Jos etsin isohkoa ahventa merialueelta ja pilkkinä on isohko tasapainopilkki, niin pitääkö siinä olla syötti vai riittääkö pelkkä värikoukku vatsan alla?
Tiään toki, että hyvällä pikkuahvenien syönnillä kalaa saa tasurilla hetken aikaa ilman toukkaakin, mutta isompi ahven ja iso tasuri ovat vieraita näin sunnuntaipilkkijälle.
Iso ahven ja tasuri
sunnuntaipilkkijä merellä
2
5248
Vastaukset
- onkinut...
Pelkkä värikoukku riittää. Tasurilla kaikista parhaat kalat vedetty ylös!!
Eipä muuta kuin kireitä siimoja:)- tasari...
oikeeeeen aralla syönnillä voi kokeilla laittaa toukan värikoukkuun kii ja kun tasari tehny syöksyn ja palannu takas sit vain tärisytät tasaria paikallaan, sit voi iskeä..näin sain kerran yli kilosen ahvenen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948449
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636356Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345011Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593660- 453361
- 503305
- 492933
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846