Mistä löytyisi mustan magian loitsuja ?
Kenellä kokemusta niistä ? Millaisia ovat käyttää ?
Musta Magia
11
2741
Vastaukset
- llkkjj
Mustaamakiaa harrastaan, jos haluat Saatanan kaveriksi. Se kyllä haluaa sinut.
- IIkkjj 2.
...
- magiaa.
Ns. musta magia, eli jonkun vahingoittaminen telepaattisesti toimii aivan samoin kuin mikä tahansa magia. Tunnetuin mustan magian muoto on voodoossa käytetty nuken neulallapistely.
Magiassa on kyse energeettisestä kaukovaikuttamisesta, siis samasta kuin kaukoparannuksessa, mutta liitettynä ajatusmalliin halutun vaikutuksen saamiseksi. Valmiit tai itselaaditut loitsut ovat vain keskittymistä varten.
Magiaksi kutsutaan myös hallusinaatioiden aiheuttamista telepaattisin keinoin. Historian kuuluisin harhanäkyjä loihtinut maagikko oli Faust.- Malla Migia
Tarkemmin eriteltynä voodoo on _uskonto_ johon sinällään ei liity pahan tekeminen, mutta magiatouhut kuten nukkien tökkiminen ovat HOODOOTA.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hoodoo_(folk_magic)
http://en.wikipedia.org/wiki/Voodoo - T-prosessoitunut
Magia on "energian"käyttämistä .Valkoinen magia on ihmiskunnan,yksilöiden yms.auttamista totuuden tuntemisessa ja pahuudesta hyvyyteen ohjaamista.Musta magia on pahimmillaan SAATANAN tarkoitusperien toteuttamista.Elikkä harhauttamista,sadismia,psykopatiaa,depiiliyttä, pilkkaamista......
- hölö!
T-prosessoitunut kirjoitti:
Magia on "energian"käyttämistä .Valkoinen magia on ihmiskunnan,yksilöiden yms.auttamista totuuden tuntemisessa ja pahuudesta hyvyyteen ohjaamista.Musta magia on pahimmillaan SAATANAN tarkoitusperien toteuttamista.Elikkä harhauttamista,sadismia,psykopatiaa,depiiliyttä, pilkkaamista......
Magia on energian eikä "energian" tarkoitusperäistä käyttämistä toisiin ihmisiin. Tuo energia tulee Luonnosta kuten kaikki muukin mikä on olemassa. Mustan ja valkoisen magian ero on vain siinä, miten kohde sen kokee. Ensin mainittu koetaan negatiivisesti, jälkimmäinen positiivisesti.
- Näin on
Mitä? Magiaa? Öö? Hankkikaa elämä tai menkää hoitoon, friikit. hahaaahhh
- ~Aberraatio~
Ei todellakaan ole leikkimistä varten. teot tulevat myös takaisin, joten ole varma, kenet aiot loitsua ja miksi, ja oletko valmis ottamaan vastuun teoistasi.
- -Salainen-
Älä sekaannu mustaan magiaan, jos et halua joutua Helvettiin.
- Anonyymi00011
Helvetti on kristinuskon pönttöpäille
- LapinShamaani.
Tässä on eräs loitsu.
kielhelhä kuthitheleha kulliahni. Persheelläshi pylhisthät pilhuashi.
Lausut tuon kolme kertaa hämärässä huoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477