s8000fd zoom?

Fujilla mennään

Pystyykö s8000fd:llä videota ottaessa käyttämään zoomia?

Steves-digicams tietää kertoa, että pystyy. Ja Dpreview, että ei pysty. Kumpi on oikessa?

6

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameran omistaja

      Eli ennen kuin aloitat videokuvauksen voit zoomata haluamallesi etisyydelle, mutta kuvauksen aikana zoomia ei pysty käyttämään.

      • Nykyinen S 304 alkaa olla jo muinaisjäänne. Lukisin mielelläni käyttäjien kommentteja olisko tuo hankinnan arvoinen. Painii varmaankin Olympus SP-560 UZ:n kanssa samassa sarjassa?


      • kameran omistaja
        Kassara kirjoitti:

        Nykyinen S 304 alkaa olla jo muinaisjäänne. Lukisin mielelläni käyttäjien kommentteja olisko tuo hankinnan arvoinen. Painii varmaankin Olympus SP-560 UZ:n kanssa samassa sarjassa?

        Hyvä ostos hintaansa nähden. kuvanlaatu ok, ergonomia täydellinen, akkujen kesto hyvä, hyvä salama, iso400 ylöspäin kuvanlaatu huononee merkittävästi=kohina. zoomatessa huonossa valossa on tarkennuksen kanssa ongelmia, joutuu yrittään uudelleen ja uudelleen= joskus menee hermo:D auttaa myös kun pienentää zoomausta=tarkentaa paremmin. Ongelmaa ei kuitenkaan norm ja hyvässä valossa. Korostuu vain näin pimeään aikaan.

        Minusta yllättävää on se että zoomatessa itse kuvanlaatu on parempi kuin perustilassa eli laajakulmassa 27mm. Tuo 27mm myös kameran positiivisia puolia. Vaatii ehdottomasti jalustan kaverikseen koska pitkällä zoomilla/valotuksella ei edes vakaa käsi/kuvanvakain pelasta.

        Videokuva laitteessa on ihan hyvä, paitsi huonossa valossa taas kuva kovin rakeinen. Kuulemma kilpailijoilla hieman parempaa kuvaa hämärässä.
        Plussaa on myös hyvät kuvaustilat. itse en autokuvausta käytä, useimmiten P asetusta. Kuvia otettuna nyt n.800 ja ihan tyytyväinen olen kameraan=hintansa väärtti:D

        Kevättä ja kesää odottelen mielenkiinnolla. Kun valoa enemmän ja salaman käyttö vähenee niin kuvauskin mielekkäämpää.

        ergo
        salama
        akkujen kesto
        zoomi
        kuvaustilat
        SD ja XD muistikortit
        hinta
        kuvan laatu iso400 asti
        FD= kasvojen tunnistus

        -tarkennus zoomatessa
        -iso800 ja ylöspäin
        -videokuvaus huonossa valossa
        -paristoluukku on hieman hankala
        -ehkä vähän sekava menu


      • kameran omistaja
        kameran omistaja kirjoitti:

        Hyvä ostos hintaansa nähden. kuvanlaatu ok, ergonomia täydellinen, akkujen kesto hyvä, hyvä salama, iso400 ylöspäin kuvanlaatu huononee merkittävästi=kohina. zoomatessa huonossa valossa on tarkennuksen kanssa ongelmia, joutuu yrittään uudelleen ja uudelleen= joskus menee hermo:D auttaa myös kun pienentää zoomausta=tarkentaa paremmin. Ongelmaa ei kuitenkaan norm ja hyvässä valossa. Korostuu vain näin pimeään aikaan.

        Minusta yllättävää on se että zoomatessa itse kuvanlaatu on parempi kuin perustilassa eli laajakulmassa 27mm. Tuo 27mm myös kameran positiivisia puolia. Vaatii ehdottomasti jalustan kaverikseen koska pitkällä zoomilla/valotuksella ei edes vakaa käsi/kuvanvakain pelasta.

        Videokuva laitteessa on ihan hyvä, paitsi huonossa valossa taas kuva kovin rakeinen. Kuulemma kilpailijoilla hieman parempaa kuvaa hämärässä.
        Plussaa on myös hyvät kuvaustilat. itse en autokuvausta käytä, useimmiten P asetusta. Kuvia otettuna nyt n.800 ja ihan tyytyväinen olen kameraan=hintansa väärtti:D

        Kevättä ja kesää odottelen mielenkiinnolla. Kun valoa enemmän ja salaman käyttö vähenee niin kuvauskin mielekkäämpää.

        ergo
        salama
        akkujen kesto
        zoomi
        kuvaustilat
        SD ja XD muistikortit
        hinta
        kuvan laatu iso400 asti
        FD= kasvojen tunnistus

        -tarkennus zoomatessa
        -iso800 ja ylöspäin
        -videokuvaus huonossa valossa
        -paristoluukku on hieman hankala
        -ehkä vähän sekava menu

        eli miinuksiin voi lisätä panoraamakuvauksen puute.


      • Selv ää?

        Videota kuvatessa zoomia ei voi käyttää. Ennen videon ottamista sen voi kyllä säätää haluamaansa asentoon.


      • Ulppukka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe