Kuvallinen nicci ?

Vai miks sitä kutsutaan?

Millainen olet ? Avoin, luottavainen, välinpitämätön, tyhmä... Millainen ihminen pistää itsensä likoon tällaiseen susiporukkaan ? Omalla kuvalla ??? (anteeksi sudet, oli loukkaus teitä kohtaan, mutten nyt keksinyt muuta). Eikö työpaikalla hymyillä ?

21

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Densa

nää voi ampua ne ei uskalla ja paksuks ei saa.Mitä ne mulle mahtaa.=))

• "toikin musta ajattelee".

Tämä asenne on niin meitä itteemme.

Hyvä vaan, kun on niitä avoimia ja rohkeita, jotka aukovat uusia uria tälläkin saralla.

Eikö sekin ole hyvä, jos työpaikalla myös hymyillään?:))

Luojan lykky, ettei Suomalaiset naiset kulje kaduilla kasvot peiteltyinä.

ps. Minulla kävi niin hyvä tuuri kuvan kanssa, että siellä oli valmis kuva jo ylläpidon toimesta varattuna!
      Minulla vain hiusten väri on 'blondimpi' ja kasvot kapeammat, muuten "ihan sama"!:)))

• Otto-Vaan

Kuvan perusteella vois luulla veljeksiksi.:)

• Otto-Vaan kirjoitti:

Kuvan perusteella vois luulla veljeksiksi.:)

Verkkopaita ja Turhapuron charmi, olis vielä veljenpi, mutta näköinen on tää mustalammasvelikin.;))

• kun vaan osaisin.

• ei, kiitos

En laittaisi kuvallista vaikka maksettais, olen lukenut kuinka kuvia käytetään väärin. Ja muutenkin kannattaa olla tarkkana mitä tietoja itsestään antaa, ihan turvallisuus syistä.

• tammikuun likka

Tekee omanlaisensa mielikuvan ihmisestä, joskus onnistuu ja toisinaan taas yllättyy, yleensä myönteisesti ;)
        Itse olen sitä mieltä kuvasta ettei se ei kovin paljoa kerro, jotakin kuitenkin. Siksi juuri en laita omaani. .........no joskus oli, hetken.

• voisi näyttää

Nyt en ole omalla nikilläni täällä, mutta kyllä minulla kuva on laitettuna gallerian kautta. Mitäköhän kirjoittaja oikein itse suheeraa täällä, jos ei naamaansa riskaisi näyttää ??? Kun on oma itsensä, puhumiset on sitä mitä ihan oikeasti itse on, niin ei ole mitään häpeämistä eikä mitään piilottelemista.Kyllä minä uskallan seistä sanojeni ja naamatauluni takana ihan omana itsenäni ! Pärstä on se minkä luontoäiti on antanut, siinä nyt ei ole kehumista , mutta se olen minä! Tähän mennessä ei kukaan vielä ole nauranut , että miks tollasen sinne laitoit, siis töissä :))) Naamaani saa nauraa ihan vapaasti, itseeni kyllä joskus itkettää peiliin katsoessa :)))))Käynhän joskus miiteissäkin, mitä sillä sitten on väliä jos kuva näkyy täälläkin keskustellessa.En minä miitteihinkään säkki päässä mene !!

• Ihmettelen vaan

Kovin avoinpa olet olevinasi puskasta kirjoittaessasi:)

• että kirjoitan puskasta
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

Kovin avoinpa olet olevinasi puskasta kirjoittaessasi:)

Koska sitte alkais sen päiväinen arvostelu ja ihmettely joka kohdistuisi minun kirjoitukseeni ja persoonaani.Se haukkuminen on näillä kirjoituspalstoilla melkeinpä pääasia, jutusta viis !!Eikä se enää vastaisi sitä tarkoitusta mitä kysyttiin, että miksi chattiin laittaa myös kuvansa.Chatissä olen aina omalla nikilläni höpöttämässä, en "puskassa".Se riittänee !!

• Pirre*

ole repinyt, ja/mutta onneksi kuva ei ole paperiversio.

• Otto-Vaan

Välttättä ei jokaisella ole omaa kuvaa esillä, voi olla lainakasvo.

Taaplatkoon jokainen tyylillään.Minä laitoin joku
      aika sitten kuva ehdotuksen.Takaisin tuli
      hyljättynä, tälläistä kauhu naama ei voi julkaista.

Olisin laittanut hupikortista kopsaaman kuvan.:))))

• Sorry vaan

Netistähän löytyy kuvia,luulen että 30-40% kuvanikeistä täällä ratsastaa "lainakasvoilla"

• taitaa olla käyty, mutta sanon nyt kuitenkin omat perusteluni. Huomasin aluksi, kun kirjoittelin rekisteröitymättä ja nikittä, että minusta pyrki esiin ilkeyttä ja tarvetta fiksutella.. jopa kiusata muita kirjoittajia. Kun pistin oman kuvani kaikkien nähtäväksi, niin kummasti asenteeni kirjoittamiseen ja mielipiteisiin muuttui. Joku tuttuhan saattaisi lukea ja huomata, että juuri minä olen tuollaista potaskaa mennyt kirjoittamaan. Niinpä lueskelen kyllä silloin tällöin keskusteluita. Ja joskus harvoin osallistunkin. Mutta silloin kyllä mietin, mitä ja miksi kirjoitan. On liian helppoa olla puskasta ampuja. Ja kaiken lisäksi se useimiten on turhaa vain oman mielipahan purkamiseksi tarkoitettua sanahelinää.

• höpinän :) aloittaja

Siinäpä se. Olen miettinyt mikä tällaisen palstan tarkoitus on? Purkaa paineitaan vai käydä mielekästä ja rakentavaa keskustelua, jollaisen takana voisi seistä.
        Ehkä tarvittais vielä ihan oma nikkikanava, minne ei muilla asiaa. Tällaisilla avoimilla palstoilla tulee niin paljon typeriä, kännissä todennäköisesti suolettuja juttuja, että asia aina hukkuu vitsailuun ja piruiluun ja välillä ihan kamalaan mollaamiseen. En tiedä kestäisikö oma itstuntoni kaikkea tällaista,johonkin tiettyyn persoonaan kohdistunutta ilkeyttä, mitä olen lukenut täällä vieraillessani.

• höpinän :) aloittaja kirjoitti:

Siinäpä se. Olen miettinyt mikä tällaisen palstan tarkoitus on? Purkaa paineitaan vai käydä mielekästä ja rakentavaa keskustelua, jollaisen takana voisi seistä.
        Ehkä tarvittais vielä ihan oma nikkikanava, minne ei muilla asiaa. Tällaisilla avoimilla palstoilla tulee niin paljon typeriä, kännissä todennäköisesti suolettuja juttuja, että asia aina hukkuu vitsailuun ja piruiluun ja välillä ihan kamalaan mollaamiseen. En tiedä kestäisikö oma itstuntoni kaikkea tällaista,johonkin tiettyyn persoonaan kohdistunutta ilkeyttä, mitä olen lukenut täällä vieraillessani.

moneksi. On usein vaikeaa erottaa, milloin joku on tosissaan kiinnostunut aloituksesta ja milloin vain provoilee. Mutta kyllä minusta jokaisella täällä kirjoittavalla pitää olla sen verran kestävyyttä ja taitoa, että osaa erotella asialliset kommentit ja sitten pistää ne asiattomuudet omaan arvoonsa. Minusta ajatuksesi nikkikanavasta on ihan kannatettava. Mutta saattaisi jäädä lopulta aika hiljaiseksi. Tämä nykyisen tyylinen pintaliito tuntuu vaan tänä päivänä olevan valttia ..valitettavasti.

• jo vuoden vaihteessa
        lapinkävijä kirjoitti:

moneksi. On usein vaikeaa erottaa, milloin joku on tosissaan kiinnostunut aloituksesta ja milloin vain provoilee. Mutta kyllä minusta jokaisella täällä kirjoittavalla pitää olla sen verran kestävyyttä ja taitoa, että osaa erotella asialliset kommentit ja sitten pistää ne asiattomuudet omaan arvoonsa. Minusta ajatuksesi nikkikanavasta on ihan kannatettava. Mutta saattaisi jäädä lopulta aika hiljaiseksi. Tämä nykyisen tyylinen pintaliito tuntuu vaan tänä päivänä olevan valttia ..valitettavasti.

Mutta en ole uskaltanut sitä käyttää. En muutoinkaan juuri tänne kommentoi. Lueskelen vaan ja ihmettelen. Joitakin "hyviä" ja lähes lämpimän oloisia jutustelijoita olen huomannut täällä olevan, mutta sitten tulee taas joku, joka pistää kaiken matalaks.(ellei muuta keksi, niin kirjoitusvirheistä) Kaipaisin aika ajoin jotain "ihminen ihmiselle" seuraa. Telkkari kun suoltaa ihan mitä sattuu ja ei kosketa. Aina ei jaksa, eikä voi olla menossa. Muilla palstoilla saattais olla toisin, mutta ei niin kauheen asiaakaan jaksais työpäivän jälkeen. Siellä saa ihan riittävästiyrittää rutistaa tyhjästä päästä ns fiksuu :)))

• Vaikka olenkin avoin ja luottavainen, en ole niin tyhmä että laittaisin kuvani nettiin. Kuvaahan voisi käyttää kuka vaan, mihin vaan, manipuloida sitä ja se jäisi ikuisiksi ajoiksi tänne tietoihin.
      Muuten olen aika luottavainen elämään. Asunnossa ei ole turvalukkoja, varmuusketjuja eikä muitakaan suojia "pahojen" ihmisten varalle. Mökillä ovet eivät ole koskaan lukossa kun siellä ollaan. Ei turhia illuusioita turvallisuudesta.

• on varmaan tietoa tai kokemuksia manipuloinneista tai muista uhkista, mihin kuvansa julkaiseminen voi pahimmillaan johtaa. Minuahan suorastaan imartelee se mahdollisuus, että tällaisesta tavallisesta tallaajasta jäisi johonkin edes pieni jälki ikuisiksi ajoiksi..:)) Taidapa sitten olla " niin tyhmä ". Mutta tietenkään emme missään lintukodossa enää elele edes täällä maaseudun rauhassa.

• tanssiva_tamma

Oon kuulema niin tavallisen näköinen, et mua on helppo lähestyä, mulla on makkaramaha, kaunis , sievä, söpö. Yleensä kysytään mitä juomaa on edessä ja missä kuva on otettu. Pitempi aikanen sättikaveri kehotti vaihtamaan kuvaa, koska juoma on jo väljähtynyt :)). Nikki ja kuva ei kuulema sovi yhteen (pitäskö mun olla hevosen näkönenkin hah?).
      Itse tykkään kuvallisista profiileista, koska on mukava tietää minkä tyyppisen ihmisen kanssa höpisee. Ja osoittaa se musta rohkeuttakin laittaa kuvansa tänne. Mutta toisaalta ihan kiva on keskustella puskasta huutelijankin kanssa.
      Livessä ei oo kukaan mitään sanonu, paitsi ne kaverit, jotka ittekin seikkailee netissä kypällä :). Työkaverit kyselee miten treffipalstalla menee, mut ei ne häijyjä ole vaan kiinnostuneita.

• namisuku

...avoin ja luottavainen, en välinpitämätön ja tyhmä!
      Joskus (ehkä) SiniSilmäinen ja HmmMMmm...(naivihko)??=D

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe