä pelissä. Siksi sinun kannattaa rekisteröityä myös eSuomen foorumeilla. Linkin annan viestin lopussa. Sieltä löydät kysymyksillesi vastauksia, jos sinullajotain kysyttävää on. Lisäksi siellä liitytään mm Suomen armeijaan. Toinen paikka missä sinun kannattaa käydä on eSuomen mIRC kanava erepublik.fi @ quakenet. Siellä löytyy myös kysymyksillesi vastauksia kellon ympäri ja suurin osa pelaajien kommunikoinnista tapahtuu siellä. Lisää minut myös pelissä kaveriksi niin minäkin voin vastata kysymyksiisi jos niitä tulee. Ukkoni nimi on Aaltoliike

      REKISTERÖIDY TÄSTÄ!

      http://www.erepublik.com/en/referrer/Aaltoliike

      Suomen foorumit: http://www.erepublik.fi

    • jussi134

      prohotellia ja panfuu ja clup pinguita ja skyremaa ja habboa ja ramacityä ja rahalaaksoa kannattaa aqwtä minecraftia ja farmaraa ja zoomumbaa ja goodgamestudiota kaikki on hyviä jos tiedätte lisää poikien pelejä oisi kivaa tietää kaikille heippa jussi134.

    • Pelii etsimäs
    • SuperHotBarbieChick

      IMVU on paras!!!!! Se pitää kyll ladata koneelle mut se o oikeesti ihannn bessttt

    • Habbossakävijä

      Farmerama ja habbo!

    • R.I.P flowhotelli:(

      Eiks prohotelli oo lopetettu hei ?

      • R.I.P Flowhotelli:(

        Etin samantapasta ku habbo? mut siin saa joka 15 min jotai kolei ja pikselii ...... Onko sellasii? Flowhotelli lopetettii toissapäivänä ;( habbo iha perseeest


      • DATAAJA

        Se on nykyään Snowhotelli:)


    • arrow in the knee
    • Vee3

      mun mielestä se on vaan katkolla:/

    • 10 Vuotias

      Moi!
      Etsisin hyviä virtuaalipelejä,Olen jo testannut paria esim:Gosupermodel,Panfu,Oloko,Stardoll,MoiPal,Habboa & Muitakin.
      Mutta mikään ei ole hyvä kaikki lagii tai sitten pitää olla joku jäsenyys jossa maksetaan oikealla rahalla! :(

    • Hei,
      olen aloittamassa youtube-kommentaattorina tomimisen.
      Ajatuksenani olisi tehdä peli -ja opetusvideoita, lisäksi
      yleisön pyynnöstä kiinnostaviin aiheisiin.
      Harrastus on itselleni uusi, ja siksi pyytäisin teiltä
      arvostelua ja apua projektiini.
      Ensimmäinen kommentaryni löytyy kanavaltani
      http://www.youtube.com/watch?v=skv6YN5hm2k

    • DATAAJA

      Minusta MovieStarPlanet on hyvä paikka viettää aikaa:) siellä saa jutella kavereiden kanssa ja tehdä muutakin kivaa:) TEE SINNE TYYPPI ILMAISEKSI! Suosittelen myös Transformiceä jossa on hiiriä ja niiden täytyy kerätä siellä juustoja, silviytyä yms:) Ja GoSuperModelkin on hyvä paikka:))

    • mä pelaan nuita

      mun mielestä kannataa kokeilla howrsee, moviestarplanettii tai tanki onlinee:)
      mun msp on Timantti12300 sit howrse on Jasu00(tuli yhtäkkii mielee) ja sama in tanki onlinessa:)

    • mäsä

      mun mielestä animaljam:)

    • Iloisen lapsen äiti

      MSP on hyvä ja turvallinen peli. Minunkin lapseni viihtyy. :)

    • Suosittelen ❤️

      Ehdottomasti moviestarplanet. Sitten on: panfu, rahalaakso, stardoll. Paikkoja joissa on paljon pelejä: girls2games ja 1001 pelit :) tossa ovat mielestäni ehdottomasti parhaat :)

    • tinttitonttu1

      Kannattaa kokeilla moviestarplanet peliä. Se on tytöille ja pojille. Siellä voit hankkia ystäviä, keskustella heidän kanssaan chatissä, pelata (vähän kuin minipelejä) ja hankkia ihania lemmikkejä ja se on ILMAINEN PELI! Löytyy osoitteesta www.moviestarplanet.com tais olla. Ai niin, HYVIÄ PELIHETKIÄ!

    • Pluggeri

      StarStable, Gosupermodel :D, ja lempipelini mitä pelaan: Plug.dj.

      Ei mitään www. eikä .com sen tyylisiä. pelkkä plug.dj siihen :)

      Plug.dj voit kuunnella musaa ystävien kanssa ja keskustella, suosittelen.

    • boonieplanet

      Tää ei oo kyl mikään virtuaalimaailma eikä mikään online pelikään kyl mutta agar.io on hyvä peli O.O

    • Rambo007
      • Anonyymi

        oli hyvä peli. kiitos


    • Anonyymi

      Uusi ilmainen Habbo retro auennut 2020!! Tervetuloa pelaamaan!

      prohotelli.org
      prohotelli.org
      prohotelli.org

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe