Arto Paasilinna: Hirttämättömien lurjusten yrttitarha

avuton1982

Osaisiko joku lyhykäisesti kertoa minulle kyseseisen kirjan käännekohdat ja juonen, tai linkittää mahdollisen nettisivun josta löytyisi jonkin sortin arvostelu, haluaisin tietää kirjasta koska teen tutkielmaa paasilinnasta, mutta en viitsisi lukea kirjaa. lukisin tietysti jos aikaa olisi enemmän... kiitos vielä jos kertoisit myös kirjan loppuratkaisun. :)

9

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DameAgatha

      Mikä saa sinut luulemaan, että sinun aikasi on jotenkin arvokkaampaa kuin jonkun toisen?
      Jonkun toisen, jolla on ollut "luppoaikaa" lueskella Paasilinnaa, pitäisi auttaa sinua esitelmäsi teossa, koska et itse jouda?! lukemaan kirjaa, niinkö?

      Ja niin kiireinen myös olet, ettet viitsi edes googlettaa!

      Ainoa toivosi on, että palstalla vieraileva hyvä hengetär osoittaa taas tietojensa laajuuden ja väsää sinulle esitelmän.

      Toivon lyhykäisesti ettei.

    • Loskoipio

      maksaa satasen tunti. Lukemiseen neljä, kun en aivan kaikkea muista kertaluvun perusteella. Kirjottamiseen kaksi ja puoli. Laske siitä ja tilinnumeron saat sähköpostista.

      Miten kummassa voi tehdä tutkielmaa tutkimatta aihetta? Ookkonää pökoö vai vaan laiska?

      Mistä näitä perkeleen siipeilijöitä riittää?

      Miten he aikovat työnsä hoitaa, jos joskus töitä saavat? Pistävät nettiin kyselyn, jotta käviskö joku pesemässä metron rullaportaat kun aikani ei riitä töitteni hoitamiseen.

      Ajankäytön uudelleen arvottamista, sitä sinä tarvitset.
      Ja kaiki selitykset on kuultu, aivan kaikki.

      • aegagg

        hoho luin 80 sivua kirjasta ja totesin että sehän on aivan paska, niinpä ystäväni auttoivat minua ja tulokseksi sain tutkielmastani 10 C: kiitos rakkaat ihmiset


      • Alvari Raappavaara
        aegagg kirjoitti:

        hoho luin 80 sivua kirjasta ja totesin että sehän on aivan paska, niinpä ystäväni auttoivat minua ja tulokseksi sain tutkielmastani 10 C: kiitos rakkaat ihmiset

        Varmaankin saamme nähdä tekstisi ja nauttia osuvista oivalluksistasi kera kielen kauneuden? Saatat jopa saada ylennyksen Suomi24:n johtavaksi esseetuotannon koordinaattoriksi. Sellaista kaivataan, taso täällä heilahtelee liikaa.


      • Hilkka-anneli

        Mitä te muut irvailette. Jos ette halua auttaa, niin pitääkö sitä irvailla ketään. Olkaa hiljaa, tukkikaa suunne!
        Tämä tulee paljon myöhemmin tämä kommentti, kuin mitä kysyjä on kysynyt ja ehkä ei enää tietoa tarvitse. Kuuntelen juuri parhaillaan tätä romaania äänikirjana ja voi että on hauska! Todellakin. En ole kirjaa lukenut, mutta viime aikoina olen kuunnellut Arto Paasilinnan romaaneja äänikirjana ja että ne ovat todella kivoja kuunnella.
        Kuunnelkaa kaikki muutkin näitä nauhoja, saatavana kirjastoista.


      • villekki

        Ongelmana tosiaan on, että äidinkielentunneilla tuodaan esille aika paskoja kirjoja. Varsinkin pojat kärsivät. Joku Siilin kuolema kirjakin.. .. Yäk!


    • lollolillo

      omfg lol nooob

    • ei kirjoja kannata lukea melkein samalla vaivalla voi metsästää netistä vaik valmiin esitelmän vaikka tässä näin ole hyvä.

      Sekertoo sanoisinko lurjuksista jotka jäivät hirttämättä suuressa rotta sodassa.
      tuo lauma elelee multasormi hipeiksi naamioituneena kommuunissa lähellä Äetsää.
      Kirja humoristisesti kuvaa poliittisia jännitteitä ja yhteiskunnan repaleistumista ennen nakkisotaa ja viittaa kintaalla
      Ja kirja on ennen kaikkea alkoholisoituneen kirjailian epätoivonen yritelmä saada rahat
      edes yhden tähden Jalluun (tarkoittaa tässä yhteydessä väkijuomaa ei poikain aviisia). Ja on siinä lehtien mukaan jopa onnistunut kohtuullisesti.

      Ei maksa mitään eihän luovasta työstä tarvi maksaa kun sen voi imuroida netistä.

      Oikeen hyvää sydäntalvea kaikille

      ps.yks kaveri kyl sano et se kannattaa luke et se on hyvä.

      pps. Jussi Parviainen pitää blogia

    • yhsyssanat.on.keksitty

      rotta sodassa
      multasormi hipeiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      568
      6306
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      116
      2305
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2021
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      140
      1943
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1670
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1647
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1425
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1282
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      72
      1127
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1035
    Aihe