Musta Magia

orchidee

Mistä löytyisi mustan magian loitsuja ?
Kenellä kokemusta niistä ? Millaisia ovat käyttää ?

11

2741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llkkjj

      Mustaamakiaa harrastaan, jos haluat Saatanan kaveriksi. Se kyllä haluaa sinut.

      • IIkkjj 2.

        ...


    • magiaa.

      Ns. musta magia, eli jonkun vahingoittaminen telepaattisesti toimii aivan samoin kuin mikä tahansa magia. Tunnetuin mustan magian muoto on voodoossa käytetty nuken neulallapistely.

      Magiassa on kyse energeettisestä kaukovaikuttamisesta, siis samasta kuin kaukoparannuksessa, mutta liitettynä ajatusmalliin halutun vaikutuksen saamiseksi. Valmiit tai itselaaditut loitsut ovat vain keskittymistä varten.

      Magiaksi kutsutaan myös hallusinaatioiden aiheuttamista telepaattisin keinoin. Historian kuuluisin harhanäkyjä loihtinut maagikko oli Faust.

      • Malla Migia

      • T-prosessoitunut

        Magia on "energian"käyttämistä .Valkoinen magia on ihmiskunnan,yksilöiden yms.auttamista totuuden tuntemisessa ja pahuudesta hyvyyteen ohjaamista.Musta magia on pahimmillaan SAATANAN tarkoitusperien toteuttamista.Elikkä harhauttamista,sadismia,psykopatiaa,depiiliyttä, pilkkaamista......


      • hölö!
        T-prosessoitunut kirjoitti:

        Magia on "energian"käyttämistä .Valkoinen magia on ihmiskunnan,yksilöiden yms.auttamista totuuden tuntemisessa ja pahuudesta hyvyyteen ohjaamista.Musta magia on pahimmillaan SAATANAN tarkoitusperien toteuttamista.Elikkä harhauttamista,sadismia,psykopatiaa,depiiliyttä, pilkkaamista......

        Magia on energian eikä "energian" tarkoitusperäistä käyttämistä toisiin ihmisiin. Tuo energia tulee Luonnosta kuten kaikki muukin mikä on olemassa. Mustan ja valkoisen magian ero on vain siinä, miten kohde sen kokee. Ensin mainittu koetaan negatiivisesti, jälkimmäinen positiivisesti.


    • Näin on

      Mitä? Magiaa? Öö? Hankkikaa elämä tai menkää hoitoon, friikit. hahaaahhh

    • ~Aberraatio~

      Ei todellakaan ole leikkimistä varten. teot tulevat myös takaisin, joten ole varma, kenet aiot loitsua ja miksi, ja oletko valmis ottamaan vastuun teoistasi.

    • -Salainen-

      Älä sekaannu mustaan magiaan, jos et halua joutua Helvettiin.

      • Anonyymi00011

        Helvetti on kristinuskon pönttöpäille


    • LapinShamaani.

      Tässä on eräs loitsu.


      kielhelhä kuthitheleha kulliahni. Persheelläshi pylhisthät pilhuashi.

      Lausut tuon kolme kertaa hämärässä huoneessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe